AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
173Cevap
Ben de çok kızarım ne öyle tek başlarına öpüşüyorlar insan beni de çağırır sjsjsjs şakası bir yana toplumu geçtim ama insan ahlak' ına yakışmıyor kalabalık ortamlarda öpüşmek, evinde ne yaparsa yapsın hoş değil bence.
Otobüste öpüşmesinler. Öpüşmek sıradan bir davranış değil özel bir olay öyle insan içinde yapılmaz ufak çocuklar var aileler var ayıp
Kesinlikle
@Grininkızı136 ayıp ya geçen Trafikte öpüşeni gördüm dayadım kornayı utanmazlar yolda sokakta hiç arlanmaları yok
Ya normal ama mahremiyet denwn bişey de var hani..
@Grininkızı136 ben izlemek zorunda kalıyorum çünkü olay tam önümde oluyor araba kullanırken mecbur önüme
Bakmak zorundayım gıcık oldum yani
Umursamaz olamiyor musun bu durmlarda?/
@Grininkızı136 olamam çünkü etraftaki insanlarda görüyor evli ya da bekar çocuk ya da büyük bir çok kişi buna Özeniyor ki çocuk istismarı veya tecavüz olaylarının tırmandığı günlerdeyiz bu olayları masumane haline getirmek çok yanlış
Anladım ama bu tarz olaylara da aşırı tepkisiyle yaklasmak hoş olmaz guzellikle bunu dile getirmek ya da gormezden gelmek en makul olani gibi bilemiyorum..
@Grininkızı136 her zaman denk gelmiyorum Zaten uzun süre bu duruma maruz kalırsam artık yeter diyorum
Yok ya surekli denk gelincek bir olay diyil bence
Emine bulutun boğazı kesildiğinde gayet tepkisiz kaldılar ama söz konusu öpüşme olunca tepkiler büyük Tabi ki burası Türkiye
Ne alaka ya ahlak bekçiliği yapanlar ahlaksızdır. Yanlış bir durum yok
Kimse kimsenin özelini görmek zorunda değil. 🤦♀️Kültürümüzün iyice içine ettiler afedersin ki. normalmiş gibi davranmışlar bir de. Ben hoş karşılayamıyorum bu durumu kim ne derse desin.
Bak ben kimsenin namusuna, ilişkisine laf söylemiyorum. Kim naparsa yapsın umrumda değil. ama ulu orta görmek hoş değil, görmek zorunda değilim bunu belirttim.
Siz benim söylediklerime çok saygılısınız da burda gelmiş bir de benimle zihniyet tartışıyorsunuz. Komikmiş :d güldüm.
Neyse hiç polemiğe girmeyin inanın gece gece hiç çekemiycem. İyi geceler. @Volkan_Kaçar
Gerçekten ben hayatta kimseyi eleştirmem ya da karışmam hakkı da yok zaten kimsenin kimseye karışmasına ama bu kadarda olmaz yani çoluk çocuk önünde hiç hoş değil bence
Bunula ilgili twit atmistim aynisini kopyaliyorum buraya
Adam sap olarak yaşadığı için ona bu tarz şeyler normal gelmiyo. Karsi çıkanların tiplerine baksana her türlü kötü söz serbest otobüste öpüşmek mi soru oldu hadi lan ordan derler adama. Kendileri dünyaya nasil geldiklerini bilseler kendilerinden utanir bunlar. #öpüşmek
Acaba o kadın ve erkek birbirine şiddet uygulasa yanlış diyen olup bu kadar esip gürleyecek miydi? Elbette hayır. Umrunda bile olmazdı. Ama konu sevmek olunca herkes aslan kesilir. Kimse kimseye karışmasın. Orada öpüşen çiftin kimseye zararı yok. Bu konuda özgürler.
Kız gel alnından öpecem 👏👏👏👏
dediklerinin bir kısmına katılıyorum bizim milletimizin içinde bir namus bekçisi daima yatıyor ben anlamıyorum bunu
@kdrglr teşekkür ederim 😊
Öpüşmek bence sevgililerin sarılmaları ve el ele tutuşmaları kadar normal bir şey ne diye kabullenemiyorsunuz ki?
