
1. Yazılı iletişim. Sadece yazıya dökülen duygu ve düşüncelerdir.
2. Sözlü iletişim. Sözleri ifade ederken kullandığımız tonlama ve ifade tarzımızdır.
3. Görsel iletişim. Sözleri ve ses tonumuzu beden dili, jest ve mimiklerimizle destekleyerek kendimizi ifade etmemizdir.
Bunların iletişimdeki güçlerini yüzdelik değerlerle ifade etmek gerekirse Dr. Albert Mehrabian tarafından bilimsel zemine oturtulmuş formül şöyledir:
Yazılı iletişim: %7
Sözlü iletişim: %38
Görsel iletişim: %55

Bu nedenledir ki zaman zaman sitede iletişim kurduğumuz kişilerle aramızda sorunlar yaşayabiliyoruz. Bu yanlış anlaşılmalar nedeniyle de bozulan iletişim kanallarının tekrar düzeltilmesi de zorlaşıyor.
%7 oranındaki iletişimdeki ifade etkisinden dolayı kırdığımız veya üzdüğümüz üyeler olabilmektedir. Bu üyelerden de özür dilememiz gerekir.
üzdüğüm veya kırdığım üyelerden özür dilerim.
Konuyla ilgili olarak daha ayrıntılı bilgi için Ahmet Şerif İzgören’in Dükkat vücudunuz konuşuyor adlı videosunu da paylaşıyorum. İlgilenen arkadaşlar izleyebilir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar