İnternetten öldürülmekle tehdit ediliyorum, ne yapmalıyım?

Merhaba. şu an 19 yaşındayım fakat, birkaç sene önce benim elimden bir şekilde önce ev adresimi, daha sonrada kimlik numaramın çalmayı başardılar. Bu da yetmemiş gibi, açık indirme sitelerine kimlik numaramı ve ev adresimi ve daha görünmesini istemediğim birçok özel bilgilerimi internete sızdırdılar. Şuanda beni köle gibi yönetiyorlar. Eğer bizim dediğimizi yaparsan, seni öldürmeyiz fakat bizim sana verdiğimiz kurallara uymazsan, evine gelir seni öldürürüz dediler. Bu durumu direkt aile bireylerime anlattım ki ailedeki en güçlü birey babadır. Babamdanda korkmadılar. Bu beni tehdit eden şahsın kiralık katil tanıdığı vs. varmış ve baban seni koruyamaz falan dediler bana. Cidden yıllardır tehdit altında yaşıyorum. Onları normalde çoktan dava edebilirdim fakat iki tarafta suçlu olunca, dava etmek korkutucu olabiliyor. Şimdi ben onları dava etsem, onlarda intikam diye beni dava ederler. Ya ikimizede kötü şeyler olacak ya da ikimizden birine olacak. Ancak şunu biliyorum ki, benim suçum internetten birilerini rahatsız etme suçu ki bu olay olalı 2-3 yıl geçiyor ve reşit değildim, atarlı bir ergendim depresyonda olan vs... Ve şuanda, onlar benim için tehdit unsurular. Onların işlediği suçun, benden daha ağır olduğundan net olarak eminim. Çünkü benim internetteki arkadaşlarımla olan ilişkime karışmaları ve bozmaları, benim kimlik numaramı ve ev adresimi rar dosyasına ekleyip, açık indirme sitelerine yüklemeleri, beni zorla kendi köleleri yaptırtmaları, üstüne psikolojik baskı yapmaları vs... Ayrıca bu beni tehdit eden şahıs korkmadan bana silah taciri olduğunu söyledi. Şahsın kendisi Ankara'nın Eryaman diye bir yerinde oturuyormuş. Orada suç oranının yüksek olduğunu da söylemişti. Korkmuyor nedense. Ailemdende korkmuyor... Babama kaç defa şikayet ettim, onlarla konuştu ama onların beni rahat bırakmak gibi bir niyetleri yok gibi görünüyor. Ne yapmalıyım? Çözüm nedir? Her an intihar edebilirim acıdan kurtulmak için artık dayanamıyorum... Zaten psikologların çoğu da atarlı ve depresif biri olduğum için bana yardımcı olamıyorlar, olsalar bile yetmiyor.. :(
Güncellemeler
+1 yıl
Not: 2011 Yılında yani ben 12 yaşımdayken ailem beni psikiyatriye götürdüğünzde, düşük IQ çıkmıştı ve canım damgası yemiştim. Ayrıca doğduğum günden beridir de hiç gerçek hayatta arkadaşı olmadı, agresif ve depresif olmakla beraber, sosyal medya bağımlıyım. Ancak insanlarla iletişim kurmayı bilemeyecek kadar cahilim ve neyin doğru, neyin yanlış olup olmadığınıda. Şu an reşitim fakat, benim içim hala çocuk kaldı ve gelişim sağlayamadım. :/
İnternetten öldürülmekle tehdit ediliyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla