Ailem arkadaşlarıma çok karışıyor rahatsız oluyorum. Ne yapabilirim?

Ailem arkadaşlarıma çok karışıyor onunla konuşma bununla takılma o kız şöyle bu kız böyle akıllı ol güzel insanlarla arkadaş ol hep böyle diyorlar ben de diyorum işte bana karışmayın kiminle arkadaş olacağıma sadece ben karar verebilirim ama anlamıyorlar ısrarla arkadaşlarımı eleştiriyorlar onların arkadaş olmamı istediği kişilerle kafalarımız uymuyor bir gün büyük sözüdür dedim ve onların takılmamı istediği kızların yanına gittim onların sohbet çok koyuydu ben de arada bir bir kelime de olsa konuşmuştum beni kaale almamışlardı ayrıca konuştukları konular benim bilmediğim konular aynen şöyle oldu onlar şunları diyorlardı kanka sana yazdı mı kim yazdı mı knk knk işte o çocuk dün bahsettin ya (bahsettikleri kişiyi tanımıyorum) sonra bana döndüler ödev var mıydı ben de yoktu dedim bir teşekkür bile etmeden bana arkalarını dönüp eski muhabbetlerini konuşmaya başladılar aileme dedim ben onlarla aynı kafada değilim onların konuştuğu konuları anlamıyorum onlar da benimkini anlamıyorlar ayrıca beni takmıyorlar zaten ailem de bana sen de onların muhabbetine katıl diyor iyi de onlar benim bilmediğim konuları konuşuyorlar bilmediğim bir konu hakkında ne konuşabilirim ki ayrıca benim takılmamı istemedikleriyle çok iyi anlaşıyoruz hepimizin ortak bildiği muhabbetler konuşuluyor ve hiç sıkılmıyoruz ama ısrarla konuşma onlarla diyorlar yeter artık ne yapacağımı şaşırdım (üşenmeyin sonuna kadar okuyun anlarsınız ne demek istediğimi)
Güncellemeler
+1 yıl
Bensbfnsnsbs (öne çıksın diye)
Güncellemeler
+1 yıl
Hayır yani sanki ben kendim düşenemeyen bir salak gibi davranıyorlar
Ailem arkadaşlarıma çok karışıyor rahatsız oluyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla