Sizce açık yapması benim için midir? benden hareket gelmeyince de kapatmış olabilir mi?

bu zamana kadar hep ben peşinde koşmuşumdur. hep ilk isteği veya ilk mesajı ben atmışımdır. o da arkamdan gelmiştir. o egosu gururu için ilk adımı atmıyor. 6 aydır da konuşmuyoruz. artık bende kendimi geri çektim hiçbir şey yapmıyorum. o da farkında bence. geçen günde profilime yeni foto koymuştum aradan 1 hafta geçti o da hesabını herkese açık yaptı. 4 gün sonra da tekrar gizliye almış.
Sizce açık yapması benim için midir? benden hareket gelmeyince de kapatmış olabilir mi?
Cevapla