Eski sevgilimle konuşurken yakalandım ve çıkmazdayım!

Arkadaşlar benim uzun soluklu bir ilişkim var ama geçenlerde eski sevgilim karşıma çıktı ve yurtdışından döndüm tekrar birlikte olalım dedi. Gitme dediğim halde gittiği için ayrılmıştık ama severek ayrılmıştık yani karşımda görmek zor oldu benim için. Başkasıyla birlikte olduğumu ve argik karşıma çıkmaması gerektiğini söyledim ama dinletemedim. Sürekli arıyordu ve rahatsız ediyordu. En son kapıma dayandı ve evime geldi. Kapıda tartışacak halimiz yoktu, içeri aldım ve konuşmaya başladık. Tam ikna ediyordum ki mevcut sevgilim eve geldi ve bizi gördü. Açıklama yapmamıza izin vermeden kızı adeta parçaladı. Elinden zorla alıp kaçmasına izin verdim ki bu sefer de bana vurmaya başladı. "Adam değilmişsin, bu erkeklik sana fazla" diyip kasıklarımı sıkmaya başladı. Baygınlık geçirmeye başladığımda ise bıraktı ve giderken son sözü şu oldu: "Eğer bir daha karşıma çıkarsan bu kadar çabuk bırakmam, gözümün içine baka baka ölümünü seyredersin" dedi ve kapıyı çarpıp gitti. Hala açıdan ayağa kalkamıyorum o yüzden soruyu da telefondan soruyorum. Sizce risk alıp ona her şeyi anlatmalı mıyım? Bana geri dönme ihtimali var mı? Korkuyorum da sonuçta çok tehlikeli yerlerime saldırıyor. Erkekliği kaptırdık bir de canımdan olmayayım. Yardımcı olmaya çalışacaklara şimdiden çok teşekkürler.
Eski sevgilimle konuşurken yakalandım ve çıkmazdayım!
Cevapla