Gördüğünüz üzere, erkek işini yaparkan nefsine hakim olamıyor, kadın ise amacına ulaşıyor gibi. Sizce kim suçlu?


İkisinde de suç var.. Kadın edebine bilecek, erkek gözünün perdesini harama kapatacak..
Unutma kadının namusu ayrı cezalandirilacak erkeğin baktığı ayrı cezalandirilacak
Taşa, "-niye taşsın?" Ağaca, "-niye ağaçsın? diyebilir misiniz? Buda öyle. Suçlu yok.
Tarafların bekâr olması varsayımıyla yorumladım...
İkisi de suçlu, masum değil kimse.
Cevap
1Cevap
Kadin
Peki nefsine hakim olamayan erkeğin suçu hiç mi yok.
Onların doğası oyle
Her ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar