Eski sevgilimle buluştuk, bizden olmaz demek için çağırmış. Ben de engelledim. İyi yapmış mıyım?

1 haftadır flört gibiydik yalvar yakar buluşmaya çağırdı, sonra da aslında sana bilerek soğuk yapıyorum samimi olmayalım diye dedi. evlenene kadar sevgili düşünmüyorum dedi. kriterlerim ağırdır, benimle geçinmek zor dedi. ben hiçbi şey söylemedim. böyle birine ne söylenir hıhı aynen falan dediö pek de dinlemedim, sadece niye çağırdın beni ozmn dedim.

sonra birlikte metroya yürürken arkadaş gibi eğlenceliydi sonra ayrılır ayrılmaz da bastım engeli.

Güncellemeler
+1 yıl
dini sebeplerle benden ayrılmıştı ama hemen gidip sevgili yapmış.. tek avuntum içimde aşk vardı bunları tamamen öldürdü artık üzülmüyorum hiç
Eski sevgilimle buluştuk, bizden olmaz demek için çağırmış. Ben de engelledim. İyi yapmış mıyım?
Cevapla