Kendimi cok degersiz hissediyorum. Kendi oz degerimi nasil yukseltirim?

Heryere fazlalikmis gibi hissediyorum. Çok çirkin hissediyorum. İnsanlar bana baktiginda cirkinligimi goruyorlar. Biraz kiloluyum ve cok yer kapliyorum. Hareketlerim robot gibi ve ruhsuzum. Doğru düzgün iletisim kuramiyorum. Denileni algilayamiyorum. Kendimi cok canım hissediyorum. Dışarı çıkmak dahi istemiyorum. Ne giyersem giyeyim bana yakismiyor. Ailemin durumu iyi degoldi. Asgari ucretle buyuduk ve hep bunun ezikligini yasadim
Kendimi cok degersiz hissediyorum. Kendi oz degerimi nasil yukseltirim?
Cevapla