Bu az*qın erkeklerden çektiğimiz ne ya Allah’ın cezaları bir tane evine düşkün aile erkeği olmaz mı? Hepsi karı kız peşinde olmuşlar
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet tek anlam veremediğim olay kızlara yavşıyodu sonra benim adımı görünce hemen yayından çıktı ve story attı tiktokta fonda müzik “yıldızlarda kayar sensin ilk dileğim, yandırma beni” şarkısı. Bende engelledim ya bilmiyorum deli herhalde ne yapmaya çalışıyo anlamadım ama hergün profilimdeydi zaten bide eskort gibi kızlar takip etmiş
Engelleyerek fevri hareketler yapmamanı tavsiye ederim. Eğer merak etmem umrumda olmaz dersen engelle ama ben şahsen çok meraklıyımdır o yüzden kafamda net bitirmediysem kimseyi engellemem yaptığı igrençlikleri görerek kendimi ikna edip son nokta engellemek olur
Ah bebeğim çok üzgünüm. 26 yaşında 4 tane sevgililik deneyimim oldu emin ol hepsi için sabahlara kadar ağladım hep en büyük aşkımın olduğunu onlar sandım ama bu bilince yeni ulaştım en büyük aşkım kendimmişim artık kendim için yaşıyorum bir erkek için emin ol ağlama değmez göz altının erken kırışmasına izin verme onlar bunu hak etmiyor. Bence fevri hareketlerden kaçın gaza gelme sadece izle ve izle. Tepki bile verme kalbinde onu en karanlık odalara koy ki unut göm. İnanıyorum ki bizi çok seven birisi gelecek o zaman diyeceksin iyi ki bu maldan o zaman kurtulmuşum
Ama şunu belirteyim ne zaman bir öfke ya da kırgınlıkla engellediysem duygum geçtikten sonra engeli geri açtım. O yüzden bir duygu yüzünden engelleme o duygu geçtikten sonra açıyorsun. Engelleyeceksen bunu bir kaç hafta düşün kafanda oturt kalbinde soğut öyle engelle
Çok doğru söylüyorsun ya ben aslında ağlamazdım bu sefer farklı hissetmiştim 18 yaşından sonra ilk defa kalbim attı biri için şu an 24 yaşındayım. Ya umrumda olmaz aslında ama daha çok yeni ayrıldık hemen tiktoktan kız ekledi. Bide öyle eğlenmesi kızlarla sohbet edip ben başka bi erkekle konuşamıyorum bile acı çekşyorum ya ben ağlarken o nasıl mutlu olabilir ve üstüne suçlu olan o hiç bi günahım yok hakkımı helal etmiyorum ona her damla göz yaşımı çıkartsın Allah
Evet bide kızlarla öyle konuşup sonra beni görünce hemen çıktı işte hikaye atı kendini şarkı da yıldızlarda kayar sensin ilk dileğim diye bana atıyo güya şerefsiz.
4 tane kız vardı zaten yeni takip ettiklerini stalklıyodum tiktoktan canlı yayına elim değdi şans eseri bi girdim altında sohbet ediyo kızlarla sonra benim adımı görünce hemen çıktı işte story attı tiktoktan
Kızım daha ney araştırıyorsun bu onun sapık oldugunu gösteriyor böyle birinin neyini merak ediyorsun. Engelleme bırak. Ama onu takip etme nabıtorsa yapsın. Bu seni aldatırdı ilerde
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu az*qın erkeklerden çektiğimiz ne ya Allah’ın cezaları bir tane evine düşkün aile erkeği olmaz mı? Hepsi karı kız peşinde olmuşlar
Evet tek anlam veremediğim olay kızlara yavşıyodu sonra benim adımı görünce hemen yayından çıktı ve story attı tiktokta fonda müzik “yıldızlarda kayar sensin ilk dileğim, yandırma beni” şarkısı. Bende engelledim ya bilmiyorum deli herhalde ne yapmaya çalışıyo anlamadım ama hergün profilimdeydi zaten bide eskort gibi kızlar takip etmiş
