music.youtube.com/watch
Görgüsüzlük vergisi olsa ülke daha da kalkınır mı?
music.youtube.com/watch
Bunun bizim ülkeye bir faydası olacağını düşünmüyorum açıkçası biz kendimizi eğer zengin görüyorsak bizden daha zengin olup da mütevazi bir hayat yaşayan Avrupa ülkeleri var ve o insanlar gösteriş budalası değiller
Görgüsüzlüğün en önemli sebebi eğitimsizlik ve cahillik, çaresi de yine eğitimdir biz ülkemizdeki insanlara ya da kendi çocuklarımıza zenginliğin aslında mal ve mülk ile değil de insanlıkla ölçüldüğünü öğretebilirsek ülkemizde görgüsüz insan sayısı azalır diye düşünüyorum.. 💫
Bunlara vergi bağlansa vergi ödeme gününde eğlence düzenleyip eş dostu çağırırlar.
Ben şahsen bu şahıslarla aynı boyutta yaşadığımı düşünmüyorum.
Ülkede elini sallasan görgüsüze denk geliyor. Açlıktan kokan nefesler kaç kilometre öteden belli oluyor ama bir bakıyoruz şatafattan geçilmiyor. Zeka düşünce haliyle bilinçte kaybediliyor, zombileşmeye evriliyorlar. Gösteriş merakı sonlarını getirip, gözlerini kör ediyor ama deve kuşu misali kafalarını topraktan çıkaramıyorlar görebilmek için.
Bizim milletin bugunu bulmuş adamlar. Görgüsüzlük dediğimiz şeyler çok ala prim yapıyor ve günlerce gündemde kalıyor bu ülkede.
Bence sorun halkda. Görgüsüz insanlarda değil
Cevap
50Cevap
Sadece bir kesimin görgüsüzlüğe hakkı varmış gibi davranılmayacaksa, bazıları yapınca “yaaaa çok şekeeer” bazıları yapınca “görgüsüzlüğün de bu kadarı çalıp çırpıyorlar” denilmeyecekse, her konuda olduğunuz gibi bu konuda da tarafgirlik ve vicdansızlık yapmayı bırakacaksak; kalkınabiliriz (!) ☺️
ama eger görgüsüzlügü yapan taraf sürekli insanlara ''şükür edin'' mesajı veren tarafsa hiç adil degil :)
@bolywood27 sorudaki paylaşılan fotoğraflara istinaden yazdım görüşümü amacım bir tarafı savunmak değil hanfi taraf olursa olsun vicdanı hakkımübinliği savunmak:)
👏🏻bunlari yazmak istiyordum gorunce gerek kalmadigini anladim tesekkurler
Pardon da sizene? Ulan 10 senedir aynı botu giyerim israf olur diye bir şey almam ama adamın parası vardır çatır çatır alır tekrardan sizene abi sizene! Bu sorunun tek sorulma amacı onların sahip olduklarınıza sahip olmamamızdır. Bize tesettürlü kadın koymuş algı oyunu yapıyor. Çok isterdin değil mi o bilezikleri!!!
Görüşüme saygı duyduğunuz için teşekkür ederim
Muhakkak artar gelirimiz çünkü kendini bilmez o kadar fazla insan varki
anlata anlata yorulur insan..
Ne oldum delisi olmuş herkes girecekleri mezar belli üzerinde olacak şey belli. hepsi bu dünyada kalacak..
Bu kadinla davalik olmustum nerdeyse boyle gorgusuz bir insan daha yok.
Gerçeğiyle gösteriş yapmayı bırak millet sahte olduğunu bildiği halde altın görünümlü teneke bilezik alıyor. İnsanlarda ne bu huy anlamıyorum
Kesinlikle. En azından rizkimizi yiyenlerden hakkımızı geri alırdık. Demek istedim ama bunun vergisi olsa bile malum kişiler o vergiyi de cebe indireceği için değişen bir şey olmayacak
Katılıyorum. Hep bati ozentisi. O baby showerlar, evde nerdeyse orkestrayla bebek mevlidleri. Hem gorgusuzluk hem aşırı israf.
Aynen öyle bizim mahallede bir kadın tanga iç çamaşırı hepsini balkona asiyor yolda yuruyen iki kadın ooooo victoria sekret çok pahalı olur bunlar dedi 1 saat tangalara baktılar
Görgü parayla bile alınamıyor ne yazık ki. İstedikleri kadar vergi versinler.
Bekar vergisi çıkarılacağına bu çıkarılabilir. Mantıklı 👍🏻
Öyle bir vergi olsa ne vergi rekortmenleri çıkar bu ülkeden 😂
Bence zevksiz görgüsüzler cok daha kötü 😂 göz zevkimizi bozdukları için ceza alınsın
Son yıllardaki en iyi teklif :))
Kalkınmak ne kelime...
Uçarız :))
Bence de kalkinir. Bunlar hep fazla zenginlikten oluyor...
bazen insanin komunist olasi gelmiyor degil demi 🤣🤣
Vergilerden bir ülke kalkınacak olsa şimdiye kadar biz o yolu çoktan geçmiş olmazmıydık.
Yav bırakın kim görgüsüz kim bilmem ne, milletin derdi bizi mi gerdi.
Ona gerek yok aslında. Sadece çalan çırpan vergi ödesin o bile yeter. Kalkınır memleket 😃
Senin gibiler bunları paylaşsa unutamayız prim kastırmayın şunlara
Bekarlar için vergi alınacağına görgüsüzler için alınsın bence de
ayrıca bu kadarını beklemezdim bu kadından
Kalkınır. Asıl onlardan kat kat vergi alınması lazım.
Tertemiz yerleştirme sınavı yapmışsın kardeşim çok süper soru hakkatten 👍
Vergisini ödüyorum diye gösterişi daha çok arttırırlar... 😂
Tek sorun baştakilerde olsa anlarım ama bence sorun insanımızda gerçekten
Ülkeyi yöneten herif görgüsüz bir kere her şeyden önce
Mapus soğuktur 🤣
@AilurosBastet götkılının biri eksilemiş hemen
Ben artını verdim 😅
@AilurosBastet eline koluna sağlık :D
Kefenin cebi yok bu dünyadan Kanuni Sultan Süleyman geçti ama bir kuruş götüremedi mezara
Vergi, zenginden alınan birşey değil ki bu ülkede 🙄
Zenginler diye suçlular mı? Görseldeki kadının görgüsüz olduğunu düşünmüyorum. Gayet cömert ve alçak gönüllü biri.
Oo hem de nasıl kalkınır, en zengin ülkeler listesine gireriz hem de
Merhaba,
Evet kesinlikle çok güzel bir soru ve bu arada bende görgüsüz biriyim! 😅
İkide bir bu resmi paylasan vatan hainidir sirf basortulu diye saldiriliyor sonucta devlet erkani bukadar para harcanmasi normal bence benim varsa hakkim helal olsun onlar olmasa hepimiz acimizdan olucez
Ozmn gelir artar o vergiyi vericek tonlarca insan vardır
Kalkinmaz yine biz muhaliflerden alırlar. Yandaşlara dokunmazlar..
Bazı kapalı kadınların ya da kızların yaptığı zulüm Türkiye Tarihinde yapılmadı.
tek vergi bu olsa iş görür
Valla yaparlar vergi demeyeyeydin iyiydi
Bak bu iyi fikir itiraz eden de olmaz
Gerçekten bu tipleri görünce öğh🤮
Almanya bizi o zaman hakkaten kıskanabilir
Boylelerine soykirim yapicaksin
Kesinlikle katılıyorum 👏
2 gunde dis borclari oderiz
Birde böyle IBB olunca, düsünün artik ülke nerede
Burdada sorun kadinin aslinda görgüsüzlügü degil, zengin olusu ve türbanli olusu, bunu yerine saci acik, dekolte mini etek giymis bir kadin olsa, görgüsüz degil, cagdas modern diye imrenirdiniz
Bir parça evet. Olmalı.
ülke paraya para demezdi
Sonunda vergi ödemeyeceğim birsey😂
Bide hep dindarlar böyle yapıyo
La havle cekeyim sinirlenmeden
Ahanda bu işte seni maliye bakanı yaptım gitti
😄😄 iyi fikirmiş bak buEvet kalkınır
AKP liler bu vergiyi istemezler
böyle bir ortamda fazlasıyla kalkınır
Çok var öyle kimseler
Çok iyi ya harbiden meclise sunulmalı bu ciddiyim
Yemin ederim şu fotoğraftan midem bulanıyor
Akepe sayesinde zengin olan onca görgüsüz batar
Görgüsüzlük kalksa, daha çok kalkınırız.
Evet çok haklısın gelmeli
Ahhahshahha kesinlikle
Bunları Arabistan'a postalamak gerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar