Onun çok üstüne gidiyorum ve sıkılıyor, böyle olmak istemiyorum. Nasıl aşabilirim?

Buluşacaktık işi varmış ne işin var diye 50 kere sordum pfff yeter ya falan diye sesini yükseltti hep zorluyorum sanki zorla yapıyor herşeyi darlıyorum nasıl umursamaz olurum? Nasıl kendi haline bırakırım? Nasıl sanki umrumda değilmiş imajı yaratırım? Bu huyumdan vazgeçmek istiyorum
Onun çok üstüne gidiyorum ve sıkılıyor, böyle olmak istemiyorum. Nasıl aşabilirim?
Cevapla