Kapalı olmak istemiyorum artık baskıdan sıkıldım napmalıyım?

18 yaşındayım 7 senedir kapalıyım kapanırken de hiç istememiştim ama adet olduğum için kapanmam gerektiğini düşündüm kendi isteğimle kapandım kendim kapanmasam ailem zaten zorlandı. Yaklaşık 1 sene kadar olması gerektiği gibi kapandım uzun giydim. makyaj topuz vs. yapmadım. ama sonra dayanamadım işte tunik giymeye makyaj yapmaya felan başladım hala da o şekilde kapalıyım ailem aşırı tepki gösterdi hala da hergün buna bile kızıyolar ve artık kapanmaktan nefret ediyorum napmalıyım sizce? ailemden uzakta üniversite okuyorum 1. yılım bu birkaç gün sonra gene gidicem bugün gene annemlerle kavga ettik düzgün de söylesem ters de anlamıyorlar kapanmak bana ÇOK ZOR geliyor. Aynı zaman da da ailemi sevmiyorum hiç ailemi 3 ay görmesem gram özlemiyorum özlemediğim duygusal bağımın olmadığı insanların ailem olup böyle bana karışmalarına da tahammül edemiyorummm
Kapalı olmak istemiyorum artık baskıdan sıkıldım napmalıyım?
Cevapla