Asansör kabininde tek kadın varsa, erkek binmek için izin mi almalı?

Asansör kabininde tek kadın varsa, erkek binmek için izin mi almalı?
Babanın asansörü mü hayırdır bacı kardeş :D
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizin görüşlerini okudum , bu konuda ezici bir çoğunlukta kadın -erkek bu görüşün saçmalığını belirmiş ki bana göre de öyle olması gerekiyordu.

Bu konu bence halkın gözünde sonuçlanmıştır. Konuyu kapatıyorum. Teşekkürler görüşler için :)
Güncellemeler
+1 yıl
bazıları görüşlerde , görüş sahiplerine hakarete varacak seviyede cevap vermişler. Bunların görüşleri temizlendi. Kimse demesin neden benim görüşümü gizledin diye.

Herkes kurallar dahilinde fikir belirtmekte özgür , kimseye hakaret edemezsiniz.

Asansör kabininde tek kadın varsa, erkek binmek için izin mi almalı?
Cevapla