- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz mantıklı düşün ya 🤯 futbol mu oynuyosunuz ara verecek bu? ara vermek isteyen erkeğin radarına baska bi hanfendi girmiş eğer onunla anlaşırsa seni şutlar, anlaşamazsa özledim mesajıyla yine gelmek isteyecek. Üzülür mü diye bide sormussun yapma askım üzülmez önüne bak engelle
07 Yorumla
Soran+1 yılKuzum hiçte problem yoktı aslında biliyor musun o kadar üzüldüm ki ama ayrılık kararı aldım ara vermek çok çocukca bence üzülmez galiba en iyisi engellemek haklısın
- +1 yıl
Üzülme değmeyecek biri için bos veeerrr 🤍
Soran+1 yılUmarım atlatırım iyi ki varsınız
- +1 yıl
Ne baki bu hayatta ki sen atlatamayacaksın? bi erkek için üzülme, hele seni böyle cepte tutacak biri için hiiiçç üzülme 😇 en güzellerini hak ediyoruz 🫶🏻
Soran+1 yılHaklısınız mutlu olmayı hak ediyoruz çok teşekkür ederim size çok iyi geldiniz
- +1 yıl
Estağfurullah 🤍😇
Soran+1 yıl💫🙏
En İyi Cevaplar
+1 yılNe amaçla ara verdi? toksik bir ilişki içerisinde miydiniz yoksa öyle birden bire mi ara vermek istedi. Eğer ilk şıksa;çocuk ikinizinde kafanızo toparlaması için ara vermek istemiş olabilir bu gayet normal bir şey
2. si ise başka limanlara açılmak istemiştir
03 Yorumla
Soran+1 yıl2. Si
- +1 yıl
Ah o zaman ayrılmakla iyi yapmışsın, o sana yazar zaten ama bence geri dönme
Soran+1 yılAsla dönmem
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılYani ara vermek isteyen kendisi buna ben üzüleceğini hiç mi hiç zannetmiyorum Sonuçta o istedi Sen de onun istediğini eyleme döktün Aslında birbirini tamamlıyor
03 Yorumla
Soran+1 yılDoğru diyorsunuz pişman olur mu sizce ileride
- +1 yıl
Olabilir
Soran+1 yılGeç gelen pişmanlık fayda etmez
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılEn iyisini yapmışsın ara vermek nedir
11 Yorumla
Soran+1 yılO kadar haklısın ki
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılDoğru yapmışsınız.. zaten seven ara vermek istemezdi
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı. Ara vermeyi bazıları çok yanlış anlamış. İlişkilerin hepsine monotonlaşma var. Her zaman sevdiğin insanla ilgilenince sanki zorla yapıyormuşsun gibi bir süre sonra sıkılıyorsun hergün aynı mesajlardan hergün aynı sohbetten artık konuşacak konu kalmıyor. Ara vermek bu yüzden iyidir. Tabi karşındaki insanın neden ara vermek istediğini de az çok tahmin edebilirsin hissedebilirsin. İnsanların bilip bilmeden başkasının hayatıyla ve onun geçmişiyle ilgili yorum yapmaları da iyi bişey değil belki geçmişindeki insanda suç yok sen yanlış anladığın için sende hata vardır. Belki onun sıkıntıları vardı stres içindeydi sana yansıtmamak için ara verelim demiştir belki de. Dinlemeden nedenini sormadan birden ayrılman da sana yakışmamış bence. Çok sevmiyormuşta ayrılmış hadi ordan.
18 Yorumla
Soran+1 yılFarklı bir bakış açısı haklısın bilemiyorum
Soran+1 yılAma şimdi bu süreçte bende çok yıprandım
Soran+1 yılBalık 🤣
Soran+1 yılÇok doğru bir tespit 🙏
Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı. Aferin sana kız 👏 ara vermek demek arayisa çıkmak demektir, seni gozden çıkarmış demektir. Simdi uzuluyor mu kahrından ölüyor mu ne oluyorsa olsun. Sen en doğrusunu yapip şok etkisi yarattin. Kapında it olmadığı sürece sakin geri dönme aşk 💗
35 Yorumla
Soran+1 yılDurumlara önceden bakıyordu bilerek bakmıyordur değil mi 😄
Soran+1 yılEvet beklemiyordu eğleniyorum paylaşım yapıyorum ama çok sessiz önceden her zaman story atardı canlı yayın açardı ses seda yok 😄
Soran+1 yılİnstada yokta numarası var 😅
+1 yılboş ver ya aaaammaan. Bilmiyomuyuz sanki ara vermek ne demek. Ara vermek demek
İLİŞKİYE ARA VERMEK DEMEK 'BEN SENİ
AL DA TA CA ĞIM AMA VİCDANIM RAHAT ETSİN DEMEK.
İyi olmuş anansını satim ayrıl ya.
İyiki ayrılmışsın. Sessiz olmasının nedenide dönünce kullanabileceği bi b planını kaybetmesi olmuş
Vala hiç düşünme onu flan boooşveerr.
Bak keyfine hayatına. Amaan.11 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın canım vicdanım rahat etti şimdi
Üzülmedi, boşluğa düşünce ilk seni arayacak merak etme. şu an sessiz çünki başkasını bulmuş senlede ara verdi, ceptesin.
13 Yorumla
Soran+1 yılBen ayrıldım ama cepte değilim şu an
Soran+1 yılİçim rahatladı vicdanen rahatım şu an
Yok be acıma sakın ne üzülmesi. O zaten senden uzaklaşmak için bahane aramış. İyi yapmışsın , iyi ki de yapmışsın
11 Yorumla
Soran+1 yılOh içim rahatladı
Ya neden üzülsün ki aynı şeyi o sana yapsa sen belki kederinden kahr olurdun ama o işte üzülmez sende üzülme boş ver gitsin
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın o üzülmez
Ara verdik sonra hadi barışalım ne güzel olay ara verilmeye karar verilmiş ilişki bitmiş olan ilişkinin bitti demenin ertelemesi
07 Yorumla
Soran+1 yılO vermek istedi ama
Soran+1 yılŞimdi çok sessiz ama önceden canlı yayın açardı story atardı ama
Soran+1 yılDoğrudur bende anlamadım
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu sessizleşmek bir taktiktir bende çok yapıyorum ve çoğu zaman da işe yarıyor. Sende de işe yaramış onu merak ediyorsun. Amacı da bu zaten acaba napıyor nerde beni düşünüyor mu ya da acaba üzüldüğü için falan mı sessizleşti gibi düşüncelere seni sokup ona mesaj atmanı sağlıyor
08 Yorumla
Soran+1 yılEvet doğru haklısın çok merak ettirdi
Cevap sahibi+1 yılSende aynı şekilde sessizleş mesaj atma çünkü ara vermeyi kendisi istemiş
Soran+1 yılBen eğlendiğim fotoğrafları atıyorum
Cevap sahibi+1 yılNe kadar oldu biteli
Soran+1 yıl4 ocakta ayrıldık
Cevap sahibi+1 yıl1 hafta ya da 2 hafta story atma belli bir süre
Soran+1 yılTamamdır
Cevap sahibi+1 yılRica ederim 😉
+1 yılİyi yaptın ara vermek isteyen ilişki yapmasın oyuncağa çevirdiler
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
monotonlaşmış bir ilişki olduğunu varsayıyorum, sen ayrılmazsan, o illa ki ayrılırdı.
01 Yorumla
Soran+1 yılBirden bire oldu monotonlaşmış olduğunu düşünmüyorum ama başkası vardı bence
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen ne yapayım? Kaza geçirip her şeyi unuttu benle konuşmuyor aşırı içine kapanık gibi ya da bana karşı. Beni unut dedi, benimle dalga geçiyor sanfım ama cidden hafızadını kaybetmiş gibi. Ben onu unutamıyorum. Tekrar tanışırız diye düşünmüştüm hiç yüz verdiği yok filan. Yoruldum be
05 Yorumla
Soran+1 yılUnutacağız yapacak bir şey yok
Cevap sahibi+1 yılArayıp sövesim var sadece 😊
Soran+1 yılUmursamamak daha güzel sanki
Cevap sahibi+1 yılSanırım ikimizde başaramıyoruz bunu :)
Soran+1 yılEvet
Gizli Üye(25-29)+1 yılSessizlezmesi normal ki. Üzülmüştür. Kafası karışık olabilir. Düşünüyor olabilir. Omun için bir iki gün bekle. Seviyorsan da yaz. Emin ol hata da olsa pişmanlık olmasın.
