Ailem her şeyime çok karışıyor. Ne yapmalıyım?

Küçüklüğümde bu kadar fazla değildi ama 12 13 yaşından beri giyeceğime, arkadaşlarıma, oturuşuma, gülmeme, saçlarıma, konuşmama, konuşacağım kişinin cinsiyetine, sosyal medyam olup olmamasına kısacası hayatımın kendisine karışıyorlar. Bir ara lisedeyken arkafaşımla beraber kaçmıştık. Aileme haber vermişler. Biz 7 kardeşiz. 5 erkek 2 kız. O kadar çok korktum ki beni öldürecekler sandım. Polise gittim. Ailemi aradılar felan. Polislerin yanında çok değiştiler. Ailemde çok iyi anlaştığım bir en küçük abim ve ablam var. Ablamda o gün gelmişti. Bir şeyler dedi bana. Benim morelim çok bozuldu. O sırada bende pencereye doğru gittim atlayacaktım. Çünkü sıkılmıştım. Daralmıştım. O eve dönmek istemiyordum. O sırada bir polis abi beni tuttu annem ordan bana deli o deli diye bağırdı. Yemin ediyorum hayatımdaki en kötü anlardan biriydi o. Kısacası ailem çok baskıcı. Ne yapmalıyım bu konuda?
Ailem her şeyime çok karışıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla