Oda arkadaşım çok yüzsüz ve yalancı, ne yapmalıyım?

Merhaba, ben bundan üç dört ay önce odamı değiştirdim sebebi de eski oda arkadaşımın aşırı pis olmasıydı. Kavga falan etmeden ayrıldık, daha çok ben pisliğine dayanamayıp odayı terk ettim ve şimdiki oda arkadaşımın yanına yerleştim. Yeni arkadaşım eskisine göre temiz sayılır ama hala sorunlarım var. Benim bütün eşyalarımı kullanıyor, elektrikli süpürgem de dahil olmak üzere, kullanmasına bir şey demiyorum hatta ben demiştim istediğini kullan diye çünkü kızın yaşadığı yer buraya çok uzak ve evden eşya getirmesi zor oluyormuş, bunu anlattığı zaman üzülmüştüm ben de onun için. Neyse gelelim konuya, ben kimsenin eşyasına dokunmam zaten ama geçenlerde arkadaşlarım gelmişti eve ve benim çatalım yetmedi hepimize. Onun çatalını alıp koydum önümüze, o da izinsiz benim eşyalarımı kullanıyor sorun olmaz diye. Biraz sonra eve geldi ben onun bir çatalını kullandım diye bana demediğini bırakmadı o sırada arkadaşlarım da yanımdaydı üstelik. Tabi hal böyle olunca ben de bir daha hiç bir şeyimi kullanma ben de seninkini kullanmayacağım dedim. Ama hala yüzsüz gibi eşyalarımı almaya devam ediyor. Geçenlerde banyo terliğimi alıp denize gitmiş üstündeki kumlardan fark ettim, söyleyince markete giderken giymiştim kusura bakma diye bir yalan uydurdu. Beni salak yerine koyuyor işi gücü yalan dolan. Kaç kere dolaba koyduğum yemeklerden de yedi, canım çekti yedim dese yine umursamam ama yalan söyleyip duruyor. Geçen aldığım hindistan cevizli sütü bitirmiş kedilere verdim dedi. Kedi onu içer mi acaba? Mutfakta yemek yapma sesini duyduğu anda atlıyor resmen ooo ne yapıyosun bugün diyor ben de kokmuştur diye düşünüp mecbur veriyorum ama çok rahatsız olmaya başladım. Ben onun hiç bir şeyine dokunmadığım ve o kadar yemeğimi yediği halde sekiz tane yumurtam vardı altı tane kalmış diye gelip benden hesap sormuştu. Sonra arkadaşına verdiği ortaya çıktı ama özür bile dilemedi benden. Bir şey söylediğimde benim ailem uzakta sen istediğin zaman gidip görüyorsun diye kendini acındırıyor. Maddi durumu da kötü değil bu arada, yeri geldiğinde 250 tlye makyaj malzemesi alabiliyor.

Odamı değiştirmek istiyorum ama aşağıdaki görevliler de ben daha yeni taşındığım için sanki ben suçluymuşum ve kimseyle geçinemiyormuşum gibi tavır aldılar. Anlayacağınız çok mutsuzum, huzurum yok evde ve buraya ödediğim para da az değil. Paramla rezil oluyorum resmen. Ne yapsam bilemiyorum. Artık iki kere oda değiştirince iyi birisine denk gelmeyeceğimi düşünmeye başladım. Sözleşme yüzünden bir yıl daha burdayım mecbur. Başka bir odaya taşınsam yeni oda arkadaşım daha da kötü çıkarsa diye korkuyorum. Sizce ne yapayım? Önerilerinizi bekliyorum.
Oda arkadaşım çok yüzsüz ve yalancı, ne yapmalıyım?
Cevapla