Birden aklıma geldi.. Ailemle yaşadığım zamanlar eve ne zaman misafir gelse yanında küçük çocuk mu var? Eyvah eyvah.. Bütün oyuncaklarıma göz dikerdi. :D
Evdeki oyuncağı götürmek isteyen misafir çocuğu sizi uyuz eder mi?
Bir keresinde bir oyuncak arabam vardi. Çocuk geldi neymiş efendim onun olacakmış. Annem dedi alsin. Çocuğa dedimki az gelsene benle iceri. Geldi ve onu duvara sıkıştırıp dövdüm. O günden sonra oyun oynamaya gelsede hemen yerine birakti bir daha da almadi 😂😂😂
bir akrabamı ziyarete gitmiştik benden iki yaş küçük kizları vardı. Su fışkırtan yüzüğüm vardı onu istemişti. Ben de vermemiştim. Aradan 25 yıl geçti hala görüştüğümüzde onu söyler 😁😁😁
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Şair burada artık ailemle yaşamıyorum demiş. 😂😂
Evet bu tip çocuklardan gıcık alırdım eskisen gerçi hala uyuz oluyorum 😂
Öyle bir misafir çocuğumuz yok ya. :) Yani en azından tutturan yok. Gerçekten değerli olanları veremeyeceğimizi söylediğimizde anlıyorlar ve çok çok değerli olanları da saklıyoruz zaten.
En İyi Cevaplar