Esim calismiyor çok usengec davranıyor. Sıkıldım artık bu durumdan ne yapmalıyım?

Esim eski işinden çıkmak zorunda kaldi. şu an sadece ben çalışıyorum. Doğru düzgünce ev isi yapmıyor. Yemek bilgisi desen sifir. İşten geliyorum bir de bunlarla ben uğraşmak zorunda kalıyorum. Ben asla sen çalışmıyorsun ben çalışıyorum evin geçimini ben sağlıyorum vs gibi laflar etmedim ama bir yandan da artık iş baksa iyi olur. Kendisine de dedim bunu ama tek dediği şey iş yok demesi. Doğru düzgünce bakmıyorsun sormuyorsun ki. Bari ev işlerini hallet diyorum ama yalan yanlış bir süpürge tutuyor o kadar. Ne yapicam bilmiyorum 🤦‍♀️
Esim calismiyor çok usengec davranıyor. Sıkıldım artık bu durumdan ne yapmalıyım?
Cevapla