Zayıfladım ama hala kendimi kocaman hissediyorum ne yapmalıyım

ben çok kilolu bir kızdım. 18 yaşındayım. 11 aydır diyetteyim ve 25 kilo verdim.

şimdi 660 kiloyum ve artık "şişman kız" olmaktan kurtuldum. bedenim kurtuldu ama beynim kurtulmuyo işte, sorun orda. aynaya bakınca kendimi hala kocaman görüyorum. göbeğim kocamanmış da herkes ona bakıyomuş gibi geliyo. şişmanlığın verdiği eziklik psikolojisinden.

boyun 170. Ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Azmettim zayıfladım ama vücudumun çoğu yerinde de çatlak var. Yani vücudumu sıkılastırdım spor hala yapıyorum ama onlar geçmiyor
Güncellemeler
+1 yıl
60 kiloyum olcaktı o 660..
Zayıfladım ama hala kendimi kocaman hissediyorum ne yapmalıyım
Cevapla