Bir de çocuğu olan var falan diyorlar... Öpüşmek kötü bir şey değil, ayıp bir şey de değil. İnsanlar birbirlerini sevdikleri için öpüyorlar. Sen çocuğuna bunu adam gibi anlatamayacak kadar beceriksizsen bu onların suçu değil ki. Sussun diye eline telefonu dayadığınız çocukları sadece birilerine laf atma ihtiyacı duyduğunuz için mi kullanıyorsunuz?
Kardeşim ayıp denen birsey var, milletin içinde olacak iş mi bu? Elalemin çoluğu var çocuğu var ! Herseyden önce toplum bilinci denen birsey var !!! İyi özgür ülke diye millet sokak ortasında orji yapsın ozaman?
Toplu taşımalarda cocuklarda oluyor şimdi bu yapılan doğru mu? Sacma sapan kimse bize karışmaz laflarlarini bir kenara bırakın gidip seviseceksiniz uygun mekanlar bulun. Yoksa bana ulaşın otel parasını ben vereyim m.. k
👏👏👏👏
@YineBaşladık eyvallah.
tse1.mm.bing.net/th
☺️❤️
@YineBaşladık ❤️😘🌹😉
Ahlaki değerler açısından tepki doğru fakat tarzı yanlış. biz Türküz örfümüzde adetimizde böyle şeyler abes ayrıca aile ve çocuklar biniyor iniyor burası herkesin ortak kullanım alanı dese sorun olmayacak bence
Evet yanlış
birileri öpüşüp oynaşırken ben başımı öne eğmek zorunda değilim. Edep denen birşey var.
bugğn öpüşen yarın sevişir bunun bir sınırı var mi? Yatak odalarını fantezileri sokağa taşımayalım hayvanlar gibi
Kişiye bir bira bile içirtmiyorlar 😒
Yıllardır aynı eleştiriyi yapıyoruz, sanırım bir faydası yok.
Toplu taşımada inadına öpüşmek toplumsal ayıp değil, lakin insan daha hijyenik ve anı değerli hissettirecek yerde öpüşmeli, elleşmeli
O tepkiyi veren yobazları Arabistan'da yaşamaya davet ediyorum. Otobüste öpüşürüm, öpüşmem kimseyi ilgilendirmez. Hiç kimsenin karışma gibi bir tepkisi de yok. Kanun, nizam mı kalmış. Böylelerin neslinin tükendiğini sanıyordum 😂😂😂
Mk ülkesinde ki empati anlayışı bu işte...
Senin annen veya bacın aynı şeyi yapıyormu. Gerçek hayatta bu lafı yüzüme karşı söylemeye g*tün yemez ama burada klavye delikanlılığı yaparsın aslan parçası. Benim annem değil, senin annenle çok öpüştüm rahat ol ;)
Sokakta, toplu taşımada, toplu alanda bir kadını bıçaklayabilir ve hatta öldürebilirsiniz ama öpemezsiniz. Çünkü burası Türkiye... 👏
Hadi biz kafamızı çeviririz de küçük çocukların ahlakı bozuluyor. Anne babalar bile haya ediyor çocuklarının önünde Bu nedir ya!!
Benim kendi düşüncem ; Ben sevdiğimi en başta sonra kendimi reklam yapmam ! Niye insanların dikkatini üzerimize çekeyim o şekilde. Elinden tutar , sarılırım ama opusmem.
Öpüşür hergün yüzlerce müşteri ile yatıyor zaten evli kadınlar çok serbest çok dogal oldu da. En azından toplum içinde olmasın yoksa kimse kimsenin arasına karıştıgo yok
Kimse kimseye öpüşemez demiyor toplum içinde insanlarla yan yana özelini yaşama diyor ortalık malı mısınız siz yaşıyorsunuz oldu olacak bir de ilişkiye girin otobüste manzaraya karşı
Edep senen bir şey var yahu. Git sakin bir yerde ne halt yiyorsan ye kimse senin yiyişmeni izlemek zorunda değil. Ve evet burasi Türkiye, çoğunluğu müslüman olan bir toplumda yaşadığınızı unutmayın
Nerden soracağını iyi bulmuşşun. Bu arada Türkiye ile alakası yok insanlar öpüşür ama izlettirmez kendilerine saygısından. Görüşüm bu. yorum yazarak polemiğe dönüştürmeyelim.
Medeniyet hayvanlar gibi sokakta çiftleşmek mi? Benim ahlaksızlık olarak görmek dışında midem bulanıyor saygı duymaya çalışsam bile. Kimsenin birbirine açlığını görmek zorunda değilim, değiliz.
Görme o zaman
Sokakta gözümüzün önünde öpüşmezseniz görmeyiz
Kafanızı başka yöne çevirebilirsiniz. Sonuçta gözünüze soka soka öpüşmüyorlar ya. Belli ki bu insanların bir kuyruk acısı var bu konuda 😂😂
Aklın nerelerde belli. Yolda önüne bakarak yürür bütün insanlar kimse sizin yüzünüzden kafa çevirmek zorunsa değil.
Kafanı çevirmek zorunda değilsen laf etmeyeceksin o zaman mk
@volkan_kaçar sende yolda öpüşürsen linçe hazır olacaksın mk biz kafamızı çevirmiyip gerekli tepkiyi gösterecegiz toplumunun ahlakını bozmamayı ögreneceksiniz
@yuiRin5 Toplumun ahlakı hiç umrumda değil, yemişim ahlakını. Ben sevgilimle metroda, otobüste, yolda, dışarda öpüşürken yiyişirken beni linç edecek yürekli hiç bir delikanlı henüz daha annesinin karnından doğmadı. Kimsenin bana o tepkiyi göstermeye cesareti yetmez istediğimi istediğim yerde yaparım. Zaten her b*ka tepki göstermeye alışkın bir milletiz malesef. Zannedersin bu toplumun ahlakını sadece yolda öpüşenler bozuyormuş. Senin gibilerin yorumlarını okuyunca ne kadar edepli ahlaklı bir toplummuşuzda benim haberim yokmuş diyorum ve gülüyorum. Bize göstereceğiniz tepkiyi geçtiğimiz günlerde Kadir Şeker'in öldürdüğü adama (pardon adam dedim), Emine Bulut'un katiline, Ceren Özdemir'i öldüren caniye, Özgecan Aslan'a tecavüz edenlere göstersenize. Bakıyorumda sizin gibilerin hepsi herkesin namus bekçisi olmuş.
Hepsine gerekli tepkiyi milletimiz gösterdi sizede göstermeye devam edecek, senin gibi ahlaksızları linçleyecek binlerce insan var sen rahat ol😂 Try and see 🤞
Birde bunu savunan varya edep yahu edep evet sen türkiyedeysen öpüşemessin bu ülkenin cogu müslüman bu olcak işmi hayır sokakta değil otobüs ya olurmu ülkemiz harbi b*k yoluna gidiyo birde savunuluyo insan sevdigini gözünden bile sakınır bazen bazı şeyler gizlide olmalıdır mesela ev gibi sadeece edep
Yazık gerçekten bizim toplum ne hale gelmiş, toplum içinde bırak öpüşmeyi elini tutup sarılmak bile bana ters geliyor milletin gözünün önünde ayıp ya gerçekten ayıp yakında göz önünde ilişki de yaşarlarsa hiç şaşırmam
Ahlaksızlıktan başka bişey değil, insanlar iyice cozuttu maalesef. Çağdaşlığı sosyalliği çok yanlış anlıyorlar.
toplu ortamda karsıyım ben türkiyedeyiz sonucta. git baska yerde napıyosan yap ama kimse mecbur değil böyle bir şeyi görmeye bende görsem böyle bir şeyi tepki gösteriridim şahsen saygı çerçevesi içinde
Yabani hayvanlar cinsel açlıklarını ulu orta giderir. Bizler yabani değil isek, utanma duygumuz varsa eğer, ulu orta özelimizi paylaşmamamız gerekir.
E herhalde yanlıstır ayıp yani ben küçükken bir kızla bir erkek kolay kolay yan yana bile gelmezdi yanlıs anlasılır diye iyice sapıttılar
Özelin özelde kalsın adı üstünde toplu taşıma
Benim Yanımda çocuklarım olsa o manzarayı görmesinş istemem
Özgürlük bu değildir. Gerçekten seven aklı başında bir erkek sevdiği kadını ulu orta yerde öpmez. Öpücük başka şeydir öpüşmek başka şey. Madem özgürsün indir donunu seviş bari
Toplu ulaşım araçlarında saygısızlık bana göre. Hatta birisine kızmıştım bu konuda otobüs aile ve çocuklarla doluydu, çocukların gözleri önünde öpüşünce çift kötü örnek oluyorsunuz diye kızmıştım
Toplu taşımamda minnoş minnoş seyahat ederken karşımda sağımda solumda herhangi bir yerimde mıç mıç elleşen öpüşen insancıklar görmek hoşuma gitmez gitmiyor da djdj bazı şeyler özel olmalı ya
O kadar cahil dolu ki yorumlar. Öpüşmek sevgi göstergesidir, sadece seks öncesi yapılan bir hareket değildir! Kim nerede öpüşürse öpüşsün asla rahatsız olmam.
Vay laik
Yav guzelim orda cocuk olur aile olur olmaz sadece hayvanlar sokaklarda sevgilerini belli eder ozaman evdede yatak odasi olmasin cocuklarin yaninda on sevisme yapalalim sonra yatak odasina gecelim orf var adet var gecmismiz var bizim biz amerikamiyiz
O kadını dövüyor olsaydı bu kadar gündem olacakmiydi acaba
Her gün televizyonda öldürülen, dayak yiyen kadınların haberini televizyonda görüyorsan bunu da görmen çok normal olayı çarpıtma.
@Sorup_Kaçtım neresini çarpıtmışım hadi bir açıkla? Ben dayak yiyip öldürülen kadınlara niye bu kadar sesi çıkmadığına vurgu yapıyorken
Nasıl ses çıkmıyor ya? Ses çıksın diye bütün erkeklerin diri diri yakılmasını mı bekliyorsun? Hem sosyal medyada hem de insanlar stk lar yürüyüş yapıyor protestolar yapılıyor. Herkes duyarlı artık. Yanlışı yanlışla kapatmaya çalışmayın.
Yanlışı yanlışla kapatmaya çalışan kim? Bence siz benim ne söylediğimi anlamadan yorum yapmayın.
Ben gayet net anlıyorum. Daha rahat kız elleyebilmek için karşısın. Şiddet karşısında kimse eskisi gibi susmuyor. Televizyonlarda sosyal medyada millet ayağa kalıyor hatta yürüyüşler yapılıyor. İnsanlar mahkemelere kadar gidip katılıyor. Sen mahremini özelini herkese gösterirsen insanlarında söz söyleme hakkını vermiş olursun.
Sen ne diyon şimdi kardeş bana tepki göstermesemiydim burda he diyon
Pembe hesabı açmış etekli abimiz
Hayır kadınım. Dediğim şey şu KAMUSAL ALANDA halkın genel ahlak kurallarına aykırı hareket edemezsin. KAMU MALLARINI KENDİ ZEVKİNE GÖRE KULLANAMAZSIN BU SUÇ bundan bahsediyorum. Ben bilmiyordum yasaya göre kendi özel arabanda bile eğer arabanın camlarında film çekili değilse orada bile sevişsen cinsel ilişkiye girsen suçmuş. Ben bilmiyordum yasayı okudum. Al sen de oku.
![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
www.google.com.tr/.../...iliskinin-cezasi-tck.html
www.cumhuriyet.com.tr/.../...sekse-sorusturma.html
Yasaları biliyorum zaten ögrenecek değilim yeniden. Kaldiki ben orda o kadını savunurken senin böyle tepki vermen ilginç. Kafanıza göre takılın iyi geceler rahatsız etmeyin daha fazla.
Ya siz ne saniyorsunuz yurt disinda millet her kösede öpüsüp koklasiyor mu? Yspan vardir evet ama cok yok hatta hic görmedim 20 yildir yurt dsinda yasiyorum ulu orta öpüsen insan yok biktik siz ve sizin gibi herseyi normallesitren pislklerden anasinin babasinin yaninda öpüsebilyior lar miymis
Toplum içinde nasıl utanmadan sıkılmadan yapıyorlar pess. dogrusu gitsin nerede neyaparsalar yapsınlar millet içinde olacak seymi bu yani
Sakin olun diyen dayi onlardan kac yas buyuk adamdaki saygiya bak bide su arkadaki genc barzoya serfsz yemedgn b.. ok yoktr namuscu kesilirsiniz
Uluorta yerde yapılmamalı çoluk çocuk var onlara kötü örnek oluyorlar sonra aşırıya gidip günah çukuruna batabiliyorlar.. Birşey sormadan ya da düşünmeden akıl ile mîzan edip ifade etmek lazım.
Kimse onların özelini görmek zorunda değil öpüşecekse ev diye birşey var baş başa ne yaparlarsa yapsınlar
TCK'nın 225. maddesinde düzenlenen hayasızca hareketler suçu alenen cinsel ilişkide bulunulması ve teşhircilik yapılması fiillerini suç olarak tanımlamakta olup nitekim anılan düzenlemeye göre “Alenen cinsel ilişkide bulunan veya teşhircilik yapan kişi, altı aydan bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır”.
Ya edebinle binersin edebinle inersin ne gerek var insanları üstüne saldırtıyorsun bence insanlar rahatsiz oluyorlar ve uyarıyorlarsa haklılar diyerlerini bilemem ve dışarı senin yatak odan değil karşı çıkmaları gayet doğal
Geçen bindiğim otobüste erkek yumuluyordu kızın dudaklarına. Kimse birşey demedide onların adına ben utandım. Maden çok sevişmeyi seviyorlar. Gitsinler daha açık yerde sevişsinler. Benim umrumda değil. Ama tanıdığım biri olsa azarlarım.
Bence yanlış her şeyin bir yeri vardır. Nasıl otobüste işemiyorsak opusmekte doğru değil. Başka yer mi bulamamislar. Sonuçta otobüse çoluk çocuk ya biniyor. Ayrıca kimse onları izlemek zorunda değil.
Toplu alanlarda yapılması ahlak dışıdır bunu normal karşılayan insanlara ben anlam veremiyorum burası amerika ya da herhangi bir ülke degil burası Türkiye lütfen müslüman olmayan ülkelere benzemeyelim
Senin gibilerinin yorumlarına baktığım zaman ne kadar ahlaklı, edepli bir toplummuşuz da benim haberim yokmuş diyorum 😂😂
Türkiye müslüman bir ülke değildir sadece çoğunlukla müslümanların yaşadığı bir ülkedir. Aksini idda eden varsa gitsin arabistanın dağlarında yaşasın.
Türkiye'de artık müslümanlık adına camilerin dışında hiç bir şey kalmadı zaten. Sanki herkes namazında niyazında...
Şükür olsun ki namazimi hic birakmadan kılıyorum bilip bilmeden hakkima girdiniz cok sevindim
Ben sana namaz kılmıyorsundur demedim zaten. Ülkede ki genel insanlardan bahsettim.
Camilerin dışında muslumanlik kalmadi dediniz bende aksini söyledim
Evet sözümün arkasındayım. Camilerin dışında müslümanlık kalmadı. Herkes senin gibi namaz kılmıyor demek istedim.
Kılan sayısı az ama cami dışında ibadet yapan insan yok degildir, ayrıca toplumda öpüşmek sizce normal mi siz yapiyor musunuz
Evet yapıyorum, yaparım da. Hiç kimsede karışamaz, bir şey diyemez. Öyle bir yetkisi de yok. Demişsiniz ki burası amerika değil, unutmayın ki burası arabistan da değil.
Taktınız kafaya arbistan da arabistan baska laf bilmezsiniz biri hosunuza gitmez yobazsin burasi arabistan degil ama unutmayin ki burasi amerikada degil buranin belli orf ve adetleri vardir saygi gormek istiyorsan once saygi gostermeyi bileceksin. Neyse sizin gibilerle burada tartisilmaz ben ahirette gorusmeyi dilerim iyi aksamlar
Hayır bana göre burası Amerikadır. Örf ve adetlere inanmıyorum da saygı da duymuyorum. Benimle tartışacak kapasite de değilsiniz zaten ;)
Sizin tartismaktan anladiginiz tek sey karşınızdaki insani kucumsemektir
Evet yobazim var mi diyeceginiz bisey bence siz gidin avrupa ulkelerinde cok görgülü yobaz olmayan yerde yasayin buraya yakışmıyorsunuz buradakiler yobaz ya sizde cok hoşgörülü kibar insansiniz ya hani bence gidin avrupa ülkesinde yollarda rahatca sevisin sizede kimse karışmasın
Avrupa ülkesine gitmeme gerek yok. Türkiye zaten Avrupa ülkesidir. Sokakta sevişirim de öpüşürüm de bana kimsenin karışmaya cesareti de yetmez. O insanı doğduğuna pişman ederim. Size yobazlığınızla mutluluklar :)
Avrupa ulkesindeyiz oyle mi neden avrupa birligine giremedik çoğunlugumuz anadoluda yasiyor olmayalım
😂😂😂 bir yerlerine kina yak
Sen defol benim yorumumdan
Benim tayyipi tuttuğumu kim soyledi?
Aaa sen benim gözümde cok yüksekteydin üzüldüm simdi
Ben süt iciyorsam sende annene soyle altini bezlesin maglum benden küçüksün
Tamam söylerim altımı bezler. Akıl yaşım senden büyük 😂
Belli belli büyük canim benim uzulme yeterki sen 😂
Sonra ağlarsın falan çekemem
😂😂😂😂
Allah aşkına Şu an hangi mevkidesin bu ulkeye ne yararin var onu söylesene bana boyle laf yarisiyla buyuklenemezsin yaptıklarınla yücelirsin
Yaptıklarım ne seni ne de bir başkasını alakadar etmez. Beni ilgilendirir. Ülkeme yararım olur olmaz o da beni ilgilendirir. Senin gibi olgunlaşmamış ergenlerle laf savaşı yaparak en büyük zararı kendime verdim zaten.
Iyi defol git daha da yazma gereksiz sey!!!
@Volkan_Kaçar ilk önce insanlara fikir ve düşüncelerine saygı duymasını bilmek lazım, sonra yaşadığın toplumdaki edep ve ahlaki kurallarına saygı yi bilmek lazım, bize dayatılan Avrupa'nın ya da Amerika'nın kokusmus dejenere olmuş toplum kuralarini çağdaşlık saymak bu topluma saygısızlık olur.
Bende öpüşürüm ama bu yanlış birşey kimse kendini avutmasın
İyide herşeyin bir yeri var burası avrupa değil git evde napıyosan yap ama topluma açık yerde olmaz
Bu toplumun ahlaki değerleri var, öpücük kondurursun eyv ona bişey denmez ama bazıları arsızlığı edepsizliği ele alıp yiyişiyor resmen, o yanlış işte
Yami otobüste gerçekten bu kadar olması doğru değil. Tamam ahlaksızlık demesek de toplum kurallarını ihlal etmemek lazım.
Millet karısını öldürüyor çocuğa hayvana tecavüz ediyor 11yaşındaki kızımız hamile kalıyor bunlara bişe yok insan sevgilisiyle öpüşünce sorun var aşırı müslümanız !!!
İnsanların da, hayvanlar gibi ortalıkta sevişmesi, kıyamet alâmetidir. Ey inananlar, hazırlığınızı yapın.
Maalesef... Bu ülkede öpüşülemez... Neyin olursa olsun, öpüşülemez. Çünkü insanlar kendinden çok herkesi dikizliyor.
cut.
otobüste şort giydi diye gündüz vakti dövülen kadına ses çıkarmayıp öküz gibi balkanlar, buna aşırı duyar kasmışlar belli ki
Yanlış değil de kültürel olarak pek hoş değil, beni rahatsız etmez ama bence yapılmamalı böyle tartışmalara girmemek için
toplum içinde yapılmaması gerekildiğini düşünüyorum :)
toplum ahlakını bozan ne olursa olsun karşıyım.
Sonuçta toplum ahlakını bozan bir görüntü olduğu için adam haklı. Dağılın 😏
Hiç bişey demeyeceğim
Ama bende karşı olanlardanım
her şeye karışıyolar orda kadını öldürse sesleri çıkmaz ama
Bırakın gençleri öpüşşun ne var bunda soygunmu yapiyolar hırsızlık mi yapıyorlar