03 Yorumla
Soran+1 yılAradım geçen nasılsın diye daha iyiyim dedi
Cevap sahibi+1 yılBak ablacım sana bir şey diyeyim. Bende yaklaşık bir ay kadar oluyor sevgilimden ayrıldım. 25 yaşındayım ve ilk sevgilimdi. Çok da ciddiydim ki aile üyelerinin bazıları ile tanıştım. İlk zamanlar iyi idik ama bir zaman sonra ayrılma muhabbetini açtı, ne zaman bir sorun olsa bir tartışma ayrılalım ara verelim diyordu. Ben ise korkuyordum ayrılmak istemiyorum diyordum sonra ne oldu biliyor musun bu ayrılma tehdidini artırdı, bir süre sonra ise kendi kendime düşündüm ayrılmak istiyor herhalde dedim ve gene ayrılalım dedi. Bense tamam diyip kapattım. Sonra kendi defalarca farklı nolardan aradı ulaşmaya çalıştı. Ama şunu bilmiyordu. Ayrılık konusu geçtiği ya da tehdit olduğu zaman ilişki bitiyor. Sürekli dediği geliyordu aklıma. Kahve içiyoruz gülüyoruz pat bir geliyor aklına gülmen gidiyor. Onun için o ayrılık konusu açılmış ve bir süre konuşmamışsınız. Yani sizin ilişki bitmiş. Bundan sonra sadece uzatma ve gereksiz. Zaten sevse ayrılık konusu, ara verme açılmaz. Onun için üzül hocamın dediği gibi bağrına taş bas ama dönme.
Soran+1 yılHaklısın kardeşim dönerse o dönsün
+1 yılÜzülmüştür sizin ilişkiniz bitmiş uzatmak rölanti olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDoğru olanı yapmışsın ama niye arıyorsun? Arama
02 Yorumla
Soran+1 yılAramıştım hasta diye çok iyiyim dedi bende doğru yaptığımı fark ettim
Cevap sahibi+1 yılHerkes hasta olabiliyor işte aramak istemişsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılİyi yapmışın o senden ayrılacağına sen ayrılmışsın
05 Yorumla
Soran+1 yılPişman olur mu sizce
Cevap sahibi+1 yılErkek milletine güven olmaz bilemiyorum
Soran+1 yılHaklısınız
Cevap sahibi+1 yılÖyle bir kaygısı olsa ara vermez bence
Soran+1 yılBence de
+1 yılArkadaşlar kızlarım Sizler duygusal notta acaba üzülür mü acaba şöyle mi derken Adam gidip kır pidesi gömüyor umurunda bile değil kır pidesine acaba kıymalı mı ya sen patatesli mi diye düşünüyor yani
01 Yorumla
Soran+1 yıl:((
Gizli Üye(18-24)+1 yılÜzülmüştür ama sonuçta ara vermek istemiş demekki yalnız kalması gerek
01 Yorumla
Soran+1 yılKalsın bakalım
+1 yılÜzülmüştür yeniden sevgili olun. Onu elde etmen kendine bağlaman ilgili hale getirmen sana değer vermesini üstüne titremesini sağlaman ipleri ve kontrolü eline alman gayet kolay
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok sessizleşti durumlarada bakmıyor
- +1 yıl
Napcağını detaylı anlatırım ama buraya pek girmiyorum inst hesabını ver detaylı yazim fake hesap versende olur
+1 yılİyi yapmışsın boş ver 💫
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle zoruma gitti ki
Abla ara vermek gibi bir saçmalık olamaz. Bana göre ara verelim demek biz ara verelim ben başkaları ile takilim sonra gelirim sen cepte dur demek gibi bir şey
00 YorumlaBenmde başıma geldı aynısı sonra anladım başkasını bulmuştu
08 Yorumla
Soran+1 yılCiddi misiniz
Soran+1 yılVay canım
Soran+1 yılAllah belasını versin
+1 yılhadi ordan et askim ara vermek istiyorsa ayrılsın
012 Yorumla
Soran+1 yılEvet kuzum
- +1 yıl
Aradan zaman gecsin kopek gibi pisman olup donmeye calısır kesin askim
Soran+1 yılBunu bende istiyorum ama kabul etmeyeceğim
- +1 yıl
kanka ben arkandayım boyle devam eldşwiiwiw
Soran+1 yılAyy çok sağol
- +1 yıl
Sakın düşünüp üzülme askk
Soran+1 yılTamamdır kuzum atlatacağım 💫
- +1 yıl
Kolaylıklar diliyorum ❤️
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
guncellemeyi gördüm bence uzulmus biraz kafası yerine gelmistir
Soran+1 yılHmm umarım ne olacak
- +1 yıl
Ondan enerjini çektiğin an sana dönecek düşünmeyi bırakman lazım
Ara vermek isteyen o sen dgilsin sonuçta doğru olanı yapmışsın bugün gityarin gel der gibi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılara vermek nedir ya ayrılmak istemiş o da
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok saçma değil mi evet
+1 yılBoş ver değmez salla gitsin
04 Yorumla
Soran+1 yılGeri döner mi sizce pişman olup
- +1 yıl
Ya geri dönse ne olacak boş ver et
- +1 yıl
Sktrrr et yazacaktım.
Soran+1 yılHaklısın ettim
+1 yılNerede vermek istiyormuş ki
01 Yorumla
Soran+1 yılDljdldjdldn
Ara vermek iyi değildir
02 Yorumla
Soran+1 yılBende o yüzden bitirdim
Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Ağlıyordur şu an muhtemelen
01 Yorumla
Soran+1 yılÜzülmüşmüdür acaba ki çok sessiz duruyor
Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı. Ayrilmişsan hala neyini düşünüyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılÜzücü ama
+1 yıldemek ki o sevmiyordu
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet
+1 yılyo , kurtuldum diye seviniyordur
013 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten mi
- +1 yıl
evet. ara verelim diyen bıkmıştır senden
Soran+1 yılHiç bir problem yoktu ama
- +1 yıl
daha kötü ya. sıkılmış senden , sevmiyormuş. ancak bu kadar ol yapabilmiş
Soran+1 yılÇok üzücü
- +1 yıl
sıkma canını. yeni ve daha iyi biri çıkar
Soran+1 yılÜzüldüm emeğime sadece
- +1 yıl
oltanı onar ve balık tutmaya devam et.
Soran+1 yılEvet toparlayacağım
- +1 yıl
Hangi şehirde , kaç yaşındasın?
Soran+1 yılİzmir 25
- +1 yıl
daha gençsin. aldırma gideni boş ver
Soran+1 yılÜzülüyor insan
İyi yapmışsın ara verince inan eskisi gibi olmuyor
00 YorumlaAra vermek her zaman kötü bir şey değildir.
00 Yorumla
+1 yılAra vermek demek ayrılık sürecine alışma demek
00 YorumlaBen de boştayım şu ara :D
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe kadar süre geçti ayrılalalı
01 Yorumla
Soran+1 yılOcak 4 ünde ayrıldık
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılOda ayrılmak istemiş işte
010 Yorumla
Soran+1 yılİyi yapmışım o zaman yalvarmamı bekledi herhalde ara ara konuşuruz yavrum demişti
- +1 yıl
He he konuşuruz diyip şutlasaydın
Soran+1 yılSen kafanı topla ben hayatıma bakacağım dedim 🤣🤣
- +1 yıl
Hemen yeni bir manita yap bence 😅
Soran+1 yılBiraz daha zaman geçsin
- +1 yıl
Tadı kalmaz öyle zaman geçince
Soran+1 yılSaygım var ondan
- +1 yıl
Öyle birinemi
Soran+1 yılHmm düşünüyorum
- +1 yıl
Düşün bakalım
Sanmam
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
Herhalde yani üzülmezmi taş mı erkekler
01 Yorumla
Soran+1 yılBilemem herkes farklı
Hiç üzülme çoktan yoluna bakmıştır bile
06 Yorumla
Soran+1 yılÜzüldüm
Soran+1 yılÇok sessizleşti
Soran+1 yılTamam :(
+1 yılYav o ztn sktri cekmis
03 Yorumla
Soran+1 yılYoluma bakmaya devam
- +1 yıl
Arkana bakma da naparsan yap
Soran+1 yılHaklısın
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılbitmiş düşünme
06 Yorumla
Soran+1 yılZor ama
- +1 yıl
ya nesi zor , önüne bak boş ver , bırkmış seni
Soran+1 yılÇok sessiz ama pişman mı oldu acaba
- +1 yıl
oldu veya olmadı, dünyanın en güzel kadını olsa, bana ara verelim dese , direk engellerim bidaha asla düşünmem , çünkü güven bitmiştir, güven olmadığı yerde ilişki olmaz
Soran+1 yılO kadar haklısın ki
- +1 yıl
biliyorum
+1 yılÜzülmemiştir
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAyrilmissiniz sonucta uzulmustur
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılHep bahane
01 Yorumla
Soran+1 yılmaalesef
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok doğru yaptın
04 Yorumla
Soran+1 yılÖnceden hep paylaşım yapardı şimdi çok sessiz pişman mı acaba
Cevap sahibi+1 yılSenin gibi mükemmel bir kadını kaybettiği için bin pişman
Soran+1 yılGerçekten mi
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle
İnanmıyorsan objektif olarak aynaya bak
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaskasi vardir
00 Yorumla
+1 yılBence üzülmüştür
01 Yorumla
Soran+1 yılHadi ya
+1 yılYapacak bişey yok
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru
+1 yılBunu ona sorsan
00 Yorumla
+1 yılevet
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer