Sevgilim arkadaşlarımızın yanında beni küçük düşürdü?

şu an moralim çok bozuk ve çok kırgınım. Arkadaşlarla bowling oynamaya gittik bugün ve ben çok kötü oynadım sonuncu oldum. Erkek arkadaşım onların bulunduğu yerde beni kırdı ve soğuk davranmaya başladı..

Şaka yapıyo sandım ama ciddiydi.. aşırı derece etkilendim bu durumdan.. bişeyi de becer gibi konuşmalar yaptı benim gururumu çok kırdı. 9 saat oldu ama ben hala olayın etkisinden çıkamıyorum.. 6 yıllık ilişkiden bahsediyorum.. daha once böyle yapmamıştı hiç. daha oncede oyun oynamaya gittigimizde kaybettigim olmustu ama bu sekilde davranmazdı..

24 ve 25 yaşlarindayız yani ergen falan değiliz.. ilk defa Şu an bu hareketleri yuzunden ona karşı soğukluk hissediyorum ve çok üzgünüm.. ağlayacak duruma geldim resmen ama o farkında değil sanırım belli etmemeye çalıştım. Belli etsemiydim sizce? Sinirden uyuyamıyorum. Ilk defa onunla ilgili çok farklı düşüncelere kapıldım, bir süre görüşmek istemiyorum ya da şu an böyle düşünüyorum.
Sevgilim arkadaşlarımızın yanında beni küçük düşürdü?
Cevapla