Toplumda bu tür mevzulara muhakkak denk gelmişsinizdir. Kadının bağcığını bağlayan bir erkek görüldüğünde kimi insanlar bunu kılıbıklık olarak yorumluyor kimi insanlar da nezaket ve kibarlık örneği olarak nitenlendiriyor. Peki siz hangi taraftasınız? Bir kadının ayakkabı bağcığını bağlamak kibarlık mıdır yoksa kılıbıklık mı?
Bir kadının ayakkabı bağcığını bağlamak kibarlık mıdır yoksa kılıbıklık mı?
Kibarlık ama kadın kendi bağlayacak durumdaysa gereksiz bir kibarlık kadın hamile veya eğilip bağlayamayacak bir rahatsızlığı varsa gerçekten kibarlık normal şartlarda kılıbıklık değil ama gerek olunmayan bir kibarlık ne mana herkes kendi bağcını kendi bağlasın garip bir durum
Yerine göre yapılması gereken bir hareket bence. Yanımdaki kadının eğilemeyeceği durumlarda ben bağlarım. Onun haricinde yapabilecek durumdayken benden istemesini hoş karşılamam elbette. Böyle bir durumda en fazla bir olur iki olur daha fazla tolerans göstermem.
Çamurlu yolda yürümüştük eski sevgilimle sevgili olduğumuz zaman kendi ayakkabısını sildikten sonra benim ayakkabımıda sileceğini söyledi sildi önce kendim yaparım diye düşünüyosun sonra yapması hoşuna gidiyor incelik kibarlıktır tabi habire değil özel zamanlarda bir kereliğine hiç tahmin etmeden o ana göre şok olmak hoş :) Kroluk ve kılıbıklığın ortası olmak lazım ikisininde fazlası iyi değil...
En İyi Cevaplar