• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi? (Sayfa 3)

Matsiyahh
Matsiyahh Takip Et
Yoda Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
15
Yapay Zekaya Sor
Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?
Cevapla
Çift Soruları Otobüs Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

104

Cevap

173

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • OdunKokanAdam
    OdunKokanAdam Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Turkiyede insanlar opusurde ahlaki degerler var bu toplumda. Her insanin da bir ozeli olmali bence. Yani bir erkek adamin duruşu bir kadinin zarifligi

    2
    1 Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      Bu kadar edepsizlik pes

      Yorumla
  • Oksitosin
    Oksitosin Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Otobüste öpüştüğüm oldu, hiç tepki almadım. Alsaydım da tepkim bu kadar yumuşak olmazdı. Karışmaya hakkı olması için onu öpmem gerekiyor.

    1
    3 Yorumla
    • Oksitosin
      Oksitosin
      +1 yıl

      @YineBaşladık Yav size ne, bir şey konuşurken içimden gelir öperim. Size göre mi yaşayacağım. Rahatsız olan camdan dışarı baksın.

      Yorumla
    • yedirenk7
      yedirenk7
      +1 yıl

      Kimse sizi seyretmek zorunda değil. Toplum kurallarına uymak mecburiyetindesiniz. Bu kurallara uymayacaksanız o zaman otobüse binmeyeceksiniz. Böyle uluorta öpüşenlere karşı çok sert tepki gösteririm.

      Yorumla
    • Oksitosin
      Oksitosin
      +1 yıl

      @yedirenk7 Vallaha hocam öpüşmek bana göre masum bir şey. Dediğim gibi o an bir şey olur sarılır öperim. Buna laf edeni de atarım otobüsten, o da rahatlar ben de rahatlarım.

      Yorumla
  • muratkan43
    muratkan43 Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 55%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 845 cevap paylaştı.

    müslüman ülkede yaşıyorsun uluorta öpüşürsen tepki çekmen normal

    2
    0 Yorumla
  • Yağızamaesmerdeğil
    Yağızamaesmerdeğil Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Nefret ediyorum şu araplaşmış kafalarından da zihniyetlerinden de, öpüşürüm gayet sıkıysa biri laf etsin.

    0
    3 Yorumla
    • Yağızamaesmerdeğil
      Yağızamaesmerdeğil
      +1 yıl

      Bana terbiyesiz diyip üslubuna bakmaman :D Yani ciddiye alsam cevap verirdim de karşımda bir hanımefendi değil çirkefin teki var inemem seviyene

      Yorumla
    • yedirenk7
      yedirenk7
      +1 yıl

      O zaman bir gün size haddinizi birisi illaki bildirir. Lafı yer, yerinize oturursunuz.

      Yorumla
    • Yağızamaesmerdeğil
      Yağızamaesmerdeğil
      +1 yıl

      Haddimi bilmem gereken yeri biliyorum keşke siz de bilseniz hjdnss

      Yorumla
  • kodex_ll
    kodex_ll Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 67%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 891 cevap paylaştı.

    Hangi kanun, nizam öpüşmeyi yasaklıyor ki. İnsanlar bir garipleşti iyice. :-/
    Bakmayıverirsin o tarafa olur biter.

    0
    0 Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Dört duvar arası diye bir şey var ve öpüşemez. Gitsinler evlerinde yesinler birbirini öyle sokağa çıksınlar.

    0
    0 Yorumla
  • sonsuzusaymak
    sonsuzusaymak Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    oldu cano şu özgürlükçü kafalara bak ya çıldırmamak elde değil. bunların hepsinin telinde şifre vardır bir de ha. onu sorsan özel hayat olur. oluum bu kadar aykırı yaşamayın lan hayatı. çişiniz geldiğinde de salın ortalığa o zaman.

    1
    0 Yorumla
  • kdrglr
    kdrglr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Otobüste öpüşülmez diye bir kanun mu varmış. Ülkecek cahiliz.

    2
    11 Yorumla
    • CityLights
      CityLights
      +1 yıl

      Bişey derdim de neyse

      Yorumla
    • kdrglr
      kdrglr
      +1 yıl

      Desene hadi

      Yorumla
    • kdrglr
      kdrglr
      +1 yıl

      Otobüslerde sokaklarda cafelerde kadına şiddet olduğu zaman bize düşmez dersiniz. Böyle bisey olunca yargı dağıtırsınız. Abartılmayacak şekildeyse kimse bişey diyemez arkadaşım. Buna bişey diyosanız şiddet gören kadınlara da tepki göstereceksiniz.

      Yorumla
    • Sorup_Kaçtım
      Sorup_Kaçtım
      +1 yıl

      Teşhircilik yasası diye değerlendiriliyor. 2003 yılında anayasa girdi. 1 yıl cezası var normalde. Benzer bir olay İzmirde gerçekleşti. İzban’ın son seferini yaptığı saat gece yarısı 12-1 gibi bir kadın ve erkek metroda kimse yokken cinsel ilişkiye girmeye kalktı. Kamera görüntülerinde kadın erkeğin kucağına falan oturmuş baya bayağı yapıyorlardı. Makinist durakta treni durdurmuş. Durduklarında da polis tutuklamış kendilerine kamu davası açılmış ve 1-2 yıl hapis cezası mı ne aldılar kadın da erkek de aldı.

      Yorumla
    • kdrglr
      kdrglr
      +1 yıl

      Öpmüş arkadaşım öpmüş ne kucağına almış nede baska bisey yapmış. ÖPMÜŞ

      Yorumla
    • kdrglr
      kdrglr
      +1 yıl

      Bakın çok doğru bişey demiyorum ama çok yanlış bisey de değil. Eger bir tepki verilecekse sevgi ye değil şiddete tepki verilsin

      Yorumla
    • Sorup_Kaçtım
      Sorup_Kaçtım
      +1 yıl

      Bu olaylar öpüşmeyle kalmıyor bizim milletimiz her şeyin bokunu çıkartmaya çok meyilli. Kamusal alanda öpüşmek ve bunu birkaç dakika saniye sürdürmek de ayıp. Eğer tenha bir yerde ikisinin yalnız kaldığı bir alanda ya da arabalarında yapsalar o zaman kimse bir şey demezdi demeye de hakkı olmazdı. Ve şiddete de insanlar tepki gösteriyor. Protestolar yürüyüşler yapılıyor.

      Yorumla
    • NiGhTmOnStEr
      NiGhTmOnStEr
      +1 yıl

      @kdrglr sahsen benim umrumda degil ama orada yapamazlar cahillikle de alakasi yok bos yapmissin

      Yorumla
    • Sorup_Kaçtım
      Sorup_Kaçtım
      +1 yıl

      Arabada cinsel ilişkiye girmek bile başkaları tarafından görüleceği için suçmuş. Bilmiyordum.

      www.google.com.tr/.../...iliskinin-cezasi-tck.html

      Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?
      Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?
      Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?
      Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?

      www.cumhuriyet.com.tr/.../...sekse-sorusturma.html

      Yorumla
    • kdrglr
      kdrglr
      +1 yıl

      Kardeşim bak sen bu konuyu anlamadın. Cinsel ilişki yok bu konuda niye baska konulara giriyosun.

      Yorumla
    • Sorup_Kaçtım
      Sorup_Kaçtım
      +1 yıl

      Öpüşmek sevişmek gibi konulardan da bahsediyor. Kamusal alan olduğu için herkesin gördüğü görebileceği yerde bu tarz yakınlaşmalar hem yasalara aykırı hem de genel ahlaka ters. Bunu demiş olmam kadın cinayetlerini şiddetini de onayladığım anlamına gelmiyor en başında ben de bir kadınım (öyle genellemeler yapıldı bana sen de yapma diye yazdım.) Kamusal alanda yasak. El ele tutuş sarıl yanağından öp. Bazı kurallar bazı yerlerde normal karşılanır bazı yerlerde normal karşılanmaz. Mesela Japonyada millet yemeği höpürdeterek ağız şapırdatarak yer. Söylendiğine göre Almanya’da osurmak ayıp değilmiş. (Bence bu bir mit). İtalya’ya tercümanlık yapmaya gitmiş bir hocam İtalya’da burnunu silerken yüksek ses çıkarmak ayıp karşılanmadığını söylemişti. Biz burnumuz çok doluyken insan içinde mendille sümkürerek burnumuzu silerken ayıp der tuvalette hallederiz. Bu da böyle işte. Başka memleketlerde olabilir ama bu memlekette de normal karşılanmıyor. Tabi ki sevgiline sevgini aşkını belli edersin ama bunu belli etmenin yolu sadece ulu orta öpüşmeden geçmiyor. Yani halka açık alanda hareketlerimize dikkat etmemiz gerekiyor. Etmediğimiz taktirde toplumdan ikaz, kınama, sözle taciz cezaları ya da yasal cezalar alabiliriz. Yine orası otobüs olduğu için doğru değil. Kamusal alan çünkü kamu malı çünkü. Kendi çıkarlarımıza göre kullanamayız.

      Yorumla
  • 22mertcan99
    22mertcan99 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Sokakta opusurlerdr otobuste veya toplu tasimada opusulmez ki ya

    1
    0 Yorumla
  • aslialbayrak4
    aslialbayrak4 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Saygızlik tabi de şu an bunlar çok normal görülüyor

    3
    0 Yorumla
  • Star_Lord
    Star_Lord Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Oldu yav is yerinde mecliste durakta heryerde opuselim cocuklarin onunde

    1
    0 Yorumla
  • dalgakıran61
    dalgakıran61 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Yapılacak yer var yapılmayacak yer var. Kuytuda ne halt yerse yesinler. Toplumun da görgü kuralları var. Edep adap lütfen.

    1
    7 Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      👏👏👏

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Namus kavramını 2 bacak arasında zanneden sizin gibi zihniyetler olduğu sürece bu mk ülkesi Avrupa Birliği'ne zaten giremez...

      Yorumla
    • dalgakıran61
      dalgakıran61
      +1 yıl

      @Volkan_Kaçar Namus işi değil bu. Görgü kuralı ve saygıyla alakalı.
      Ne dediğimi iyi oku. Kuytuda istediklerini yapsınlar umrumda değil.
      Yoruma sümük gibi atlama!!!

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      @Volkan_Kaçar namus ne peki?
      Ne?

      Yorumla
    • dalgakıran61
      dalgakıran61
      +1 yıl

      @Volkan_Kaçar Ailene selamlar.

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      @YineBaşladık Namusun ne olduğunu bu yaşına kadar öğrenemediysen ben öğretecek değilim. Namusun 2 bacak arasında olan bir şey değil diyorum kızlık zarının çokta önemli bir şey olmadığını savunuyorum. Herkesin düşüncesi kendi kardeşim.

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      @dalgakıran61 Aleykum Selam

      Yorumla
  • Çekdar2
    Çekdar2 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 45%
    +1 yıl

    Herkesin içinde mi ilerde derler cinsel ilişkiye giremez mi toplu taşıma araçlarında

    1
    0 Yorumla
  • Kalemimin_buğusu
    Kalemimin_buğusu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    Türkiye de kanun var eyvallah ama öpüşmenin yeri de toplu taşıma değildir, az edep yaa..

    1
    0 Yorumla
  • A_MERTT
    A_MERTT Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Toplu taşımada bunlar yalnis bir ornektir cocuklar oluyor onlara hem cirkin. goruntu hem kotu bir örnektir biraz ahlak dışı

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    skşsinler kızlar soyunuk gezsin orta yerde p*rno çeksinler analarını bacılarını pazarlasınlar

    6
    0 Yorumla
  • mceviz
    mceviz Takip Et
    Master Yaş: 49
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Öpüşemez kardeşim.. toplum ahlakı diye birşey var.. çek cumhuriyeti mi burası..

    5
    0 Yorumla
  • Victor1h7
    Victor1h7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ben yönümü dönerim insanların hayatı beni ilgilendirmez orada unuturum zaten

    1
    0 Yorumla
  • seher544
    seher544 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Onlara ne? İstedikleri yerde öpüşürler abartmadıkları sürece. Bakmasınlar onlarda.

    3
    0 Yorumla
  • Wycombe
    Wycombe Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 437 cevap paylaştı.

    Kanun mizan olsa hırsızlar dışarda gezip rahat rahat siyaset yapamadı.

    0
    0 Yorumla
  • HsYnJr
    HsYnJr Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Otobüste öpüşen çiftin ak size bişey olmasın. Yeter la

    0
    0 Yorumla
  • Davutacksoz
    Davutacksoz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 37%
    +1 yıl

    Yanlış çok yanlış insanları rahatsız etme hakkı yok

    0
    0 Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Yav gizli saklıda neler neler yapıyorlar ama toplum içinde aaaa gösterecen aaaa yı

    0
    0 Yorumla
  • OnLy_Justice34
    OnLy_Justice34 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 771 cevap paylaştı.

    Bende uyuz oluyorum böylelerine evlen ne yapıyorsan yap. İslam ülkesi burası sonra niye deprem oluyor. Eyy insanoğlu aklını başına al.

    0
    0 Yorumla
  • Muallime__
    Muallime__ Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 58%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Öpüşebilir tabii. Evinde istediğini yapabilir. Toplum ortasında değil!

    0
    0 Yorumla
  • Ji-go-lo
    Ji-go-lo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Öpüşmezdim sonuçta rahat olamam çok fazla Avrupalı olmaya gerek yok, bizler bu vatan toprağında yoğrulmuş ve bu kültürü almış insanlarız, ama tepkide göstermezdim.

    3
    0 Yorumla
  • İsimsizim_
    İsimsizim_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Isteyen istedigini yapar, kimse karisamaz. Bakmak istemeyen baska tarafa baksin.

    3
    3 Yorumla
    • İsimsizim_
      İsimsizim_
      +1 yıl

      Eksi verenler için; keşke sokak ortasında bir kadın şiddete uğradığında, öldürüldüğünde de aynı tepkiyi verebilseniz.

      Yorumla
    • İsimsizim_
      İsimsizim_
      +1 yıl

      @yuİRin5 Ne demek istediğimi anlamamışsın bile. Daha açıklayacı yazayım; Ölünce tepkileriniz oluyor, ben orada olsaydım var ya diye başlıyorsunuz, sanki öleni geri getiriyormuş gibi. Diyorum ki, sokak ortasında görünce niye müdahale etmiyorsunuz? Emine Bulut cinayetinde niye kimse yardım etmeyip, videoya çekti mesela? Minibüste kaçırılan bir kız vardı, minibüs doluydu, niye kimse kızı kurtarmadı? Lütfen, ölünce tepki vermek yerine olaylar olurken tepki verin. Bir kadın şiddete uğradığında, hayvana eziyet ettiklerinde aynı tepkiyi gösterin. İki insanın kendi isteğiyle, kimseye zarar vermeden yaptığı şeyler yüzünden tepki veremezsiniz.

      Yorumla
    • İsimsizim_
      İsimsizim_
      +1 yıl

      Gerçekten anlama sorunun var :)) ilk cümlelerinden sonra okumaya deger goremedim, vakit kaybi.

      Yorumla
  • Dready
    Dready Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    ''Türkiye'de bir kadını dövebilir, öldürebilir ama öpemezsiniz! Çünkü duyarlı bir toplumuz.!''

    0
    2 Yorumla
    • NefesDicle
      NefesDicle
      +1 yıl

      Ya evet canım o yüzden kadına şiddete hayır hastaghi gündem oluyor öpüşme olmuyor demi

      Yorumla
    • Dready
      Dready
      +1 yıl

      @NefesDicle aynen o gündem olunca bugün hiçbir kadını dövmemiştir kimse. Sense kadınsın bide. Ben laf edip kimseyi engellemedim ama ilk sana yapacağım bunu. Yazık, bomboşsun.

      Yorumla
  • bella07
    bella07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ya olmaz hadi bir buse falan neyse ama öyle yiyişemezler yani hoş değil

    1
    0 Yorumla
  • BoksKing
    BoksKing Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Herkes kendine yakışanı yapıyor😂Memleket dibe vurmuş zaten bunlarda sevişerek savaşacaklar🤣🤣

    0
    0 Yorumla
  • Ulasbey_5
    Ulasbey_5 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Toplu yerlerde öpüşülmesine ben de karşıyım çocuklar falan oluyor doğru sayılmaz

    1
    0 Yorumla
  • xboyutu24
    xboyutu24 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    opusurde adam haya denen seyvar ınsan oglunda dımı topululukta acık ortamda olmaz ozaman buyrun. s kmeyı de ulu orta yapın herkezın ortasında

    1
    0 Yorumla
  • Soren
    Soren Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Bunun savunulacak bir yanı yok. Otobüste öpüşmek nedir ya?

    Edep, ahlak bu kadar mı yerlere düştü.

    0
    0 Yorumla
  • Ağustosmavisii
    Ağustosmavisii Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Terbiyesizlikten başka birşey değil milletin gözü önünde tv de bike öpüşürlerken kanalı değiştiriyoruz

    0
    0 Yorumla
  • viyablo
    viyablo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    El haya vel iman derler büyükler 4 duvar denen bir şey var herşeyin ortada olmasına gerek yok toplumsal uzlaşmaya sebebe olmayan ne bolumu varsa yiyin

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tepki vermem herkesin ozgur iradesi sonucta kavga edenler varsa opusenlerin olmasida normal sen yaparmisin derseler bana göre uygun değil

    1
    0 Yorumla
  • Ghostshutterr
    Ghostshutterr Takip Et
    Guru Yaş: 45
    +1 yıl

    Opusmede bir şey yok ki, yanaktan öpünce oluyor da dudaktan mı sorun? Toplum mutehasiplasti eskiye gore. Eskiden bu kadar çocuk istismarı, tecavüz vs yoktu. Neden bu kadar arttı sizce?

    0
    1 Yorumla
    • resemuR
      resemuR
      +1 yıl

      Eskiden emin ol daha fazlaydı tek fark günümüzün iletişim çağı olması ve her şeyin hızla yayılması haber olması. O yüzden günümüzde her şey aşırı uç geliyor. Oysa hemen hemen herkesin ailesinin geçmişinde çevresinde bir tecavüz taciz vakası vardır. şu an öyle mi? Ülkede herkes ezbere sayar olanları neredeyse..

      O kadarcık da olsun canım diye demiyorum ama ne fazla negatif olmak gerek ne de fazla pozitif. Ayrıca olan olayları da bir kesime ya da düşünceye topluluğa mâl etmek hoş değil. Dindarı da olsa kitap yüklü eşşeği de olsa ahlaksız ahlaksızdır. Toplum olarak muhtaç olduğumuz şey eğitim.

      Yorumla
  • Live2ride
    Live2ride Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Opusmeme kanunu mu varmis yani, kanun nizam ne bunlara gore acaba

    0
    0 Yorumla
  • Kaya51
    Kaya51 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ahlakınız da örfünüz de batsın yahu. Def olun gidin Arabistan’a, İran’a, islam devletine

    0
    33 Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Türkiye islam devleti değil mi :D.

      Yorumla
    • Kaya51
      Kaya51
      +1 yıl

      @tosunpaşa16 Türkiye laik bir devlet. Yani dinsiz.

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      Asıl sen defol gevur devletine Avrupa'ya

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      Bu topraklari benim atalarım kazandı. İslam devletiyle 6 asır ayakta tutan Osmanlı kazan. Sen DEFOL

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      Türkiye Cumhuriyeten ibaret değil. Yüzyılların değere yargısı kültürü var. Ayrıca Laiklik insanların değerine saygı duymaktır. Her bo*ku yiyemezsin yani

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Doğru söylemişsin laik devlet düzeni dinsizdir. Sizin İslamla derdiniz var zaten. Atatürk'ün en eleştirdiğim özellikleri bu devlete niye laik denilen saçma düzeni getirdiği? Türkiye'nin ne çıkarı oldu? Herkesi eşit görmekmiş, Osmanlı zaten adaletin, eşitliğin beşiği bir ülkeydi. Laiklik için halifeliği kaldırdılar. O halifelik sayesinde Çanakkale savaşında afganlı kadınlar kollarındaki bilezikleri satıp yolladılar Osmanlıya. Türkiye kendinden önceki devletlerle beraber hep İslam devleti olmuştur. Türkiye Atatürk'ün bu devleti laik yapması gibi de bir şansızlığa yaşamıştır haklısın. Allah razı olsun, vatanı kurtarmış, ama bir sürü hata yapmış. Gelelim senin sorunun cevabına. Avrupada sokakta pırtlamak serbesttir. Ama pırtlayanını görmezsin. Avrupada sıkişmek de sokakta serbesttir. Ama sıkişenine rastlamazsın sokakta. Adam gider işini kuytu köşe bir yerde veya evinde görür. Türkiye'de de sokakta sıkişmek serbest olmasada öpüşmek serbest. Ama insanlar rahatsız olmasın diye, kendini tutamamazlık yapıp kızı öpmezsin. Gider topluma açık olmayan yerlerde öpersin. Bunun ahlak kurallarıyla alakası yok, bu bir görgüdür. Bunlarda görgüsüzler çok belli

      Yorumla
    • Kaya51
      Kaya51
      +1 yıl

      @tosunpaşa16 Doğru söylemişsin. Bizim İslamla derdimiz var. Osmanlı adaletin beşiği mi? Güldürme; kardeş katli, ağır vergiler, işgaller, katliamlar, devşirme, yasaklarla dolu kabus gibi 600 senedir Osmanlı. Ve öpüşme görünce aklınıza cinsellik geliyorsa o sizin sorununuz. Son olarak da atalarımız kazanmış olabilir ama o zamanlar eski zamanlar ve bilgisiz zamanlardı. Şimdi bilgi çağındayız ve bir dine göre devlet idare etmenin devri geçti.

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      Abow. Beyin yanmış. Çok geçmiş olsun kardeşim :D ahhhh ahh. 3 kıta da 6 asır Türkleri göklerde yaşatan, hiç bir millete nasip olmayacak bir tarih yazan, Avrupayi tir tır tireten, dünyanın kabul etti başarılara imza atan devlete got*ü boklunun biri kalkmış ne diyor.
      Hahah :D acıdım

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Kardeş katlinin sebebi daha önceki Türk devletlerinde hükümdardan sonra devlet çocuk sayısına göre parçalanıyormuş. Çoğu türk devleti hükümdardan sonraki çocukların birbirine düşmesi yüzünde yıkıldılar. Osmanlı Devletinin tek bir katliamı bile yoktur. Bunun aksini iddia eden ya türk düşmanıdır. Yasaklarla dolu derken 4. Murat gibi bazı tek tük padişahlar içkiyi sigarayı yasaklamış, onlar da çok yaşamamış ölmüşler iktidarları çok uzun sürmemiş. Devşirme olayı sana niye rahatsızlık verdi onu hiç anlamadım. Sanane a q adamlar türk olmamalarına rağmen Osmanlıya hizmet etmişler, vatanları görmüşler. O çok beğendiğin avrupa ülkeri girdikleri yerlerde insanları katlediyorlardı. Osmanlı Devleti yıkılma döneminde ekonomik sıkıntı çekerken Ermeniler inançlarını özgürce yaşasın diye Kilise yaptırmıştı onlara.
      Cezayir örneğini vereyim. Çok şansızlarmış değilmi Osmanlı yönetiyormuş. Senin o çok beğendiğin avrupa ülkelerinden olan fransızlar 1830 da almışlar Osmanlının elinden. Medeniyet götürmüşler Cezayire 1 milyon kişiyi katlederek.
      Osmanlı'nın adaletine gelince. Londrada bir müslüman insan sayılmazken Osmanlı mahkemelerde karşıdaki insanlarının ırklarına dinlerine bakmamış. Hristiyan haklıysa hristiyana, yahudi haklıysa yahudiye hakkını vermiştir. Geçmişteki başarılara gelince. İslam devleti araştırmayı teknoloji geliştirmeyi emreder. Bilim nerdeyse gidip alın der. Fatih Sultan Mehmet'in İstanbulu fethetmesinin açıklaması bilgi çağında olmadıkları için midir? Yoksa inandığı için, tevekkül ettiği için, peygamberimizi yolundan gittiği için midir? Yavuz, Kanuni'nin amacı bütün orta doğuyu ve avrupada viyanaya kadar hakimiyet kurmaları bilgi çağında olmadıkları için çok kolay olması mıdır? Yoksa islam bayrağını tüm cihana yayma isteği midir?

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Yeri geldiğinde padişah zalim olmaktan çekinmemelidir (kardeş katli için yazıyorum). Aşırı merhametleriyle karışıklığa yol açacak padişahtansa, tek kişiye gelecek zarar yüzünden bu devlette oluşacak karışıklıkları önleyecek kişi aşırı merhametiyle o kişiyi bağışlayanlardan daha merhametlidir. Padişahtan gelecek icraat tek kişiyi etkiler, bağışlamak ise karışıklıklara. O kardeşler boş durmamışlar, tahta geçmek istemişler ülkeyi karıştırmışlar.

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      @tosunpaşa16 ayakta alkışliyorum. Usenmeden yazmışsın. Bu cahiller anlamaz çünkü kapasite yok. Ama yine eline yüreğine sağlık.

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      @YineBaşladık Bende sana teşekkür edecektim. Destek olmuşsun teşekkürler kardeşim :)

      Yorumla
    • Kaya51
      Kaya51
      +1 yıl

      @tosunpaşa16 Küçük çocukları ailelerinden ayırmak, asimile etmek. Başkalarının toprağına “din, Allah, cihat” adıyla göz dikip buna fetih demek. Bir de tutturmuşsunuz Avrupa’ya hayransınız diye, biz geçmişte Avrupa’nın da katliamlarını biliyoruz. Her devlet yapar da bugün onların bizden daha medeni olduğu gerçeği var. Tabii siz her şeye din açısından bakıyorsunuz. Anlaşamıyoruz o yüzden. Bilgi çağı olayı işgaller için değil, dinle devlet yönetimine göndermeydi.

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      @tosunpaşa16 ❤️💙💜 çok şükür senin gibi okumuş , bilgili , vatana ecdadina sahip çıkan gençlerde var. 🙏

      Yorumla
    • Kaya51
      Kaya51
      +1 yıl

      @YineBaşladık Türk düşmanı demişsin. Atatürk ne demiş: Yurtta sulh, cihanda sulh. Sana bir tehdit varsa o zaman başka. Ama cihat diyerek işgal edemezsin. Tabii sizin dininizin emri

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      @YineBaşladık Çok şükür senin gibi de vatansever kardeşlerimiz var. Bunun gibi geçmişine düşman olanlar da var işte. Gelmiş hala medeniler diyor avrupalılara. Avrupa daha yeni yeni Osmanlı gibi medeni olmaya başladı. Çok uzak tarih değil 1830 yılı. Osmanlı bu medeniyeti 1299 dan beri, Selçuklu ondan da önce, orta asya türk devletleri de ondan daha da önce göstermişler. O avrupa devletleri veya Abd şu an burda hüküm sürseydi biz n a h görürdük medeniyet

      Yorumla
    • Kaya51
      Kaya51
      +1 yıl

      Saltanat sistemi baştan başa yanlış zaten. Kardeş katli de yanlışın yanlışı. Kimse de devleti düşündüğü için intihar etmiyor ha herkes öldürüyor. Kendi tahtlarını düşünüyorlar

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Biz işgal etmek. Fethettiğimiz yerde insanların gönüllerini de fethettik. İstanbul'u fethederken latih külahı görmektense osmanlı sarığı görmek isteriz diye bir rum halkı da bunun en büyük göstergesidir. Kendi ülkesinin yaptığı fetihlere işgal demek de sanıyorum ki başka türlü bir kansızlık

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Yabancısındır sen kesin, türk falan değilsin bence.

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      @tosunpaşa16 kardeşim bunlar anlamaz. Baksana boş boş konuşuyor. Adam acipda tarih mi okumuş. Sanki. Belli bisi bilmedigi. Bı kaç şey ezberlemiş saydı gitti. .
      Zavallılar

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      @YineBaşladık Cevap yazmayalım en iyisi bu cahile :D

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Zamanımıza yazık buna laf anlatarak vakit kaybediyoruz.

      Yorumla
    • Kaya51
      Kaya51
      +1 yıl

      @tosunpaşa16 Türküm ama Türk olduğum için kalkıp da atalarımın yanlışını tekrarlamayacağım. Her şeyden önce insanım. Soy benim için önemsiz.

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      @tosunpaşa16 yazma vaktine yazik.
      Boşver. İçi boş. Almaz

      Yorumla
    • Kaya51
      Kaya51
      +1 yıl

      @YineBaşladık Cahillerin en büyük özelliği karşındakine cahil demek 😉

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      @YineBaşladık Kafa yapın hoşuma gitti kardeşim. Takip isteği attım haberin olsun. Sende atarsan sevinirim. Vatansever insandan zarar gelmez bana

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      Atalarının kanla kazandigi toprağın ustunde anlamadigin değerin bedelini
      Ölünce vereceksin!

      Yorumla
    • Kaya51
      Kaya51
      +1 yıl

      @tosunpaşa16 Vatan millet edebiyatıyla kız düşürmeye çalışmak :)

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      @tosunpaşa16 atarım tabi ama yarın kapaticam hesabı ☺️❤️

      Yorumla
    • Kaya51
      Kaya51
      +1 yıl

      @YineBaşladık Sizin içi boş değerleriniz umurumda değil. Benim atam bellidir: Mustafa Kemal Atatürk. Bir de Osmanlı’dan öncesi.

      Yorumla
    • YineBaşladık
      YineBaşladık
      +1 yıl

      @tosunpaşa16 takma sende şunu
      Hadi iyi geceler güzel kardeşim 💙💙

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Kardeşim dediğim birine mi yazıcam :D. Hayran kaldım zekana. Birine yazacak olsam tipim zaten iyi, gider dışardan yüz yüze tanışır konuşurum dingil. Kardeşim dediğime yazmam ben. Abisi gibi olur korur kollarım ben kardeşim dediğime. Benim kız kardeşim benim gözümde değeri neyse, kardeşim dediklerimin de gözümdeki değeri odur.

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      @YineBaşladık Sanada kardeşim

      Yorumla
  • Zehra1993
    Zehra1993 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 570 cevap paylaştı.

    Bence evde yapsınlar veya çoluk çocuk olmayan bir yerde

    0
    2 Yorumla
    • DryCornStalk
      DryCornStalk
      +1 yıl

      Öpücük alt tarafı psikoloji bozmaz merak etme

      Yorumla
    • Zehra1993
      Zehra1993
      +1 yıl

      @DryCornStalk merak edilcek bir konu değil zaten biliyoruz öpücük ve öpüşmek arasında fark var

      Yorumla
  • Peridüş
    Peridüş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ya şimdi oldumu ole toplum içinde yaslisi çoluk çocuğu var kötü örnek

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben saygısızlık olduğunu düşünüyorum. Ama bağırıp çağırarak tepki vermeyi hoş bulmuyorum bence sakin ve naif bir şekilde uyarmak daha iyi.

    0
    0 Yorumla
  • NujenZanistvan
    NujenZanistvan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Ayağa kalkıp dayilik taslayan lavugun tipine dikkat. Abaza sapık tipi var kavaatta

    0
    0 Yorumla
  • Obirsofi
    Obirsofi Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Konu din olunca neden Arabistan denilip duruluyor. Ne var Arabistan'da.

    2
    4 Yorumla
    • Obirsofi
      Obirsofi
      +1 yıl

      Ağzımı bozma lan

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Allah aşkına bozsana ağzını 😂😂

      Yorumla
    • Obirsofi
      Obirsofi
      +1 yıl

      Vılkaaaaaaaaan kapa çeneni

      Yorumla
    • Volkan_Kaçar
      Volkan_Kaçar
      +1 yıl

      Sakin ol şampiyon :D

      Yorumla
  • EstelEreinon
    EstelEreinon Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    galiba öpüşemezler türkiyede tomurcuklanarak ürüyorz biz

    1
    0 Yorumla
  • Yalinizadam_98
    Yalinizadam_98 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet aynen oyle yatak odası denen bir yer var, edepsizlik oluncada yatak odası otobüste olabiliyor

    3
    0 Yorumla
  • QuadrifoglioVerde
    QuadrifoglioVerde Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Öpüşebilirler ama öpüşmemeliler, toplumsal saygıya ters.

    0
    0 Yorumla
  • PerriCarol
    PerriCarol Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24
    +1 yıl

    Ufff öpüşemez mi dedik milletin ortasında yapmasınlar evleri yok mu yoksa gece yarısı parklar boş köpeklerden başka kimse yok orda yapsinlar

    1
    0 Yorumla
  • oguzhans0303
    oguzhans0303 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Hoş değil saygıyla alakalı oldugunu düşünüyorum hadsizliğin lüzumu yok zaten herkes birbirine dokunur olmuş şaşırmamak lazım

    0
    0 Yorumla
  • MyᏇorld
    MyᏇorld Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bugün de cok şükür başkalarının yerine utandim

    3
    0 Yorumla
  • beyaz_geceler53
    beyaz_geceler53 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ulu orta yapmak doğru değil bence herkesin mahremi kendine özel olmalı toplumlar ahlaksızlıkla çöker bunu unutmayalım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    öpüşebilirler bunun kötü yanı yok ama eğer otobüsde çocuk varsa yanlış

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    ne var la bunda öpüşmüşler alt tarafı s*kişmiyolar ya

    1
    1 Yorumla
    • gececini69
      gececini69
      +1 yıl

      İyi sende s2şirsin bizde izleriz

      Yorumla
  • Nodrt
    Nodrt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ülke müslümanlığa doğru gidiyor kardeşşşş. Maklube ister misiniz? :D

    0
    0 Yorumla
  • CehennemdekiVodka
    CehennemdekiVodka Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Yani milletin içinde öpüşmekte ne biliyim insanda az edep olur

    0
    0 Yorumla
  • karsiyakaliali
    karsiyakaliali Takip Et
    Master Yaş: 61
    +1 yıl

    Toplu taşıma araçlarında uygun bir davranış değildir. Biraz edep lazım.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Toplu taşımalarda öpüşmeyin bir zahmet ya çoluk çocuk olduğunu düşünün ne bileyim böyle şeyler namahremdir bana yanlış geliyor ulu orta her yerde yapılmamalı

    0
    0 Yorumla
  • Թşƙı-ԳüעȝՌ
    Թşƙı-ԳüעȝՌ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Öpüşebilir ama toplum için de öpüşülmez insan da bir edep olur.

    1
    0 Yorumla
  • Soliedpsyche
    Soliedpsyche Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    İzledim bende, adamlar haklı ksrdeşim herkesin ortasında öpüşmek bence ayıptır.

    2
    0 Yorumla
  • Yatanadam
    Yatanadam Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kodumun ezikleri ya. Malzeme çalışmayınca çeneye vuruyor bu radikallerin.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (97)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Türkiye'de sokakta öpüşmek yasak mı? 45 cevap verildi
Kissing prank hakkında ki düşünceleriniz nedir? Türkiye'de yapılsa tepkiler nasıl olur? 19 cevap verildi
Kissing prank (Öpüşme cezalı oyun) Türkiye de tutar mı? 16 cevap verildi
Türkiye de de yabancı ülkelerdeki gibi herkesle dudaktan öpüşme olmalı mı sizce? 7 cevap verildi
Türkiye'de sevgililer sarılırken yaşlılar neden izliyor? 17 cevap verildi
Türk dizilerindeki öpüşmeler gerçekmi? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