Gülebilirsiniz ama acaip bir sekilde cok seviyorum maymunlari. İnsan gibi zekiler ve bazilari çok tatlı. Şu resimdeki gibi bir maymun istiyorum. Siz hic maymun beslediniz mi ya da maymun beslemek isteyen var mı?


Gülüncek bir şey değil çok tatlılar :D ama şöyle yani onların yaşam alanı bizim yaşadığımız binalar arasında olamaz buda bir gerçek
Hayır
Maymunlarda HIV virüsü var Allah korusun Aids oluruz tırmalar falan
evet ama çok kötü ısırıyolar dişlerini de çektirmek istemezdim o yüzden sahiplenmezdim
Hayır. Aç kalırlarsa ya da çok sinirlendiklerinde sahibini parçalayan var
Cevap
7Cevap
İsterdim kendim gibi bir maymun :D
Yakında ülkeyi yöneteceğiz. Maypar güm gümbür geliyor :D
Teşekkür ederim eksik olmayın :)
Evet evet evet cok istiyorum yaaa😍
Deliler gibi internet de İstanbul eminönünde maymun kardeş arıyom bulamadım eğer mesajı görürsen bana ulaşırmısın talibim maymuna 05375603728
Sapık oluyorlar ya 😂
Evet😊
Arkadaşımın var maymunu, ne zaman gitsem tacize uğruyorum 😂
Hiç masum değiller valla 😂
😂😂
Yok istemem.
İsterdim tatlılığa bak 😍
ne içiyorsunuz siz ya
uyutmazlar onlar insanı😂
hayır bide maymunla mı uğraşcam yerinde durmz ki
Ay isterdim 😃
Ben isterdim
Güzel hayvanlar 😊
Benn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar