Doğru bir iletişim için ilk kural düzgün konuşmak olmalı bence

Doğru bir iletişim için ilk kural düzgün konuşmak olmalı bence

Genel olarak empati yapmak ve önce karşında ki insanı dinlemek.
düzen yazmak ve anlaşılabilir yazmak da iletişim kurmak da oldukça önemlidir.
ama maalesef günümüz de insanlar iletişim kurmayı büyük ölçüde bilmiyor diyebiliriz.
Bu arada ben arkadaş olabilirim kriterler var mı bilmiyorum ama iyi iletişim kurabilirim.
Başvurunuzu gerekli evraklarla yapınız Barış bey
Onlar çok uzun ya üşenirim ben:/
A aaa geçmiş olsun şimdiden
Yüz vermedi:/
Kendini ifade edebilmek tabi ki, konuşmalardan hiçbir şey anlamadım..
"Erkekleerkek yaptım " yazar burada ne anlatmak istedi acaba.🤔
Ayrıca yeni arkadaş için olan başvuru ücretli mi?😄
Menemen yaptığından bahsetmek istemiş...
Başvurular tamamen ücretsiz😂
Erkekle erkek menemen, hasterquşlo ya tereyağlı simit mi demiş ben mi öyle görüyorum 😂
Bence bu arkadaş farklı bir dil bulmuş 😳
Man a Man den erkek erkeğe dönüştü menemen bir süre önce. onu kabullendik😂 ama has tereyağlı simit için bu kelimeler ilk defa kullanıldı ve anlayamadık kendisini..
Az önce bir tepki videosu izliyordum yabancı abi sarmayı yerken annem sizce en çok neye üzülüyor dedi sonra gözlerimin "dolması" diyip sarmayı gösterdi o espriden sonra man a mani görmek pskolojimi bozdu intihar etmeye gidiyorum iyi geceler
Üfff o da çok fenaymış.. yapma bunlara bırakamayız bu dünyayı dobarlan kendine gel
https://youtu.be/AKvSQq6JXhc
7.43 al izle gör 😂
Çok ağır geldi yaa ahsjs hem kötü espri hem sarmaya dolma denmesi 😂😂
Ama adam gayet komikk 😂
Türkçesi çok iyi
Evet Türkçesi güzel ama onun dışındakilere katılmıyorum 😂
Abim savunamadım seni bir dolmaya kurban gittin...
Kırmızı çizgizimiz..
sarma= sarmak
dolma=doldurmak yaprak doldurulamaz. Sigaraya da dolma sigara desinler o zaman ahsjss
O ne ki izlerken beşamel sosuna peştamel sosu dedi, hamamda giyilen havluydu o doğru gibi bişey dedi sonra
Onu bile kabul ederim ama sarma dolma değildir😂
Özellikle doğu tarafında sarmaya dolma dolmaya sarma diyorlar kafamı karıştırıyor o taraf sarma var yemekte demişlerdi bi gittim dolma sadece yiyemedim..
Ahsjs üzüldüm
Düzgün konuşmak zaten olması gereken şey. Etkili konuşmak için ise karşındakine değer verdiğini hissettirip saygı çerçevesinde fikirlerini dile getirmek veya yazıya dökmekten geçer 😊
Uslüp bilmek.
Yoksa herkes yazıyor konuşuyor, ama ağzındna çıkacakları insan bir düşünmeli
Cevap
11Cevap
*düzgün yaz kurban olayım ya*
şurada artık pes etmiş çok belli..
duzgunden ziyade anlaşılmaz yazan insanlar
mesela insan diyeceğime isan dersem cümle icerisinde anlaşılabilir fakat arkadaş insan yerine ishzn felan demiş...
Çünkü bu ilk değildi ve son olmayacağı da çok belliydi🥺
Teşekkür ederim 😊
😂😂😂😂😂😂😂😂katılmıyorum bende klavye hata yapıyor bazen de bu başka bişey olmuş yA 😂😂😂😂😂
Katılıyorum ****
Ayrıca arkadas kriteri degil işçi alımı gibi ilan olmuş kız 😂😂😂😂😂😂🦋
ya iki üç kelğme yanlış olsa anlarım ama bu kelimeye boyut atlatıyor
Bahar candan da böyle arkadaş arıyordu kendine bir ara shsjs
Hadi onu anladim hklsn vesikalığı napcan😂😂☺🙃
Bahar candani örnek alirsak sap kaldık 😂😂😂😂😂😂😂
Tipine bakıcam hırlı mı hırsız mı shdjs
Ikiside değilim 🦋arkadaş olmak isterdim de gözüm korktu o kadar belgeyle uğraşamam ☺🙃😂😂🦋😢
Sana torpil yaparız bebeğim😘
Tamamdır:) 🦋ben kabul ananascım🌷
Düşüncelerini açık bir şekilde ifade etmek, dinlemek. Başvurumu yaptım onay bekliyorum
Biz size döneriz
bu fotoğraftaki hangi dil ilk defa görüyorum zimbabve dili mi?
Çözemedim ben de
Bana göre doğru iletişim kurmak için en önemli Kural üsluptur bir laf vardır ya üslup senin kimliğin diye ben bunu her zaman inanırım.
Sussunda sira bana gelsin şeklinde konuşmak değil de , gerçekten anlamak orta yolu bulmaya çalışmak önemli.
Kelimeleri ve cümleleri tikicanlar gibi kısaltarak veya değiştirerek kullananlara sinir oluyorum. Doğru dil kullanımı ve ifade önemli.
Güzel bir iletişim için önce karşı tarafı dinlemek gerekir
Benimle konuşurken şu şekilde yazanlara gıcık oluyorum
Doğru iletişim için en önemli kural kesinlikle üslup.
Doğru iletişim için önce dile hakimiyet, sonra da aktif dinleme gerekir
anlayış ve karşının fikirlerine düşüncelerine saygı duymaktır
dinlemek diyecekken aslında yazmanın da farkını gayet iyi gösteren bir konuşma olmuş 😁
Abla arkadaşlık başvurusunu nereden yapıyoruz :(
Dmden shdjd
Ne anlatıyor bu? Allah sabır versin.
Sağ ol
Kendini iyi ifade etmek
Bir kezdaha şükür ettim 🙏
Dinlemek...
Üslup biçimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?