Artık daha fazla kapalı kalmak istemiyorum ne yapmalıyım?

Ailem gerçekten çok dindar. Babam her gün en az birkaç cüz Kuran okur annem ise Din kültürü öğretmeni. Ben ise 6 yıldır kapalıyım. İlk başlarda pek sıkıntı çekmiyordum. Fakat sonra kapalılığın bana uygun olmadığını farkettim. Ben ailem gibi değilim bir LGBT bireyiyim ve pekte inançlı değilim. Bunları onlara söyleyemem eğer söylersem beni bir çok şeyden kısıtlarlar ve hatta bana her gün nefret kusarlar. Ben kendimi kapalı hissetmiyorum böyle görmüyorum. Kaç yıldır açılmayı düşünüyorum fakat bir türlü söyleyemiyorum. Eğer söylersem beni dövebilirler bile. Artık üniversiteye başlayacağım ve ben böyle olmak istemiyorum. Özgür olmak istiyorum, mutlu olmak istiyorum. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Sadece açılmak istiyorum.
Artık daha fazla kapalı kalmak istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla