Sigarayı bıraktıktan sonra kabızlık soru. Ne yapmalıyım?

1 aydır (sigarayı bıraktıktan sonra) kabızlık sorunum ortaya çıktı ne yapmalıyım? elma sirkesi kayısı soda denedim ama hala berbat haldeyim .kilo almamak için çok yemekte yemiyorum ki sanki su içsem bile şişkinlikten patlıyacakmışım gibi geliyo.önerilerinizi bekliyorum .teşekkürler.
Sigarayı bıraktıktan sonra kabızlık soru. Ne yapmalıyım?
Cevapla