Eşimin ailesi sürekli görüşmek istiyor, ne yapmalıyım?

Yaklasik bir senedir evliyiz, yurt disinda kaliyorum ve Şu an 8 aylik hamileyim, dogum izinine ayrildim. Esimin ailesi birbirine cok duskun, daha dogrusu gorumcem ve kizlari (yaslar 23/21) surekli bizimle gorusmek istiyorlar, ve buda beni bogmaya basliyo.. ben esimden once senelerce yalniz buyudum, aile ortamina fazla girmedim.. esim ise senelerce onlarla beraber kaldi ayni evde bazi sebepler yuzunden, artik dayi degil abileri gibi goruyorlar esimi..

Neredeyse her hafta sonu gorumcemin kizlar bizde kalmak istiyorlar, buna anlayis gosterdim ve kalmalarina hic bisey demedim.. esim senelerce ablasinin evinde kaldi, yok diyemiyo onlara karsi bazi konularda.. onun hatri icin bende her seferinde tamam gelin kalin buyrun dedim, ta ki dune kadar.. esime karsi patladim.. :(

Hamileyim sonucta agrilarim var, yorgunum surekli, yalniz kalmaya ihtiyacimda var, esim sen ailemi istemiyosun diye uste cikti olan yine bana oldu...

Anladim ki bu konuda bana anlayis gosteren yok.. insanlar gezecek kapi ariyorlar kendilerine, inanin sinirlerim bozuldu durumu kabullenmekten baska carem olmadigini dusunuyorum.. siz benim yerimde olsaniz ne dusunurdunuz, ne yapardiniz...
Eşimin ailesi sürekli görüşmek istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla