• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi? (Sayfa 2)

Matsiyahh
Matsiyahh Takip Et
Yoda Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
15
Yapay Zekaya Sor
Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?
Cevapla
Çift Soruları Otobüs Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

104

Cevap

173

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Creeper07_
    Creeper07_ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 56%
    +1 yıl

    Ben de çok kızarım ne öyle tek başlarına öpüşüyorlar insan beni de çağırır sjsjsjs şakası bir yana toplumu geçtim ama insan ahlak' ına yakışmıyor kalabalık ortamlarda öpüşmek, evinde ne yaparsa yapsın hoş değil bence.

    2
    0 Yorumla
  • Subarusti
    Subarusti Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Otobüste öpüşmesinler. Öpüşmek sıradan bir davranış değil özel bir olay öyle insan içinde yapılmaz ufak çocuklar var aileler var ayıp

    6
    9 Yorumla
    • Grininkızı136
      Grininkızı136
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
    • Subarusti
      Subarusti
      +1 yıl

      @Grininkızı136 ayıp ya geçen Trafikte öpüşeni gördüm dayadım kornayı utanmazlar yolda sokakta hiç arlanmaları yok

      Yorumla
    • Grininkızı136
      Grininkızı136
      +1 yıl

      Ya normal ama mahremiyet denwn bişey de var hani..

      Yorumla
    • Subarusti
      Subarusti
      +1 yıl

      @Grininkızı136 ben izlemek zorunda kalıyorum çünkü olay tam önümde oluyor araba kullanırken mecbur önüme
      Bakmak zorundayım gıcık oldum yani

      Yorumla
    • Grininkızı136
      Grininkızı136
      +1 yıl

      Umursamaz olamiyor musun bu durmlarda?/

      Yorumla
    • Subarusti
      Subarusti
      +1 yıl

      @Grininkızı136 olamam çünkü etraftaki insanlarda görüyor evli ya da bekar çocuk ya da büyük bir çok kişi buna Özeniyor ki çocuk istismarı veya tecavüz olaylarının tırmandığı günlerdeyiz bu olayları masumane haline getirmek çok yanlış

      Yorumla
    • Grininkızı136
      Grininkızı136
      +1 yıl

      Anladım ama bu tarz olaylara da aşırı tepkisiyle yaklasmak hoş olmaz guzellikle bunu dile getirmek ya da gormezden gelmek en makul olani gibi bilemiyorum..

      Yorumla
    • Subarusti
      Subarusti
      +1 yıl

      @Grininkızı136 her zaman denk gelmiyorum Zaten uzun süre bu duruma maruz kalırsam artık yeter diyorum

      Yorumla
    • Grininkızı136
      Grininkızı136
      +1 yıl

      Yok ya surekli denk gelincek bir olay diyil bence

      Yorumla
  • Litaiandlitaiizeus
    Litaiandlitaiizeus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Emine bulutun boğazı kesildiğinde gayet tepkisiz kaldılar ama söz konusu öpüşme olunca tepkiler büyük Tabi ki burası Türkiye

    5
    0 Yorumla
  • sinemmm_1
    sinemmm_1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 36%
    +1 yıl

    Ne alaka ya ahlak bekçiliği yapanlar ahlaksızdır. Yanlış bir durum yok

    2
    0 Yorumla
  • Anthemiss
    Anthemiss Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Kimse kimsenin özelini görmek zorunda değil. 🤦‍♀️Kültürümüzün iyice içine ettiler afedersin ki. normalmiş gibi davranmışlar bir de. Ben hoş karşılayamıyorum bu durumu kim ne derse desin.

    3
    1 Yorumla
    • Anthemiss
      Anthemiss
      +1 yıl

      Bak ben kimsenin namusuna, ilişkisine laf söylemiyorum. Kim naparsa yapsın umrumda değil. ama ulu orta görmek hoş değil, görmek zorunda değilim bunu belirttim.
      Siz benim söylediklerime çok saygılısınız da burda gelmiş bir de benimle zihniyet tartışıyorsunuz. Komikmiş :d güldüm.
      Neyse hiç polemiğe girmeyin inanın gece gece hiç çekemiycem. İyi geceler. @Volkan_Kaçar

      Yorumla
  • Blackwomen2
    Blackwomen2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    Gerçekten ben hayatta kimseyi eleştirmem ya da karışmam hakkı da yok zaten kimsenin kimseye karışmasına ama bu kadarda olmaz yani çoluk çocuk önünde hiç hoş değil bence

    3
    0 Yorumla
  • Drmarco
    Drmarco Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bunula ilgili twit atmistim aynisini kopyaliyorum buraya

    Adam sap olarak yaşadığı için ona bu tarz şeyler normal gelmiyo. Karsi çıkanların tiplerine baksana her türlü kötü söz serbest otobüste öpüşmek mi soru oldu hadi lan ordan derler adama. Kendileri dünyaya nasil geldiklerini bilseler kendilerinden utanir bunlar. #öpüşmek

    0
    0 Yorumla
  • sorusoranbilge
    sorusoranbilge Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Acaba o kadın ve erkek birbirine şiddet uygulasa yanlış diyen olup bu kadar esip gürleyecek miydi? Elbette hayır. Umrunda bile olmazdı. Ama konu sevmek olunca herkes aslan kesilir. Kimse kimseye karışmasın. Orada öpüşen çiftin kimseye zararı yok. Bu konuda özgürler.

    1
    3 Yorumla
    • kdrglr
      kdrglr
      +1 yıl

      Kız gel alnından öpecem 👏👏👏👏

      Yorumla
    • XxProKonya
      XxProKonya
      +1 yıl

      dediklerinin bir kısmına katılıyorum bizim milletimizin içinde bir namus bekçisi daima yatıyor ben anlamıyorum bunu

      Yorumla
    • sorusoranbilge
      sorusoranbilge
      +1 yıl

      @kdrglr teşekkür ederim 😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Öpüşmek bence sevgililerin sarılmaları ve el ele tutuşmaları kadar normal bir şey ne diye kabullenemiyorsunuz ki?

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir de çocuğu olan var falan diyorlar... Öpüşmek kötü bir şey değil, ayıp bir şey de değil. İnsanlar birbirlerini sevdikleri için öpüyorlar. Sen çocuğuna bunu adam gibi anlatamayacak kadar beceriksizsen bu onların suçu değil ki. Sussun diye eline telefonu dayadığınız çocukları sadece birilerine laf atma ihtiyacı duyduğunuz için mi kullanıyorsunuz?

      Yorumla
  • ZaiZoe
    ZaiZoe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kardeşim ayıp denen birsey var, milletin içinde olacak iş mi bu? Elalemin çoluğu var çocuğu var ! Herseyden önce toplum bilinci denen birsey var !!! İyi özgür ülke diye millet sokak ortasında orji yapsın ozaman?

    1
    0 Yorumla
  • bunasııladam
    bunasııladam Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Toplu taşımalarda cocuklarda oluyor şimdi bu yapılan doğru mu? Sacma sapan kimse bize karışmaz laflarlarini bir kenara bırakın gidip seviseceksiniz uygun mekanlar bulun. Yoksa bana ulaşın otel parasını ben vereyim m.. k

    1
    4 Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      👏👏👏👏

      Yorumla
    • bunasııladam
      bunasııladam
      +1 yıl

      @YineBaşladık eyvallah.
      tse1.mm.bing.net/th

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      ☺️❤️

      Yorumla
    • bunasııladam
      bunasııladam
      +1 yıl

      @YineBaşladık ❤️😘🌹😉

      Yorumla
  • KAPTANKENAN6
    KAPTANKENAN6 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 69%
    +1 yıl

    Ahlaki değerler açısından tepki doğru fakat tarzı yanlış. biz Türküz örfümüzde adetimizde böyle şeyler abes ayrıca aile ve çocuklar biniyor iniyor burası herkesin ortak kullanım alanı dese sorun olmayacak bence

    1
    0 Yorumla
  • Deepsiz
    Deepsiz Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Evet yanlış
    birileri öpüşüp oynaşırken ben başımı öne eğmek zorunda değilim. Edep denen birşey var.
    bugğn öpüşen yarın sevişir bunun bir sınırı var mi? Yatak odalarını fantezileri sokağa taşımayalım hayvanlar gibi

    1
    0 Yorumla
  • Yaïr-in_Söylemleri
    Yaïr-in_Söylemleri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 36%
    +1 yıl

    Kişiye bir bira bile içirtmiyorlar 😒

    Yıllardır aynı eleştiriyi yapıyoruz, sanırım bir faydası yok.
    Toplu taşımada inadına öpüşmek toplumsal ayıp değil, lakin insan daha hijyenik ve anı değerli hissettirecek yerde öpüşmeli, elleşmeli

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O tepkiyi veren yobazları Arabistan'da yaşamaya davet ediyorum. Otobüste öpüşürüm, öpüşmem kimseyi ilgilendirmez. Hiç kimsenin karışma gibi bir tepkisi de yok. Kanun, nizam mı kalmış. Böylelerin neslinin tükendiğini sanıyordum 😂😂😂

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mk ülkesinde ki empati anlayışı bu işte...
      Senin annen veya bacın aynı şeyi yapıyormu. Gerçek hayatta bu lafı yüzüme karşı söylemeye g*tün yemez ama burada klavye delikanlılığı yaparsın aslan parçası. Benim annem değil, senin annenle çok öpüştüm rahat ol ;)

      Yorumla
  • single_player
    single_player Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Sokakta, toplu taşımada, toplu alanda bir kadını bıçaklayabilir ve hatta öldürebilirsiniz ama öpemezsiniz. Çünkü burası Türkiye... 👏

    4
    0 Yorumla
  • pempişlady
    pempişlady Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl

    Hadi biz kafamızı çeviririz de küçük çocukların ahlakı bozuluyor. Anne babalar bile haya ediyor çocuklarının önünde Bu nedir ya!!

    4
    0 Yorumla
  • LolcuVeBekar
    LolcuVeBekar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Benim kendi düşüncem ; Ben sevdiğimi en başta sonra kendimi reklam yapmam ! Niye insanların dikkatini üzerimize çekeyim o şekilde. Elinden tutar , sarılırım ama opusmem.

    4
    0 Yorumla
  • hiçışıkyok41
    hiçışıkyok41 Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    Öpüşür hergün yüzlerce müşteri ile yatıyor zaten evli kadınlar çok serbest çok dogal oldu da. En azından toplum içinde olmasın yoksa kimse kimsenin arasına karıştıgo yok

    1
    0 Yorumla
  • THE-ODY
    THE-ODY Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kimse kimseye öpüşemez demiyor toplum içinde insanlarla yan yana özelini yaşama diyor ortalık malı mısınız siz yaşıyorsunuz oldu olacak bir de ilişkiye girin otobüste manzaraya karşı

    2
    0 Yorumla
  • gül_dereli
    gül_dereli Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı.

    Edep senen bir şey var yahu. Git sakin bir yerde ne halt yiyorsan ye kimse senin yiyişmeni izlemek zorunda değil. Ve evet burasi Türkiye, çoğunluğu müslüman olan bir toplumda yaşadığınızı unutmayın

    2
    0 Yorumla
  • FırtınAli61
    FırtınAli61 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 72%
    +1 yıl

    Nerden soracağını iyi bulmuşşun. Bu arada Türkiye ile alakası yok insanlar öpüşür ama izlettirmez kendilerine saygısından. Görüşüm bu. yorum yazarak polemiğe dönüştürmeyelim.

    2
    0 Yorumla
  • NefesDicle
    NefesDicle Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 43%
    +1 yıl

    Medeniyet hayvanlar gibi sokakta çiftleşmek mi? Benim ahlaksızlık olarak görmek dışında midem bulanıyor saygı duymaya çalışsam bile. Kimsenin birbirine açlığını görmek zorunda değilim, değiliz.

    2
    8 Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Görme o zaman

      Yorumla
    • NefesDicle
      NefesDicle
      +1 yıl

      Sokakta gözümüzün önünde öpüşmezseniz görmeyiz

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Kafanızı başka yöne çevirebilirsiniz. Sonuçta gözünüze soka soka öpüşmüyorlar ya. Belli ki bu insanların bir kuyruk acısı var bu konuda 😂😂

      Yorumla
    • NefesDicle
      NefesDicle
      +1 yıl

      Aklın nerelerde belli. Yolda önüne bakarak yürür bütün insanlar kimse sizin yüzünüzden kafa çevirmek zorunsa değil.

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Kafanı çevirmek zorunda değilsen laf etmeyeceksin o zaman mk

      Yorumla
    • yuiRin5
      yuiRin5
      +1 yıl

      @volkan_kaçar sende yolda öpüşürsen linçe hazır olacaksın mk biz kafamızı çevirmiyip gerekli tepkiyi gösterecegiz toplumunun ahlakını bozmamayı ögreneceksiniz

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      @yuiRin5 Toplumun ahlakı hiç umrumda değil, yemişim ahlakını. Ben sevgilimle metroda, otobüste, yolda, dışarda öpüşürken yiyişirken beni linç edecek yürekli hiç bir delikanlı henüz daha annesinin karnından doğmadı. Kimsenin bana o tepkiyi göstermeye cesareti yetmez istediğimi istediğim yerde yaparım. Zaten her b*ka tepki göstermeye alışkın bir milletiz malesef. Zannedersin bu toplumun ahlakını sadece yolda öpüşenler bozuyormuş. Senin gibilerin yorumlarını okuyunca ne kadar edepli ahlaklı bir toplummuşuzda benim haberim yokmuş diyorum ve gülüyorum. Bize göstereceğiniz tepkiyi geçtiğimiz günlerde Kadir Şeker'in öldürdüğü adama (pardon adam dedim), Emine Bulut'un katiline, Ceren Özdemir'i öldüren caniye, Özgecan Aslan'a tecavüz edenlere göstersenize. Bakıyorumda sizin gibilerin hepsi herkesin namus bekçisi olmuş.

      Yorumla
    • yuiRin5
      yuiRin5
      +1 yıl

      Hepsine gerekli tepkiyi milletimiz gösterdi sizede göstermeye devam edecek, senin gibi ahlaksızları linçleyecek binlerce insan var sen rahat ol😂 Try and see 🤞

      Yorumla
  • Mavişmavi9
    Mavişmavi9 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Birde bunu savunan varya edep yahu edep evet sen türkiyedeysen öpüşemessin bu ülkenin cogu müslüman bu olcak işmi hayır sokakta değil otobüs ya olurmu ülkemiz harbi b*k yoluna gidiyo birde savunuluyo insan sevdigini gözünden bile sakınır bazen bazı şeyler gizlide olmalıdır mesela ev gibi sadeece edep

    2
    0 Yorumla
  • roselove2
    roselove2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Yazık gerçekten bizim toplum ne hale gelmiş, toplum içinde bırak öpüşmeyi elini tutup sarılmak bile bana ters geliyor milletin gözünün önünde ayıp ya gerçekten ayıp yakında göz önünde ilişki de yaşarlarsa hiç şaşırmam

    2
    0 Yorumla
  • AhmetMert89
    AhmetMert89 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Ahlaksızlıktan başka bişey değil, insanlar iyice cozuttu maalesef. Çağdaşlığı sosyalliği çok yanlış anlıyorlar.

    5
    0 Yorumla
  • thetishera
    thetishera Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 58%
    +1 yıl

    toplu ortamda karsıyım ben türkiyedeyiz sonucta. git baska yerde napıyosan yap ama kimse mecbur değil böyle bir şeyi görmeye bende görsem böyle bir şeyi tepki gösteriridim şahsen saygı çerçevesi içinde

    0
    0 Yorumla
  • PilotBeyy_
    PilotBeyy_ Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Yabani hayvanlar cinsel açlıklarını ulu orta giderir. Bizler yabani değil isek, utanma duygumuz varsa eğer, ulu orta özelimizi paylaşmamamız gerekir.

    5
    0 Yorumla
  • Xbero58wq
    Xbero58wq Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 54%
    +1 yıl

    E herhalde yanlıstır ayıp yani ben küçükken bir kızla bir erkek kolay kolay yan yana bile gelmezdi yanlıs anlasılır diye iyice sapıttılar

    3
    0 Yorumla
  • Tatlıhayall
    Tatlıhayall Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    Özelin özelde kalsın adı üstünde toplu taşıma
    Benim Yanımda çocuklarım olsa o manzarayı görmesinş istemem

    3
    0 Yorumla
  • aklıkarışıkkız
    aklıkarışıkkız Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Özgürlük bu değildir. Gerçekten seven aklı başında bir erkek sevdiği kadını ulu orta yerde öpmez. Öpücük başka şeydir öpüşmek başka şey. Madem özgürsün indir donunu seviş bari

    2
    0 Yorumla
  • buketburcu
    buketburcu Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Toplu ulaşım araçlarında saygısızlık bana göre. Hatta birisine kızmıştım bu konuda otobüs aile ve çocuklarla doluydu, çocukların gözleri önünde öpüşünce çift kötü örnek oluyorsunuz diye kızmıştım

    3
    0 Yorumla
  • ahçenüzümlükekim
    ahçenüzümlükekim Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Toplu taşımamda minnoş minnoş seyahat ederken karşımda sağımda solumda herhangi bir yerimde mıç mıç elleşen öpüşen insancıklar görmek hoşuma gitmez gitmiyor da djdj bazı şeyler özel olmalı ya

    3
    0 Yorumla
  • relationgod
    relationgod Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    O kadar cahil dolu ki yorumlar. Öpüşmek sevgi göstergesidir, sadece seks öncesi yapılan bir hareket değildir! Kim nerede öpüşürse öpüşsün asla rahatsız olmam.

    1
    1 Yorumla
    • Harlem2
      Harlem2
      +1 yıl

      Vay laik

      Yorumla
  • _-CanN-_
    _-CanN-_ Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Yav guzelim orda cocuk olur aile olur olmaz sadece hayvanlar sokaklarda sevgilerini belli eder ozaman evdede yatak odasi olmasin cocuklarin yaninda on sevisme yapalalim sonra yatak odasina gecelim orf var adet var gecmismiz var bizim biz amerikamiyiz

    1
    0 Yorumla
  • zupperzonick
    zupperzonick Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    O kadını dövüyor olsaydı bu kadar gündem olacakmiydi acaba

    4
    9 Yorumla
    • Sorup_Kaçtım
      Sorup_Kaçtım
      +1 yıl

      Her gün televizyonda öldürülen, dayak yiyen kadınların haberini televizyonda görüyorsan bunu da görmen çok normal olayı çarpıtma.

      Yorumla
    • zupperzonick
      zupperzonick
      +1 yıl

      @Sorup_Kaçtım neresini çarpıtmışım hadi bir açıkla? Ben dayak yiyip öldürülen kadınlara niye bu kadar sesi çıkmadığına vurgu yapıyorken

      Yorumla
    • Sorup_Kaçtım
      Sorup_Kaçtım
      +1 yıl

      Nasıl ses çıkmıyor ya? Ses çıksın diye bütün erkeklerin diri diri yakılmasını mı bekliyorsun? Hem sosyal medyada hem de insanlar stk lar yürüyüş yapıyor protestolar yapılıyor. Herkes duyarlı artık. Yanlışı yanlışla kapatmaya çalışmayın.

      Yorumla
    • zupperzonick
      zupperzonick
      +1 yıl

      Yanlışı yanlışla kapatmaya çalışan kim? Bence siz benim ne söylediğimi anlamadan yorum yapmayın.

      Yorumla
    • Sorup_Kaçtım
      Sorup_Kaçtım
      +1 yıl

      Ben gayet net anlıyorum. Daha rahat kız elleyebilmek için karşısın. Şiddet karşısında kimse eskisi gibi susmuyor. Televizyonlarda sosyal medyada millet ayağa kalıyor hatta yürüyüşler yapılıyor. İnsanlar mahkemelere kadar gidip katılıyor. Sen mahremini özelini herkese gösterirsen insanlarında söz söyleme hakkını vermiş olursun.

      Yorumla
    • zupperzonick
      zupperzonick
      +1 yıl

      Sen ne diyon şimdi kardeş bana tepki göstermesemiydim burda he diyon

      Yorumla
    • zupperzonick
      zupperzonick
      +1 yıl

      Pembe hesabı açmış etekli abimiz

      Yorumla
    • Sorup_Kaçtım
      Sorup_Kaçtım
      +1 yıl

      Hayır kadınım. Dediğim şey şu KAMUSAL ALANDA halkın genel ahlak kurallarına aykırı hareket edemezsin. KAMU MALLARINI KENDİ ZEVKİNE GÖRE KULLANAMAZSIN BU SUÇ bundan bahsediyorum. Ben bilmiyordum yasaya göre kendi özel arabanda bile eğer arabanın camlarında film çekili değilse orada bile sevişsen cinsel ilişkiye girsen suçmuş. Ben bilmiyordum yasayı okudum. Al sen de oku.


      www.google.com.tr/.../...iliskinin-cezasi-tck.html

      Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?
      Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?
      Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?
      Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?

      www.cumhuriyet.com.tr/.../...sekse-sorusturma.html

      Yorumla
    • zupperzonick
      zupperzonick
      +1 yıl

      Yasaları biliyorum zaten ögrenecek değilim yeniden. Kaldiki ben orda o kadını savunurken senin böyle tepki vermen ilginç. Kafanıza göre takılın iyi geceler rahatsız etmeyin daha fazla.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ya siz ne saniyorsunuz yurt disinda millet her kösede öpüsüp koklasiyor mu? Yspan vardir evet ama cok yok hatta hic görmedim 20 yildir yurt dsinda yasiyorum ulu orta öpüsen insan yok biktik siz ve sizin gibi herseyi normallesitren pislklerden anasinin babasinin yaninda öpüsebilyior lar miymis

    2
    0 Yorumla
  • Bybisii
    Bybisii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Toplum içinde nasıl utanmadan sıkılmadan yapıyorlar pess. dogrusu gitsin nerede neyaparsalar yapsınlar millet içinde olacak seymi bu yani

    8
    0 Yorumla
  • utfguugy
    utfguugy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sakin olun diyen dayi onlardan kac yas buyuk adamdaki saygiya bak bide su arkadaki genc barzoya serfsz yemedgn b.. ok yoktr namuscu kesilirsiniz

    4
    0 Yorumla
  • _BayZ_
    _BayZ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Uluorta yerde yapılmamalı çoluk çocuk var onlara kötü örnek oluyorlar sonra aşırıya gidip günah çukuruna batabiliyorlar.. Birşey sormadan ya da düşünmeden akıl ile mîzan edip ifade etmek lazım.

    4
    0 Yorumla
  • Sml_esr
    Sml_esr Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 44%
    +1 yıl

    Kimse onların özelini görmek zorunda değil öpüşecekse ev diye birşey var baş başa ne yaparlarsa yapsınlar

    2
    0 Yorumla
  • XalperenX
    XalperenX Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    TCK'nın 225. maddesinde düzenlenen hayasızca hareketler suçu alenen cinsel ilişkide bulunulması ve teşhircilik yapılması fiillerini suç olarak tanımlamakta olup nitekim anılan düzenlemeye göre “Alenen cinsel ilişkide bulunan veya teşhircilik yapan kişi, altı aydan bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır”.

    0
    0 Yorumla
  • gözlüklübirkedi
    gözlüklübirkedi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Ya edebinle binersin edebinle inersin ne gerek var insanları üstüne saldırtıyorsun bence insanlar rahatsiz oluyorlar ve uyarıyorlarsa haklılar diyerlerini bilemem ve dışarı senin yatak odan değil karşı çıkmaları gayet doğal

    0
    0 Yorumla
  • MARJİNAL_BEY
    MARJİNAL_BEY Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Geçen bindiğim otobüste erkek yumuluyordu kızın dudaklarına. Kimse birşey demedide onların adına ben utandım. Maden çok sevişmeyi seviyorlar. Gitsinler daha açık yerde sevişsinler. Benim umrumda değil. Ama tanıdığım biri olsa azarlarım.

    1
    0 Yorumla
  • Cagkes
    Cagkes Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 53%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 355 cevap paylaştı.

    Bence yanlış her şeyin bir yeri vardır. Nasıl otobüste işemiyorsak opusmekte doğru değil. Başka yer mi bulamamislar. Sonuçta otobüse çoluk çocuk ya biniyor. Ayrıca kimse onları izlemek zorunda değil.

    0
    0 Yorumla
  • dygslgirl
    dygslgirl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Toplu alanlarda yapılması ahlak dışıdır bunu normal karşılayan insanlara ben anlam veremiyorum burası amerika ya da herhangi bir ülke degil burası Türkiye lütfen müslüman olmayan ülkelere benzemeyelim

    2
    28 Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Senin gibilerinin yorumlarına baktığım zaman ne kadar ahlaklı, edepli bir toplummuşuz da benim haberim yokmuş diyorum 😂😂

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Türkiye müslüman bir ülke değildir sadece çoğunlukla müslümanların yaşadığı bir ülkedir. Aksini idda eden varsa gitsin arabistanın dağlarında yaşasın.

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Türkiye'de artık müslümanlık adına camilerin dışında hiç bir şey kalmadı zaten. Sanki herkes namazında niyazında...

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Şükür olsun ki namazimi hic birakmadan kılıyorum bilip bilmeden hakkima girdiniz cok sevindim

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Ben sana namaz kılmıyorsundur demedim zaten. Ülkede ki genel insanlardan bahsettim.

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Camilerin dışında muslumanlik kalmadi dediniz bende aksini söyledim

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Evet sözümün arkasındayım. Camilerin dışında müslümanlık kalmadı. Herkes senin gibi namaz kılmıyor demek istedim.

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Kılan sayısı az ama cami dışında ibadet yapan insan yok degildir, ayrıca toplumda öpüşmek sizce normal mi siz yapiyor musunuz

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Evet yapıyorum, yaparım da. Hiç kimsede karışamaz, bir şey diyemez. Öyle bir yetkisi de yok. Demişsiniz ki burası amerika değil, unutmayın ki burası arabistan da değil.

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Taktınız kafaya arbistan da arabistan baska laf bilmezsiniz biri hosunuza gitmez yobazsin burasi arabistan degil ama unutmayin ki burasi amerikada degil buranin belli orf ve adetleri vardir saygi gormek istiyorsan once saygi gostermeyi bileceksin. Neyse sizin gibilerle burada tartisilmaz ben ahirette gorusmeyi dilerim iyi aksamlar

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Hayır bana göre burası Amerikadır. Örf ve adetlere inanmıyorum da saygı da duymuyorum. Benimle tartışacak kapasite de değilsiniz zaten ;)

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Sizin tartismaktan anladiginiz tek sey karşınızdaki insani kucumsemektir

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Evet yobazim var mi diyeceginiz bisey bence siz gidin avrupa ulkelerinde cok görgülü yobaz olmayan yerde yasayin buraya yakışmıyorsunuz buradakiler yobaz ya sizde cok hoşgörülü kibar insansiniz ya hani bence gidin avrupa ülkesinde yollarda rahatca sevisin sizede kimse karışmasın

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Avrupa ülkesine gitmeme gerek yok. Türkiye zaten Avrupa ülkesidir. Sokakta sevişirim de öpüşürüm de bana kimsenin karışmaya cesareti de yetmez. O insanı doğduğuna pişman ederim. Size yobazlığınızla mutluluklar :)

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Avrupa ulkesindeyiz oyle mi neden avrupa birligine giremedik çoğunlugumuz anadoluda yasiyor olmayalım

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      😂😂😂 bir yerlerine kina yak

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Sen defol benim yorumumdan

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Benim tayyipi tuttuğumu kim soyledi?

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Aaa sen benim gözümde cok yüksekteydin üzüldüm simdi

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Ben süt iciyorsam sende annene soyle altini bezlesin maglum benden küçüksün

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Tamam söylerim altımı bezler. Akıl yaşım senden büyük 😂

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Belli belli büyük canim benim uzulme yeterki sen 😂

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Sonra ağlarsın falan çekemem

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      😂😂😂😂

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Allah aşkına Şu an hangi mevkidesin bu ulkeye ne yararin var onu söylesene bana boyle laf yarisiyla buyuklenemezsin yaptıklarınla yücelirsin

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Yaptıklarım ne seni ne de bir başkasını alakadar etmez. Beni ilgilendirir. Ülkeme yararım olur olmaz o da beni ilgilendirir. Senin gibi olgunlaşmamış ergenlerle laf savaşı yaparak en büyük zararı kendime verdim zaten.

