Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?

Toplu taşıma aracında öpüşen çifte yolculardan biri ''Burası Türkiye, kanun var nizam var'' diyerek tepki gösterdi. Bir diğer yolcu ise ''Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?'' diyerek karşılık verdi. Konu yatak odası denen bir şey vara kadar gitti. Ne düşünüyorsunuz? Toplu alanlarda öpüşmek yanlış mıdır?
Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?
Cevapla