Dünyanın kuzey manyetik kutbu, Kanada'dan Sibirya'ya doğru hızla kayıyor. Manyetik kutup o kadar hızlı yer değiştiriyor ki, ABD Ulusal Jeo-Mekansal Zeka Ajansı (NGA) ve İngiltere Savunma Coğrafya Merkezi'nden (DGC) bilim insanları gezegenin manyetik alanını tanımlayan ve tüm modern navigasyon sistemlerinin çalışmasını sağlayan, Dünya Manyetik Modelini güncellemek zorunda kaldıklarını açıkladı. ▪bu demek oluyor ki ) güneş batıdan dogacak ve dogudan batacak) yakın zamanda.
▪On alamet meydana gelmedikçe kıyamet kopmaz. Duhanın çıkması, Deccal'ın çıkması, Dabbetü'l Arz'ın çıkması, Güneşin batıdan doğması, Hz. İsa'nın yeryüzüne inmesi, Ye'cüc ve Me'cücün çıkması, Doğuda, Batıda ve Arap yarımadasında meydana gelmek üzere üç yerin -yere- batması Ve insanları mahşer yerine sürecek olan ve Aden çukurundan çıkan bir ateşin zuhuru." (Müslim, Fiten,39, 40 / 2901
Kuzey yıldızı zaten sürekli yer değiştirir durumdur geçmişte Kuzey Yıldızı Vega iken şimdi Polaris olmuştur bu bilimsel olarak ispatlanmış bir şeydir bu değişim aralığı 200 milyon yıldır...
evet iste buda alametlerin sirasi bu şekilde ama bilim adamlari güneşin batidan dogmasi yakin diyor bizim dinimizdede o güneş olayi gerceklestimi kiyamet cok yakindir demektir ama şu var daha diger alametler yaşanmadı
ama bak ince cizgiyi unutuyorsun alamet siralamasinda en son gunes olayi olucak daha mesih yecuc mecuc deccal gelmedi bu güneş olayi nasil erken olabilir tövbe estağfurullah allah kiyameti erkenemi aldı tövbe
Arkadaşım sen man yak mısın 😂 en kötü ihtimalle en az 50 yıl var diyorum. Neyin kafasını yaşıyorsun? Ben yarın mı batıdan dogcak dedim? Misal veriyorum
En İyi Cevaplar