Engelleyerek fevri hareketler yapmamanı tavsiye ederim. Eğer merak etmem umrumda olmaz dersen engelle ama ben şahsen çok meraklıyımdır o yüzden kafamda net bitirmediysem kimseyi engellemem yaptığı igrençlikleri görerek kendimi ikna edip son nokta engellemek olur
Zaten izliyorum 1 haftadır. En çok gücüme giden de ben onun için sabahlara kadar ağlarken demek ki bu böylr şeyler yapıyomuş ne slaakmışım
Ah bebeğim çok üzgünüm. 26 yaşında 4 tane sevgililik deneyimim oldu emin ol hepsi için sabahlara kadar ağladım hep en büyük aşkımın olduğunu onlar sandım ama bu bilince yeni ulaştım en büyük aşkım kendimmişim artık kendim için yaşıyorum bir erkek için emin ol ağlama değmez göz altının erken kırışmasına izin verme onlar bunu hak etmiyor. Bence fevri hareketlerden kaçın gaza gelme sadece izle ve izle. Tepki bile verme kalbinde onu en karanlık odalara koy ki unut göm. İnanıyorum ki bizi çok seven birisi gelecek o zaman diyeceksin iyi ki bu maldan o zaman kurtulmuşum
Ama şunu belirteyim ne zaman bir öfke ya da kırgınlıkla engellediysem duygum geçtikten sonra engeli geri açtım. O yüzden bir duygu yüzünden engelleme o duygu geçtikten sonra açıyorsun. Engelleyeceksen bunu bir kaç hafta düşün kafanda oturt kalbinde soğut öyle engelle
Çok doğru söylüyorsun ya ben aslında ağlamazdım bu sefer farklı hissetmiştim 18 yaşından sonra ilk defa kalbim attı biri için şu an 24 yaşındayım. Ya umrumda olmaz aslında ama daha çok yeni ayrıldık hemen tiktoktan kız ekledi. Bide öyle eğlenmesi kızlarla sohbet edip ben başka bi erkekle konuşamıyorum bile acı çekşyorum ya ben ağlarken o nasıl mutlu olabilir ve üstüne suçlu olan o hiç bi günahım yok hakkımı helal etmiyorum ona her damla göz yaşımı çıkartsın Allah
Yanlış kişi işte daha neyi düşünüyorsun
Evet doğru diyosun
Lütfen uyanık olun ya devir kötü herkesten her şey beklenir gözünüzü açın
Haklısın bide hediye göndermiş kıza
Karaktersizmiş..
Sevgili değiliz ayrıldık ama ne bilim hergün profilime bakıyordu hala bende hala seviyo sandım sonra bide öyle yapması
Ayyy iğrreencc sapıkkkkk benım gözumde
Seni elde edene kadar sever böyle tipler unutma
Bide pavyon karısı gibi kızları da beğenmiş
Uzak dur...
Ayrıldık zaten sence engelleyim mi dursun mu
Kesinlikle engelle kendine birazcık saygın varsa ne duruyorsun?
Engelledim
He aynen sana attı işi gücü yok
Ama ben girince saniyesinde çıktı ve onu attı
Pis hain...
Kötü bişey dimi bu
iğrenç biri
Evet bide kızlarla öyle konuşup sonra beni görünce hemen çıktı işte hikaye atı kendini şarkı da yıldızlarda kayar sensin ilk dileğim diye bana atıyo güya şerefsiz.
:Ddd
Noldu
Yanlış kişi
Doğru
Nasıldı yayın
4 tane kız vardı zaten yeni takip ettiklerini stalklıyodum tiktoktan canlı yayına elim değdi şans eseri bi girdim altında sohbet ediyo kızlarla sonra benim adımı görünce hemen çıktı işte story attı tiktoktan
Ay cok itici boş ver cidden hayır gelmez.
Sence engellesem mi? Yoksa dursun mu? Bide beni görünce utanıp çıkıyo cidden şok oldum kızlarla sohbet etmiş hediye göndermiş geliyorum evine falan diyo
Kızım daha ney araştırıyorsun bu onun sapık oldugunu gösteriyor böyle birinin neyini merak ediyorsun. Engelleme bırak. Ama onu takip etme nabıtorsa yapsın. Bu seni aldatırdı ilerde
Bende senin gibi düşünüyorum doğru diyosun aldatırdı. Bide instadan hiç kız takibe almıyordu meğer tiktoktan işini götürüyormuş