Eşim ailesiyle görüşmem konusunda bana baskı yapıyor. Eşimin ailesiyle görüşmek zorunda mıyım?

Eşimin ailesi bana kötülük yaptı beni manipüle etti o kişileri sevmiyorum yalancı iftiracı ikiyüzlüler birbirlerinden nefret ediyorlar birbirlerini savunuyorlar laf taşıyorlar hiçbiri birbirini sevmiyor sevmiş gibi yapıyor eşim bana yalaka olacaksın diyor kimseye yalakalık yapamam

Eşim bana görüşeceksin ailemle diyor sana birsey yaparlarsa ben yanındayım çıkıp giderim diyor b ok yanımda olur b ok çıkıp gider bir b ok yapmaz ondan bıktım

Sevmediğin kişilerle görüşmek zorunda değilsindir yani beni manipüle ettiler küçücük beyinleriyle benimle alay ettiler onları hayatımda istemiyorum bu aileyi sevmiyorum ne b ok yerlerse yesinler evime misafir gelmek istediler reddettim çekemem onları bana çok kötülük yaptılar karşılığınıda aldılar hayatımda olmasınlar hiç kimse sevmediği kişiyle görüşmek zorunda değil

Eşim ailesiyle görüşmem konusunda bana baskı yapıyor. Eşimin ailesiyle görüşmek zorunda mıyım?
Cevapla