Toplu taşıma aracında öpüşen çifte yolculardan biri ''Burası Türkiye, kanun var nizam var'' diyerek tepki gösterdi. Bir diğer yolcu ise ''Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?'' diyerek karşılık verdi. Konu yatak odası denen bir şey vara kadar gitti. Ne düşünüyorsunuz? Toplu alanlarda öpüşmek yanlış mıdır?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılHerkes birbirini yargılama peşinde dönüp kendisine bakan yok. Öpüşen 'saygısızlık' bile yapsa kendini bağlar sizin kahrolası toplum yargılarınızı değil. Namustan en çok bahsedenler asıl namussuzların ta kendisidir demek istiyorum. İnsanların öpüşeceğine karışacağınıza 'bu ülkede kadın, çocuk, hayvan tecavüzlerini ve ölümleri' nasıl önleyebiliriz uçkurunuza nasıl sahip çıkarsınız onu düşünün. Nedense öpüşmek bu kadar tepki görürken ne hikmetse ahlak damarları şişip kabarıyor; iş ölümlere, tecavüz ve tacizlere gelince herkes sus pus. Şovmenliğe gerek yok, herkesin kendi adabıdır diyip kimseye karışmamayı öğrenmeliyiz. Ama millet olarak sürekli eleştirmekten yana olduğumuzdan boşa kürek çekiyoruz çözüm odaklı değiliz.
50 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa kendileri zamanında yapamadığı için sevdiği kişilerle sevgili olamamıs ya da istediği yani sevdiği kişiyle gönül evliliği yapmamıs yapamamıs insan sevgi kıskanclığı yasar. Kendisi mutsız oldugu için baskaları mutlu olup, sevmesin istiyor. Vakti zamanında aileleri bunlara çok karısmıs kısıtlanmıs ve kapalı kutu olarak yetişmiş galiba. Öpüşüsün demiyorum tabi toplu ortamda davranıs yanlıs olmus ama elele yuruyen gençlere bile laf atıyorlar. Normal sarılan genclere bile laf atılıyor. Ben allah sizi inandırsın bu zamana kadar sevgililim olmadı. Kıskanmıyorum da. İnsanlar sevgiye muhtac sevgili anlamında değil birbirlerini sevmeye muhtaç. Hoşgörülü değiliz maalesef. Ben 20 sene önce mi ne küçüktüm 7-9 yasımda falanım ailemle nisantası mı moda mı ne oraya gitmistik abi abla vardı sokakta belliki lise ya da ünv gidiyorlardı vedalaşırlarken öpüşmüslerdi ben de utanmıstım aa ne kadar ayıp demistim içimden Gecerken onların önünden. Bizi bu diziler sinemalar ayıp diye gösteriyor. kötüymüs gibi. İnsanlar birbirini sevsin ne olacak? Taciz öldürme her sey oluyor ama buna laf atılıyor
10 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 759 cevap paylaştı.
+1 yılInsanlar istedikledi şekilde yaşayabilir ama herkesin içinde topluluklarda insan kendini biraz bilmeli yani böyle seyler hiç hoş değil bence . Böyle davranışlarda bulunan insanlarda yanlış yapıyor onlarla kavga edenlerde
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılKimseye opusme yasagi yok bu konuda yasa veya kanunda yok fakat toplum icerisinde orf ve adetlerimize gore adabimukayyer kurallarina aykiri hareket edenlere kabahatler kanununa gore para cezasi tanzim edilir ozgurlukler bir baska kisinin ozgurluhunun basladigi yerde biter
01 Yorumla- +1 yıl
Var knk nerenden uydurdun olmadığını
TCK'nın 225. maddesinde düzenlenen hayasızca hareketler suçu alenen cinsel ilişkide bulunulması ve teşhircilik yapılması fiillerini suç olarak tanımlamakta olup nitekim anılan düzenlemeye göre “Alenen cinsel ilişkide bulunan veya teşhircilik yapan kişi, altı aydan bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır”.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
102
Cevap
171Cevap
Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. Opussun veya opusmesin demiyorum ama kaç kadın taciz ediliyor herkes sus pus iken opusmede mi ahlaklı toplum oluyoruz? Doğrusu veya yanlısı tartışılır. Daha geçenlerde genç bir kız giyiminden dolayı otobüste biri uyarıyor soforde kıza kızıyor videosu da vardı kimse kıza destek vermiyor ama iki sevgili opusunce ' ovvv orda duracan ' tasvip ben de etmiyorum ama oturup bir düşünelim değil mi tartalim bicelim olayları
24 Yorumla- +1 yıl
@yedirenk katılıyorum
- +1 yıl
TCK'nın 225. maddesinde düzenlenen hayasızca hareketler suçu alenen cinsel ilişkide bulunulması ve teşhircilik yapılması fiillerini suç olarak tanımlamakta olup nitekim anılan düzenlemeye göre “Alenen cinsel ilişkide bulunan veya teşhircilik yapan kişi, altı aydan bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır”.
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılNe desem boş kadınların yorumlarını okuyorum erkeklerin yorumlarına bakıyorum
cehalet akıyor.
Her yerde aile var dediğin her şeyde bugün çocuğuna verdiğin telefonda bile youtube gir trendlere bak.
Öpüşmek ayıp değildir.
Şu saçma sapan gelenekçi tutumlarınızdan bir kurtulamadınız.
Öpüşmekle namus edep haya ölçülmez.
Bir sürü boş kafa var nefret ettim şu yorumlardaki ve videoda ki adamdan.
Islah olmazsınız ak.
Bu millet kapalı kapılar ardında kapak atmayı yatırmayı sever kapalı kapı ardında sıkıntı olmaz ama public içinde aaa ayıp günah sanki günahı yazılıyor :d
Ne desem boş cidden
Özet: Öpüşmek normal bir şeydir. Ayıp değildir. Ahlak kriteri değildir. Bunun bir kanunu yoktur isteyen istediği yerde sevdiği kişiyle öpüşür323 Yorumla- +1 yıl
Bu örümcek kitleyi şunla denk tutuyorum.
Sigara içiyordur ama babasının annesinin büyüğünün yanında içmez neden saygı dnsmdnsmdnsj baya saygılısın ya :d - +1 yıl
Saygıdan bahsedersiniz aileden bahsedersiniz ama silimsonik geleneklerinizde gerdek gece çıkan kanlı yorganı aile büyüklerinize gösterirsiniz özel anlayışınız snsmndjd midemi bulandırıyor gelenekleriniz tutumlarınız algılarınız orta doğunun bathsız bedevisi gibi :d
- +1 yıl
Özel dersiniz ama başkasının özeline saygı göstermezsiniz :d aferin ya ak dogmatikleri :d
Sizin üstüne alınan için inandığınız din bile aileden duyduğunuz kadar okuduğunuzu ne biliyorsunuz ne anlıyorsunuz sadece öyle olması gerektiği öğretilmiş yani körü körüne - +1 yıl
Bunlarda benim umrumda değil onların varlığıyla doğmadım yokluğuyla ölmem benim ben olma ayrıcalığımı şu toplumdaki kimsenin zihniyeti yıkamaz.
Onlar taklit takılmaya devam etsinler ya da kulaktan kulağa fısıldasınlar normlar vs umrumda değil yaşıyorum bildiğim gibi müdahil olana müdahale ederim kendi bilir - +1 yıl
Ben İzmir’de doğdum büyüdüm. Üniversite mezunuyum açığım da dindarlığımda vardır ama hayatıma pek de yön vermiyor dindarlık. Ben sevgilimin beni otobüste insan içinde öpmesine müsade etmem. Otobüste öpüşen insanlarla tutup da kavga tartışma içine girmem hatta ilgilenmem de ama doğru bulmuyorum. Ve eğer biri eleştirirse de hiçbir şekilde o insandan da şikayetçi olmam. Ben iki insanın yaşadıklarının özel olduğuna ve özel kalması gerektiğine inanıyorum. Herkesin içinde kamusal alanda öpüşürsen çevrendeki insanları da ilişkine dahil etmiş olursun. Ve o kadının da senin için özel olmadığı yaşadıklarınızın da özel olmadığı anlamına gelir bu. Mahremiyet diye bir şey vardır. Sizin öpüşmeniz sizin ilişkinizin mahremiyetidir. Kamusal alanda öpüştüğünde bu mahremi insanlarla paylaşmış oluyorsun. Diğer taraftan da bir erkek sevdiği kadını başka erkeklerden esirgemek zorunda kıskanmak zorunda. Ortalık malı yapmamalı. Ha, tenhada kıyıda köşede olsan insan olmasa tamam. Kendi araban olsa tamam. Ama otobüs ne? Elini tut. Sarıl ama dahasına gerek yok.
- +1 yıl
Uzun uzun yazdım sildim çünkü değmiycekti.
Gerekliler, zorundalıklar peh.
Mahremiyet, ortalık malı bruh :d - +1 yıl
Düşünmek zor geldiği için çoğunuz yargılamayı tercih ediyorsunuz adet gelenek örf toplumsal normlar adı altında kendinizi kısıtlarken saçma sapan tabularınız ve olması gerekliliklerinizle kendinizi kendi zihninize hapsedersiniz.
İşte bu yüzden yenilik size ölümüne düşmandır. Farklı olanı kabul etmezsiniz. Sizin yapamadığınızı başkası yapınca onu ayıplarsınız.
Kendi düşüncelerinizin kölesi olmuşsunuz. Farklı açılara bakamıyorsunuz. - +1 yıl
4 sene dışarı şehirde üniversite okudum yapacak olsam anasını ağlatırdım. Ama özel bir insanla olması gerektiğine inandım. Anam babamın da ruhu duymazdı her şeyi yapmak benim elimdeydi. Ama yapmamayı tercih ettim. Ben öpüştükleri için kızmıyorum. Kamusal alanda başkalarının olduğu yerde yaptıkları için kızıyorum. O zaman filanca adam toplumsal alanda burnunu karıştırsa, osursa şeyini kaşısa o zaman da ahlak edep haya adab-ı muaşeret demeyecek misiniz?
- +1 yıl
Bunun bakılacak farklı açısı falan yok. Özelini kamusal alanda yaşayamazsın bu kadar basit. Ayrıca bu suç. Teşhir olarak geçiyor bu anayasada da 1 yıllık hapis cezası bile var.
- +1 yıl
Tamam deniycem sevgilimle kamu alanın da öpüşcem teşhir diye beni içeri atsınlar :d
Mükemmel yasalar mükemmelet torbalar (!)
Meseleyi kavra öyle gel.
Hala bana kendi yapmadıklarını anlatıyorsun sen toplumun basın sözcüsü müsün yoksa adaletin yakın gözlüğü müsün?
Kamu dediğin maskelerin takıldığı bir alan maskeleri olmayanlara kendinizden olmadığı için nefret kusmanız tabi normal :d
Maskelere devam edin siz.
Kimin nasıl yaşadığı ise ona kalsın.
He verdiğin örnekleri biri yapsa evet burun harici teşhir ve toplumu etkileyen bir durum kaşımak teşhirciliğe girer osurmak toplum rahatsızlığına huzurunu bozmaya ama iki kişi arasında kimseye etki etmeyen bir şeye kimse etki edemez.
Sonuçta sevişmiyorlar öpüşüyorlar.
Zihninizde nasıl abarttınız bilmiyorum ama kafanızı şu inandığınız şeylerden çekin bir
- +1 yıl
Ya her şeyi geçtim burda sadece tek bir cevap var sanane bu cevabın karşılığını dogmatik argümanlarla süsleyenler cevapsız kalmaya mahkumdur.
Çölük çoçük etkileniyoo çocum küfür örendi ayıp benimde canım çekti dndmdnsmnx
Saçma sapan şeyler inan şu yazdıklarıma değmez ve çoğunuzda bunlara değmezsiniz
Gidin kendi kişisel komalarınıza - +1 yıl
Sen kimin düşüncesinin kolesisin? Hala telefonla YouTube ile otobüsü kiyasliyorsun. Otobus halkın ortak kullanım alanıdır. Madem bizim örf ve geleneklerimiz zoruna gidiyor miğeden bulanıyor. Git kendi fikirlerini ve düşüncelerini savunan özgürce yaşayabileceğin başka ülkeler mutlaka vardır.
- +1 yıl
Arabada cinsel ilişkiye girmek bile başkaları tarafından görüleceği için suçmuş. Bilmiyordum.
www.google.com.tr/.../...iliskinin-cezasi-tck.html![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
www.cumhuriyet.com.tr/.../...sekse-sorusturma.html - +1 yıl
Evet otobüs herkesin kullanım alanıdır. Herkesin kullanım alanının olduğu bir yerde sen canının istediğini yapamazsın.
- +1 yıl
Nazi de yapılan katliam ve vahşiliği vicdansız insanlar yapmadı
Aksine vicdanlı insanlar yaptı
Ve kendilerini yasaya uyarak temizlediler - +1 yıl
Yasaya uymak zorundasın. Ben yorumlarda link de attım fotoğraf da koydum. Toplumun genel ahlakına aykırı olan davranışları kamusal alanda yapamazsın. Kamu mallarını kendi zevkin için kullanamazsın.
- +1 yıl
Hangi ahlak? Önce onu öğren :d
Evrensel ahlak yasalarının olmadığını da bil.
Öpüşmeyle cinsel ilişkiyi nasıl bağdaştırdın bilmiyom ama sen öyle yaparsın - +1 yıl
Toplumun genel ahlakı nedir?
Ahlak nedir?
Bunlara cevabın anayasa olucaksa sen öyle yaparsın :d - +1 yıl
Bir ülkede yasalar yapılırken o ülkenin kültürü, gelenek, görenekleri, örfü, ananeleri, dini esasları ağırlıklı olarak bir de üstüne Avrupa Hukuku kuralları alınır. Ama bizim medeni kanunumuz Avrupa şartlarıyla değil kendi dini kurallarımıza, ört, adet, gelenek göreneklerle oluşmuştur. Evrensel Ahlak kuralları yok evet ama KAMUSAL ALANDA bulunduğun ülkenin ahlak anlayışına göre hareket etmek zorundasın.
- +1 yıl
Tamam ben etmiyorum siz edebilirsiniz müdahil olana müdahale ederim benim için hiçbir sıkıntı yok sıkıntısı olan sıkıntılılar düşünsün
- +1 yıl
Bu kafayla gidersen sen yanındaki kadını da koruyamazsın. Kendini de koruyamazsın ikiniz de çok yaşamazsınız.
- +1 yıl
Ok boomer.
Valla ben orda değildim videoda olay öncesi görüntü yok. Şoför dikkatini dağıtmiyor ise isterse sevşsinler kanunen suç değil yani atış serbest. Ama ülkemizde geçerliği artık pek olmayan ahlak kuralları var. Yanaktan alınan bir buse her halde hiç kimse bişey demez ama kızın dışını çekiyor ise sorun var demektir bir de bazılarınız mezhebi geniş olabilir ama o adamın o yaşta kızı olabilir bu da bir babayı ister istemez koruma içgüdüsü ile istem dışı olsada mudahele edebilir. Ben de bir kız babası olarak orda olsam gençleri nazikçe sesizce yanlarına giderek uyarirdirm ama öküz gibi bağırarak değil kimse kimseye rencide edicek aşşalarmişcasina laf söz etmemeli.
40 YorumlaAile & Toplum konusunda 349 cevap paylaştı. Edep denen bise var ama bazi genclerde yok, mumkunse oyle gencler bu dunyada olmasin, opusmek nedir ya ayip yani.. milletin icinde opusmeyi birak ben esimle evlendigimde ayni odaya girip yatinca ertesi gun utanıyordum kayinbabamdan kaynanamdan cocuklardan, bunlarin elinden gelse birbirlerini emcükleye emcükleye öldürecek, tiplere bak mallar yaa
50 Yorumla
+1 yılSaygili sevgili bir toplumdan cöp igrenc tiksinc bir toplum olma yolunda ilerliyoruz. Vasat bir durum ummasiz bir durum. Haya, adap, görgü kurali topluma bireylere saygi? Nerde bunlar kardesim bu gibi şeyleri normallestirmeyin ortada birsey yokmus gibi davranmayın. Defalarca yasadim ve bir cok kez uyardim bu tur hareketler toplum icerisinde olmaz kültürümüz örf ve adetlerimiz bu gibi leş durumlara müsade etmez. Kandirmayin kendinizi evet avrupa ülkesi degiliz ama milli temellerimizi inanclarimizi bu tur insanlarin yikmasina musade etmeyin ,! Bunu savunan insanlara sorarim senin annenin kiz kardeşinin sevdigin kadinin yaninda bu tur olay olsa hosnut olurmusun inlemeler zevk sesleri gelse utanmayacakmisin ,!
30 Yorumla
+1 yılToplumun ahlak kuralları var. Demek ki sadece masum bir öpücük olmamış. Bence bu tarz şeyler toplumdan uzak yapılmalı. Şahsen toplumda sevgilimle öpüşemem.
52 Yorumla- +1 yıl
Kafalarda soru işareti :d
- Aile & Toplum konusunda 982 cevap paylaştı.
+1 yılHurriyet sana herseyi yapma hakkini vermiyor.
Opusmek suc degil ama edep ve haya denen birseyde var ki bunu sonradan ogrenmek pek mumkun degil.
Kisilerin hak ve ozgurluklerine mudehalede bulunmadiginiz takdirde hurriyet hakkiniz var.
Bana denk gelmis olsa, bakmam. Bu bakmamak onlarin ozeli oldugu icin.
Ama ayni pozisyonda ben olsam opusmezdim.
Burasi Turkiye demekle olmuyor bu isler, saygi gostermek zorundasin.30 Yorumla
+1 yılGördüğümde hiçbir şey yokmuş gibi davranırım. Ama bu beni rahatsız etmediği manasına gelmez. Evli olsaydım eşimle ben böyle bir şeyi asla yapmazdık. Çünkü en başta insanların arasında izleniyormuş hissi verir kanaatindeyim. Bundan da ben açıkçası hoşlanmam. Güzel duygularla bile yapılsa her insanın bakış açısı farklı ve senin bunu ulu orta yapman başkaları için rahatsız edici olması da gayet doğal. Düşünün ki eşi ve küçük yaşlarda olan bir çocuğuyla birlikte bankta oturan bir adam - baba - var ve sende tam karşı bankta sevgilinle bildiğin yiyişiyorsun o adam rahatsız olacaktır. Yani ben olsam rahatsız olurum. Çünkü küçük çocuğu yanında ve sana tepki verse bir dert, vermeyip gitsede başka bir dert olacak. Velhasıl kelam kardeşim gidin kuytu yerler bulun, özelinizide orada yaşayın.
10 Yorumla
+1 yılKarışmayın yahu sevenlere, öpüşenlere kardeşim. Sanki seks yapıyorlarmış gibi tepki veriyorlar. Yazık.
"Öpüşmek günah" diyorlar, "yatak odası mı burası" diyorlar. Hadi len oradan.
Peygamberimiz de eşini öpmüştür, sarılmiştır, afedersiniz eşiyle ilişkiye de girmiştir (ve çocukları olmuştur bildiğiniz gibi.)
Bırakın böyle düşünceleri. Bırakın bu agresif-pasif davranışları.
YA RAHAT BIRAKIN, SESSIZ KALIN SAYGIYLA YA DA ŞİKAYETİNİZ VARSA NAZIKÇE SORUN. HAYVANLAŞMAYA GEREK YOK.10 Yorumla
+1 yılYav kusura bakmayında biz TÜRKÜZ kardeş bizim örfümüzde adetimizde bu yokk Bu ne böyle şahsen benim çoçuğumun önünde öpüşen olursa tepkimi korum. Biz böylemi gördük bu şahısların yaptıklarını bizim büyüklerimiz yapıyordumu abi özgürüz istediğimizi yaparız o zman bende özgürüm ananın bacının karşında hayalarımı acayım ne fark eder aynı şey değil mi mesala doğru bişemi bu?
73 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
- +1 yıl
Aç gitsin yaw.
- +1 yıl
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Bu soru Türkiye’de insanlar s*çamaz mı? Sorusu kadar saçma bir soru. Biz sana s*çma demiyoruz ki, otobüsün caddenin ortasına s*çma diyoruz.
Medeniyet ya da özgürlük istediğin her şeyi istediğin şekilde yapabilmek değil aksine hayvanlardan farklı olarak her davranışı adabına uygun şekilde yapmak ya da yapmamayı bilmektir.
O videoda karışan insanları çok onaylamıyorum ama düşüncelerini onaylıyorum, karışarak bir şey düzeltemediler. Fikirlere müdahale böyle edilemez.70 Yorumla
+1 yılSonra diyorlarki 10 12 yaşındaki çocukların niye sevgilisi var o yaştaki çocukların gözlerine gozlerine her yerde sokuyorlar bu sevgililik olayını onlarda çok iyi bir şey sanıp özeniyorlar. Ister evli ol ister sevgili insanın bir özeli , edebi, utanması olmalı. Bakma o zaman demekle olmuyor küçücük çocuklar abla bunlar ne yapıyor diyince ne diyeceğimi çocuğa bu ahlaksızlığı nasıl aciklayacagimi şaşırıyorum. Gidin küçük çocukların ve bizim göremeyeceğimiz yerlerde ne yapıyorsanız yapın bıktım valla.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 393 cevap paylaştı. Bence öpüşemezler. Ama bunun sebebini anlatmak gerçekten uzun. Sadece şuna benzetebilirim bunu, düşünün bir icadınız var fakat bu icadınız, herkese ulaşırsa ve herkes onu sınırsız bir şekilde kullanım hakkına sahip olursa; Dünya yaşanılmaz bir hale gelir. O yüzden de siz icadınızı yaymamaya ve saklamaya çalışıyorsunuz. Fakat bir şekilde yayılıyor. Sonra ise icadın kullanım haklarını sınırlıyorsunuz ve icadı yok etmeye çalışıyorsunuz. İşte bu öpüşmenin neden yanlış olduğunu etikte ancak böyle bir fenomen ile açıklayabilirim.
00 Yorumla
+1 yılİyi o zaman. Herkes her şeyi her zaman her yerde yapsın?
Sonra birinin ağzından küfür çıktı mı dünyaları yıkarsınız.
Ne farkı var?
Evler, odalar sadece soğuktan korunmak için mi?
Adı üstünde "özel".. Sadece iki kişi arasında olan..
Böyle geniş insanları savunup aynı pozisyona düşmeyin !!47 Yorumla- +1 yıl
Özel olan vahşice öldürülen, tecavüz işkence edilen yitip giden canlar bir insanın hayatından nefes almasından daha değerli ve özel ne olabilir ki
- +1 yıl
İkisi de neredeyse aynı şeyler..
- +1 yıl
Lit duyarı bırak
Tiryaki sende bu kafayla yapıcağın en büyük faaliyet diyanete bağışta bulunmak olsun - +1 yıl
Özel kavramını işinize geldiği gibi çekmeyin. Özel halk otobüsü bile özel değilken oksimoronluğun lüzumu yok.
- +1 yıl
Keşke senin gibiler için de bir dernek olsa da bağış yapsam..
Özel halk otobüsüne neden özel denmiş acaba. Fındık kurdu beyninle bir de filozof adını almış. - +1 yıl
Ok boomer
- +1 yıl
Duyarı ne yaa
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılbir kaç kere gözüme çarpınca yorum yapmak istedim burası türkiye diyen insanın yanlışı kadar toplum içinde bu şekilde olan insanlara tepkiliyim evet burası türkiye ne yazık ki okul yıllarında yetişen nesle toplum kuralları , topluluk kuralları nezaket , anlayış, saygı ogretilmiyor bu yuzden iki tarafinda yaotugi seyin yanlis oldugu dusuncesindeyim toplu tasima gibi araclarda yas siniri atinda ki cocuklarin bunlari gormesi bana gore dogru degil cunku son zamanlarda toplum icinde yapılanlar toplumun ileri ki nesillerini etkiliyor bu yüzden turkiyede cinselligin yaşı her geçen gün düşüyor malesef bu da yanlış bisey insanların buna dikkat etmesi gerekiyor
20 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yanindaki kıza saygı ve sevgi duyan bir erkek
Toplumda bütün erkeklerin gözü önünde onu dudagindan öpmez
Çünkü seven erkek sevdiğini gözünden bile sakınır
Bunların tek derdi yiyişmek bence
Ayrıca Devlet meselesi yapmışlar durumu
Toplu taşım ücretlerine %35 zam geldi
güvendiğimiz dağlara kar mı yağdı? Vatandaşlar
bunu tartışsınlar otobüste bence64 Yorumla- +1 yıl
Bu konuda haklısın sırf bu yüzden yıllardır hiç bir sevgilimin elini dahi tutmadım dışarda bir tanıdığı görür kötü duruma düşer diye ona saygımdan
- +1 yıl
Teşekkür ederim
İçinde biraz insanlık duygusu olan kişi yapar zaten bunu sevgili ise eğer onun ailesi akrabaları olabileceğini düşünür görülürse kız için iyi olmayacağı belli - +1 yıl
Olay sadece erkekte bitmiyor, kendini bilen edepli bir kız ya da kadında buna müsaade etmez zaten.
+1 yılTabikide yanlıştır sonuçta burda büyüklere karşı halka karşı saygısızlık söz konusu aile var çoluk çocuk var bu dinen günah burası en başta onlar bu yanlışı bari toplu ortamda yapmasın kimse olmayan yerde yapsın ne yaparsa hataları kendine zaten bu öpüşme de özenerek buralara gelindi otobüs de tramvayda toplu ortamlarda bu durumlar ola ola millet özendi ve heryerde böyleleri ile karşılaşmak normal
11 Yorumla- +1 yıl
Daha yeni izledim de o konuşan gereksiz adamı varya elime geçirsem ağzını burnunu kırarım insanlar öpüşüyor diyor bunun gibiler olduktan sonra ülkenin hali kötü yerlere gider açık ve net ne saygı kalmış ne edep
+1 yılinsanlar öpüşebilirler ama bazıları çok abartıyor neredeyse, ortak sosyal alanlarda sevişecekler yani. abartmaya gerek yok özgür olmak iyidir öpüşmekten öpüşmeye fark vardır ufak öpücükler kondurursun vs ama dilini sokmassın otobüste sevgiline dakikalarca, gidip daha sakin bir yerde yapılabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKimsenin kimseye namus bekçiliği yaptığı yok. İstersen s... k öldürsün, bize ne?
Kamu alanında öpüşerek aklınca bunun normal olduğunu ve haklı olduklarını sanıyorlar.
Ortak kullanım alanlarında 3. şahısları rahatsız etmeye kimsenin hakkı yoktur.
Yarın da "Metrobüste Hard Sex" yapılmasını normal karşılayalım o zaman?
Arkadaki Hippi tam da yerini alıp, eleştirel sorular sorup, kamera kaydını da yaptığına göre her şey planlı ve asıl amaç da öpüşmek değil; PROVOKASYON du.
Bu provokasyonla nihai amaca da ulaşıldı zaten, işte bakın tartışıyoruz.20 YorumlaAile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı. Yaptıkları gösterişten başka bir şey gelmiyor. Biz Avrupalı değiliz. Burada normal değil
Dudaktan öpmek gerekmiyor herkesin içinde. Yapan da gösteriş yani. Tepki gösterilmesi saçma, yapan yapar, saygılı olsa zaten yapmaz. Türk kültüründe bu yok
Bu tepkiler mini etek, şort giymiş kızlara verilenlerle aynı. Muhatap olmaz normal olan çünkü
Hani abartmışlarsa orası farklı, tepki gösterebilir insan. Kimse kimsenin şehvetini görmek zorunda değil, gizli kalmalı bu, dinler burada haklı. Öpüp geri çekilmek farklı şey...10 Yorumla
+1 yılOrda burda öpüşen biri uyarıldığında hemen burda bir kadın dovulse gikiniz çıkmaz deniliyor boyle bir kilif uyduruldu simdi de. Yahu ne iğrenç bir zihniyet ya özgürlük laiklik adı altında bokunu çıkardınız her şeyin. Öpeceksen git evinde op edep ahlak cidden kalmamış
50 Yorumla
+1 yılTabiki yanlıştır o toplu taşıma araçları için de çocuklar da var yaşça büyük insanlarda el haya vel iman özel şeyler özel kalmalı Türkiye evet Türkiye de olsa başka ülke de olsa benim çocuğum sizin o halınizi gormeye mecbur mu bugün öpüşme normal olur yarın başka birşey
50 YorumlaValla özellikle İstanbul'da aşırı abartılı çiftler var bence bunun dinle bile alakası yok. Bazı özel şeyler bu derece dışarıda olmamalı.. öpüşen yine iyi daha ötesini görmüşlüğüm var.. İnsan sokakta hayvanların çiftleşmesindwn bile rahatsız olur kaldı ki biz insanız ama bu adı ne kadar taşıyoruz acaba. He bunun özgürlük bilmemne ile de alakası yok..
41 Yorumla
+1 yılBöyle tepki almaları gayet normal. Öpüşecek başka alan mı bulamamışlar otobüsten başka. Bugün öpüşen yarın öbür gün seks de yapar otobüste. Herkes kamusal alanda edebiyle dursun. Kimse kimsenin öpüşmesini de görmek zorunda değil kavgasını da görmek zorunda değil.
41 Yorumla- +1 yıl
Arabada cinsel ilişkiye girmek bile başkaları tarafından görüleceği için suçmuş. Bilmiyordum.
www.google.com.tr/.../...iliskinin-cezasi-tck.html![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
![Otobüste öpüşen çifte tepki! Türkiye'de insanlar öpüşemez mi?]()
www.cumhuriyet.com.tr/.../...sekse-sorusturma.html
"Edep ha yuu!" mahrem ve namahrem diye bir şey var. Her şeyin yeri ve zamanı var. Bügün toplumun yanında öpüşen yerın başka ayıp şeyler de yapar. Özgür bir ülkedesin diye kıçın açıpra gezemezsin. Küçük çocuklar, bu rezilliği gürmek zorunda değil.
80 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürkiye’de sadece masum bir öpücük için kimsenin , kimseye laf ettiğini duymadım. Yanaktan öper gibi öpebilir insanlar bunda da sorun yok. Ama dudaklar yarım saat ayrılmazsa birbirinden o zaman insanların mahremi aklına geliyor ve tepkilerini koyuyorlar. Şahsi fikrim ben öpmem , öpüşmem toplum içerisinde öyle şeyler yapmıyorum. Ama şöyle bir şey var biz toplum olarak ne kadar serbest bırakılırsak o kadar ileriye giden milletiz. Bugün otobüste suni solunum yapanlara izin verirsen , yarın metro diplerinde yaşanacak partileri izlemek zorunda kalırsın.
30 Yorumla
+1 yılİnsanların toplu taşıma gibi yerlerde dikkat etmesi lazım hareketlerine , ben açıkçası oturup kalkmama söylediğim sözlere baktığım yere kadar dikkat ederim , bence bu şeyler kapalı yerlerde olmalı, eleştirmek ya da aşırı tepki göstermek değil de ufak bir uyarı daha iyi olurdu, ama sunu söylemek de fayda var, lütfen herkes toplum içinde hareketine dikkat etsin , sonuçta adap var.
20 Yorumla
+1 yılTürkiye'de çiftler öpüşür hatta isterse ilişki de yaşar kimse kimsenin hayatına karışma hakkına sahip değildir ama bu ortaklık yerde yapılması anlamına gelmez çocukların da var olduğunu düşünmek gerekir
20 YorumlaBiri benim yanımda opüşse kendimi boynuzlu ve insan değil mişon gibi hissediyorum artı dinsizim üstelik
50 Yorumla
+1 yılKanunlar dahilinde istediğim yerde istediğimi yaparım. Toplum kuralları mı? Umrumda değil. Her şeye gözünü kapatıp başını eğen toplum bana gelince mi duyarlı olacak? Öyle bir şey yok.
41 Yorumla- +1 yıl
Teşhircilik yasası diye değerlendiriliyor. 2003 yılında anayasa girdi. 1 yıl cezası var normalde. Benzer bir olay İzmirde gerçekleşti. İzban’ın son seferini yaptığı saat gece yarısı 12-1 gibi bir kadın ve erkek metroda kimse yokken cinsel ilişkiye girmeye kalktı. Kamera görüntülerinde kadın erkeğin kucağına falan oturmuş baya bayağı yapıyorlardı. Makinist durakta treni durdurmuş. Durduklarında da polis tutuklamış kendilerine kamu davası açılmış ve 1-2 yıl hapis cezası mı ne aldılar kadın da erkek de aldı.
Aile & Toplum konusunda 7b cevap paylaştı. Sokak ortasında opusulmesi hoş mu sizce. Ailemizin yanında TV de öpüşme sahnesi çıkınca kafamızı çeviren insanlarız. bir kere etik değil. Ve ulu orta öpen ve opturen için söyleyecek bir şey bulamıyorm
87 Yorumla- +1 yıl
@xyzabc1234 terbiyeni takın haddini bil bİt. Sen bir kadına karşı bu şekilde konuşamazsın, insan ol insan
- +1 yıl
@Mmeksikalı snki senden istedik ag agagava🤣🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
@xyzabc1234 şerefsiz ahlak yoksunu
Aynı teklifi senin bacına sevgiline yapsalar - +1 yıl
@xyzabc1234 kimden istediğin önemli değil sıgır. Kimse kimseyi burada rahatsız edemez veya ahlaksız bir ifade de bulunamaz. Haddini ve kendini bil, yoksa gün gelir biri sana bunları bildirir
- +1 yıl
@Mmeksikalı bknkbj
- +1 yıl
@xyzabc1234 yemin ediyorum sitenin yarısı mal ve boş yaratık kaynıyor
Diyecek bir şey bulamıyorum ama bir şeyi merak ediyorum toğlum için de bunu yapmak neden bunu yapınca elinde ne geçiyor acaba diğer yandan hadi erkeği geç de bir kız bunu nasıl yapıyor acaba orası da var haa gerçi normal olsaydı öpüşme olmazdı sadece onunla kalacağını sanmıyorum bunu bir de anasına babasına sormak lazım hem kızın hem erkeğin nasıl yetistirdiklerini memnunlar mı acaba
11 Yorumla- +1 yıl
Tartışalıcak bir konu değil bunlar olacak şeyler Avrupa özentisi olmak bir şey var ama özenti öpüşme bacak arası diğerlerine gelince sıfır eğitim yok üretim yok icat yok hiç bir şey yok bir bu var zaten öpüşme sevişme elleşme yiyişme beyin buraya çalışıyor eğer sadece buraya çalışmasaydı ülke şu anda bu halde olmazdı
Öpüşemez kardeşim, milletin çoluğu, çocuğu var, ha çok sevişmek istersin git eve otele ne halt ediyorsan et, Alsancak-kordon taraflarında da var bunlardan öpüşmek farklı mk kızın bir ğ*ğüslerini emmediği kalıyor. Özgürlük değil bünün adı. Toplum, dini esaslar, göreneklerimiz ne derseniz diyin. Pisa kulesinin altına git sabaha kadar seviş morart kızın her yerini, ya da times meydanında. Bu ülkede olmaz. Orada o işin olmayacağını arkadaş da gayet net bildiğine eminim ya neyse
10 Yorumla
+1 yılKonuya farklı yerlerden bakıyoruz sıkıntı burda işte. Şöyle bakın bir de olaya o metroda çocuklar da var ve gözleri önünde bu olay yaşanıyor. Buyur burdan yak işte! O çocuk belki bunu normal olarak karşılayıp denemeye kalkışacak. Yani düz mantık bakmayın şu olaylara.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Toplumun ahlâkî düzeni vardır. Baban yaşında annen yaşında çocuğun kardeşin deden nenen yaşında insanlarin karsisinda aşna fişne yapılmaz. Özeli özelinde yaşamak gerek. Bu terbiyesizlik ahlaksizliktir. Ve taviz tavizi doğurur. Bugün bunlara göz yumanlar yarın uluorta hayvanlar gibi çiftleşenleri karşılarında görürler.
10 Yorumla
+1 yılYolcunun uyarması hoş değil.
Ama ve lakin doğrusu da bence insanlara açık alanda öpüşmek uygun değidir.
Türkiyeyle alakası olmaksızın kendi öz saygın için.
O toplu taşıma içerisinde çocuklar olabilir, yaşça büyüğümüz insanlar olabilir ne gerek var insanlara rahatsızlık vermeye.10 Yorumla
+1 yılne yanlış nede doğrudur şimdi yobaz çomar olarak nitelendirilicem ama neyse böyle şeylerin ulu orta yerlerde yapılması hoş değil ya hani olan var olmayan var biri bişiy yapabilir kinle nefretle evde yapılması daha makul ve güvenlidir
10 YorumlaNe gerek var bu durumları yaşamaya. Öpüşemediler diye özgürlükleri mi kısıtlanmış oluyor. Saygı istiyorlarsa önce onlar etraflarındaki insanlara saygı göstersinler. Bu işin dini, kültür boyutunu geç. İnsanlar onların o halini görmek zorunda mı? İğreniyorlar belki? Öpüşmek kötü bişey değil ama herkes özelinde yaşasın bir zahmet.
10 YorumlaAdamın tepkisi sorunlu yani böyle bir tepki veremezsin burası özgür bir ülke ama ahlaki olarak tam olarak doğru değil hani medeniyet diyebilirsiniz buna ama yurt dışında da bu ahlaki kuram var. bir de nasıl bir öpücük bir masum var bir de fransız öpücüğü felan masum öpücük de normaldir ahlaki olarak da bir sorun teşkil etmez düşünceme göre.
00 Yorumlaopusme sevisme isini git kuytuda kosede yap ya. coluk cocuk yasli genc herkesin icinde otobusun ortasinda da sevisme be kardesim. sevisme demiorz da herkesin onunde sevisme
30 YorumlaÖzgürlük istedigin her şeyi yapmak degil istemedigin şeyleri yapmamaktır, birisiyle sevgili döneminde öpüşmek bile yanlışken birde dedesi ve babası yaşındaki adamların gözü önünde öpüşmek ahlaksızlıgın nirvanası toplum kurallarına, aşırı çıplak giyinmek ulu orta öpüşüp sevişmek, taciz, tecavüz, şiddet aykırıdır ve bunları kabul edemeyiz
20 Yorumla
+1 yılbildiğim kadarıyla kanun öpüşmeyin demiyor uyarırken de burası tr cumhuriyeti vs diyemezsin ama öpüşülmesni de doğru bulmuyorum o an insan rahatsız oluyor otobüste yeri geliyor telefonla konuşmuyoruz etraf rahatsız olmasın diye onar da o daracık alanda elalemin gözü önünde yiyişmeyiversinler
00 Yorumla
+1 yılKişinin ne kadar kendi özel hayatı olsada bazı sınırların olması gerektiğini düşünüyorum şu zevk uğruna ne hale gelmiş millet çiftler yanımızda etrafımızda büyüklerimiz var biz napıyoruz demeleri gerekiyordu yanındakide azıcık adam olsaydı sevgilisini millete izletmezdi
20 Yorumla
+1 yılKızlara laf atanları, sokakta magandalık yapanları, insanların özgürlük alanını ihlal edenleri hapse atsınlar yeter, gerisi artık kişinin tercihidir, hukukta yazılı neyse o olur.
10 Yorumla
+1 yılEğer bir kadın tacize uğrasaydı kimse gıkını çıkartmazdı böyle bir saygıları var işde
46 Yorumla- +1 yıl
'GÜZEL BİR BİRLİKTELİĞİMİZ VARDI'
Arbede sırasında Özgür Duran'ın yere düştüğünü belirten Ayşe D, şunları kaydetti:
''Boğuşma esnasında Özgür yere düştü. Ortada bıçaklamayı gerektirecek bir durum yoktu. Karı-koca arasında yaşanabilecek bir tartışmaydı bizim ki. Olaydan sonra polis eşliğinde hastaneden darp raporu aldım. Ancak vücudumda herhangi bir darp söz konusu değil. Dayak yemiş olsam, Özgür bana vurmuş olsa, illaki darp izi olurdu. Kadir Özgür'ün kendisini darp ettiğini söylüyor ama Özgür de de darp izleri var. Görünen o ki o da Özgür'e vurmuş. Özgür'ün yüzünde darp izleri vardı. Ortada bıçak çekecek bir durum kesinlikle yoktu. Üniversiteye hazırlanan bir çocuğun üzerinde bıçağın ne işi var? Özgür ile çok güzel günlerimiz oldu. Bir insanı geçmişiyle yargılamamak gerekir. 19 suç kaydı olması, bir insanı kötü yapmaz. Ne yaptıysa uyuşturucu yüzünden yaptı. Ama ben elimden geleni yapıp, onu bu durumdan kurtardım. Bana bu konuda her zaman minnettardı. Güzel bir birlikteliğimiz vardı." - +1 yıl
Bu kadına karşı cidden yorumum yok kendi salaklığın boğulsun ama hepsi aynı değil
- +1 yıl
Kadınların olduğu yerde Şeytana Gerek Yok
- +1 yıl
Kadınlar olmasaydı senin gibi biriside olmazdı şeytanın çocuğumu oluyorsun yani bu kelimeleri söylerken bunu kabullen o zaman
- +1 yıl
Kadına şiddeti gördüğüm yerde de tepki gösteririm bu manzaradan da rahatsız olurum ama..
- +1 yıl
Kişisel görüşü ilgilendiren durum
Gizli Üye(36-45)+1 yılBana göre ortak alan kuralları diye bir şey var. Ben sokakta elinde kuranı kerim alıp dolaşarak okuyan insanlara nasıl karşıysam aynı şekilde metroda öpüşene de karşıyım. Bu öpüşmeye ya da duaya karşı olduğumu göstermez. Kendi evinde veya kimsenin görmediği özel alanında ilişkiye girene karışanı görmedik şimdiye kadar. Sıkıntı öpüşmek değil yeri
20 YorumlaHani tutup yanağından veya dudağından bir öpücük alırsın fakat dakikalarca öpüşmek bence ters ve yanlış ortam itibariyle.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Öpüşmek doğal birşey hepiniz/hepimiz yapmışızdır bunu ancak bunu da yapmanın bir yeri bir adabı olduğunu düşünüyorum.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz önce haberde izledim saçma buldum, haber spikeri dedi ki kadına şiddete bu kadar tepki vermiyorlar, bana göre ayıp ama bu kadar tepki fazla bakmam geçerim
10 Yorumla
+1 yılÜlke cahil kaldı sevginin neresi suçtu 🤔🤔🤔 kimine göre ahlak olmazsa olmazı kimine göre böyle şeyler doğaldı ortayı bulamayan millet birbirine kıydı sokaklar kan revan biri de demedi kalp gözünüz var mı, empatiniz var mı, ahlağınız sade izin verme ve ya da vermemeye mi programlıydı üzücü bir durum bu herkez için bu böyle. Karşı olan için de o çift için de.
00 Yorumla
+1 yılBunun yobazlıkla, dincilikle hiçbir alakası yok, biz her şeyden önce Türküz. Her ne kadar batıya özensekte artık örf adet gelenek belli bir ahlak kurallarımız var. O zaman herkes her yerde milletin içinde sevişsin skssin.Öyle bir mantık olabilir mi? Gitsinler tenha bir yerde Ya fa evde ne yapıyorlarsa yapsınlar ve fakirler sevişmesin bence:D
40 Yorumla
+1 yılBula bula otobüsü mü buldular, bence hoş bişi değil...
50 Yorumla
+1 yılWelcome to laiklik.
Batılıyız her yerde sqişiriz.
Üff snne be slk.
Şaka bir yana da Allah bizi bu zinakarlardan korusun.70 YorumlaNasıl ve nerede öptüğü önemli bilemedim bazıları çok saygısız terbiyesiz ben onların adına büyüklerden utanıyorum 🤦🏻♀️
20 Yorumla
+1 yılöpüşmek insanlara göre normal görülebilir ama kimsenin de mahremini görmek zorunda değiliz. Çevrendekilere rahatsızlık verdiğin sürece özgürlüğün biter git evinde ne yapıyorsan yap 🤷♀️
50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYanlış olup olmaması kişiden kişiye göre değişir. Bana göre yanlıştır. Başka yer mi kalmadı kamuda yapılıyor bu iş?
Hukuki boyutuna girersek, cinsel ilişki, hazırlığı kanunen suçtur ve 6 ay-1 yıl arası değişen cezası vardır. Duruma göre dokunmak bile bu gruna giriyor o yüzden hakimin bileceği iş. Buraya gelirsek bariz bir şekilde öpüşen çift haksız.10 Yorumla
+1 yılÖzgürlük bu degil arkadaş bunlar yahudi tohumu ırz düşmanlarının halleri bunları gören çocuklarımız etkilenir kötü etkilenir böyle şeylere karşı çıkmalıyız
40 Yorumla
+1 yılİnsanların içinde öpmek zorunda değil. Bu kadar mı kendilerini tutamıyorlar. Kızı illa öpmek istiyorsan çekersin köşeye öyle öpersin. Bundan rahatsız olacak, tepki gösterecek insanların olduğunu illa biliyorlardı. Ayrıca burası bir İslam Devleti.
21 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYa karsi degilim opüsen opusur de turkiye de ortada simdi. insan nerede nasil davranacagini bilmeli. turkiye bu kadar modern ve acik goruslu bir ulke degil. o yuzden ona gore davranmak gerekiyor. benim dusuncem bu
20 Yorumla
+1 yılHerkes görüşe saygım var ama bazı aptal beynemazların bu tarz durumları sürekli olarak tecavüzle, şiddetle bağdaştırmasına saygım yok. Yahu yanlışı yanlışla mı örtüyorsunuz da sürekli bunu örnek veriyorsunuz. Yorumların yarısı bu türden.
20 Yorumla- Devamını Gör (213)
Devamını Gör(258)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 