      Yorumla
    • dygslgirl
      dygslgirl
      +1 yıl

      Iyi defol git daha da yazma gereksiz sey!!!

      Yorumla
    • Toprak2019
      Toprak2019
      +1 yıl

      @Volkan_Kaçar ilk önce insanlara fikir ve düşüncelerine saygı duymasını bilmek lazım, sonra yaşadığın toplumdaki edep ve ahlaki kurallarına saygı yi bilmek lazım, bize dayatılan Avrupa'nın ya da Amerika'nın kokusmus dejenere olmuş toplum kuralarini çağdaşlık saymak bu topluma saygısızlık olur.

      Yorumla
  • ayüfsananebe
    ayüfsananebe Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Bende öpüşürüm ama bu yanlış birşey kimse kendini avutmasın

    1
    0 Yorumla
  • Biçeyrekkoko
    Biçeyrekkoko Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    İyide herşeyin bir yeri var burası avrupa değil git evde napıyosan yap ama topluma açık yerde olmaz

    3
    0 Yorumla
  • VisneeVodka
    VisneeVodka Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Bu toplumun ahlaki değerleri var, öpücük kondurursun eyv ona bişey denmez ama bazıları arsızlığı edepsizliği ele alıp yiyişiyor resmen, o yanlış işte

    4
    0 Yorumla
  • Seriüzgünn
    Seriüzgünn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yami otobüste gerçekten bu kadar olması doğru değil. Tamam ahlaksızlık demesek de toplum kurallarını ihlal etmemek lazım.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Millet karısını öldürüyor çocuğa hayvana tecavüz ediyor 11yaşındaki kızımız hamile kalıyor bunlara bişe yok insan sevgilisiyle öpüşünce sorun var aşırı müslümanız !!!

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İnsanların da, hayvanlar gibi ortalıkta sevişmesi, kıyamet alâmetidir. Ey inananlar, hazırlığınızı yapın.

    8
    0 Yorumla
  • Paranoyak-Maan
    Paranoyak-Maan Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Maalesef... Bu ülkede öpüşülemez... Neyin olursa olsun, öpüşülemez. Çünkü insanlar kendinden çok herkesi dikizliyor.

    cut.

    1
    0 Yorumla
  • İnce_Memed
    İnce_Memed Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    otobüste şort giydi diye gündüz vakti dövülen kadına ses çıkarmayıp öküz gibi balkanlar, buna aşırı duyar kasmışlar belli ki

    1
    0 Yorumla
  • Mete-Han9719
    Mete-Han9719 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 39%
    +1 yıl

    Yanlış değil de kültürel olarak pek hoş değil, beni rahatsız etmez ama bence yapılmamalı böyle tartışmalara girmemek için

    1
    0 Yorumla
  • Azat69
    Azat69 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 62%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    toplum içinde yapılmaması gerekildiğini düşünüyorum :)
    toplum ahlakını bozan ne olursa olsun karşıyım.

    1
    0 Yorumla
  • Okaann34
    Okaann34 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Sonuçta toplum ahlakını bozan bir görüntü olduğu için adam haklı. Dağılın 😏

    3
    0 Yorumla
  • Baran0607
    Baran0607 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Hiç bişey demeyeceğim
    Ama bende karşı olanlardanım

    3
    0 Yorumla
  • simay11a
    simay11a Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    her şeye karışıyolar orda kadını öldürse sesleri çıkmaz ama

    4
    0 Yorumla
  • korayby
    korayby Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 59%
    +1 yıl

    Bırakın gençleri öpüşşun ne var bunda soygunmu yapiyolar hırsızlık mi yapıyorlar

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (157)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Türkiye'de sokakta öpüşmek yasak mı? 45 cevap verildi
Kissing prank hakkında ki düşünceleriniz nedir? Türkiye'de yapılsa tepkiler nasıl olur? 19 cevap verildi
Kissing prank (Öpüşme cezalı oyun) Türkiye de tutar mı? 16 cevap verildi
Türkiye de de yabancı ülkelerdeki gibi herkesle dudaktan öpüşme olmalı mı sizce? 7 cevap verildi
Türkiye'de sevgililer sarılırken yaşlılar neden izliyor? 17 cevap verildi
Türk dizilerindeki öpüşmeler gerçekmi? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