
Türbanlıyım ve ayakları gösteren açık topuklu ayakkabı seviyorum, siz ne düşünüyorsunuz?

Türbanlıyım ve ayakları gösteren açık topuklu ayakkabı seviyorum, siz ne düşünüyorsunuz?
yani herkesin inancı kedine tabi , burada başörtüsünü ne amaçla kullandığına göre değişir , Allah öyle emretmiş diye kullanıyorsan aynı ayetin içinde "topuklarını yere vurmasınlar" gibi bir ifade de geçiyor şimdi bu topuklu ayakkabıya mı işaret ediyor düşünmek lazım
Cevap
24Cevap
Topukludan önce kalça belli eden dar pantalon giyişlerini nasıl karşılıyoruz diye sorsaydın daha yerinde olurdu
Kendi kararıdır saygı duyarım ama türbanlıyım diye söyleyebiliyorsanız bu bi sorumluluktur fotoğraftaki gibi olmamalıdır diye düşünüyorum türban her yerini belli edipte ben kapalıyım diyenlerin kullanmaması gereken bir şeydir sonuç olarak kim ne yaparsa yapsın efenim
Türbanı moda olarak takma. Böyle başına türbanı gecirip kot pantolon topuklu giyenleri acayip bir şekilde aşağılayasim var. Mahvediyorlar güzelim türbanın maneviyatını
Ben seviyorsam giyerim kimsenin nası düşündüğü karşıladığı umrumda olmaz
komik geliyor bana
tesettür de amaç dikkat çekmemek ya
topuklu giiynce de malum kalça daha dik oluyor
o yüzden de ilginçler
Olabilir giyebilirsin herkes kendine yakışanı yapar ayıp bisey degil ki giy tabi türbanlı olanlar neden giymesin ki
Güzel ayakların var ise yakıştığını düşünürüm. İsteyen istediğini giyer o kimseyi ilgilendirmez.
Bir kadını çekici ve seksi yapıyor yani kapalı olmanın mantığına aykırı
Her şeyin daracık olduğu yerde sakınan ve saklanan ney ki?
Çok seksi oluyor hele etek olursa eteği sıyırasım geliyor ilk müsait yerde 😍
Karının eli ve gözü hariç her yeri avret yavrum, kapanmış sayılmaz
Teyzecim bir işi ya adam gibi yapın ya da hiç yapmayın.
Bazıları niye kapandığını unutuyor. Moda olarak kapaniyorlar artık
Bir şey düşünmüyorum. Kendi tercihi. Beni ilgilendirmez
Açıklar için de aynı sey geçerli. Geldin sende burada bikini giyen kadınlardan akıl mı istiyosun
Ayakkabı nihayetinde ne olacak herkes istediğini giysin
Bu gerçek kapalı değildir kendince lekelemeye çalışıyor
İşte karşıdaki kişiler bunu bile görüp kudurabiliyor o yüzden öyle giyip giymemek size kalmış
knk kombinden anlarmısın bu arada çok normal ve hoş
teşekkür ederim, anlarım biraz
rica etsem yazarmısın nişanlım için lazım
bu türbanlı mı?
fotodaki gibi giymemeli bence
ayagin gosterilmemesi gerekmiyor mu ya
neden
cok hosuma gidiyorlar
değil mi ama
at
Türbanlılar hakkında bir şey düşünmek istemiyorum
Türbanlı mi kalmış ülkede yapmayın ya
Çok seksi ve çekici. Türbanla ters düşüyor
topuklu ayakkabı mı seksi?
Ayaklar, bilekler, kalçan ve topuklu ayakkabı yüzünden
Bence çok hoş duruyor
Güneşli havada diz boyu karda yürümek gibi
Giyebilir.
Çok kötü duruyor
Banane.
Beni bağlamaz herkes özgür
Uygun görünmüyor.
Normal
At gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?