Bir kadının ayakkabı bağcığını bağlamak kibarlık mıdır yoksa kılıbıklık mı?

Toplumda bu tür mevzulara muhakkak denk gelmişsinizdir. Kadının bağcığını bağlayan bir erkek görüldüğünde kimi insanlar bunu kılıbıklık olarak yorumluyor kimi insanlar da nezaket ve kibarlık örneği olarak nitenlendiriyor. Peki siz hangi taraftasınız?
Bir kadının ayakkabı bağcığını bağlamak kibarlık mıdır yoksa kılıbıklık mı?
Bir kadının ayakkabı bağcığını bağlamak kibarlık mıdır yoksa kılıbıklık mı?
Bir kadının ayakkabı bağcığını bağlamak kibarlık mıdır yoksa kılıbıklık mı?
Cevapla