Bul birini evlen. Onun için aileni bırak gerekirse şehrini bile değiştir. Birkaç ay eğlensin seninle bir taraflarını memnun etsin sonra çocuk istesin. Yap, dokuz ay karnında taşı, vücudun bozulsun. Sonra çocuk doğsun ömrünü ona ada. Özgürlüğünü, sosyal hayayını, işini unut, her şeyini ona göre ayarla. Sonra babası olacak şahıs gitsin bir kuyruk sallayanla aldatsın seni. Bu mudur yani? Hayatımız boyunca erkekçiğimizi (!) elimizde tutmaya çalışarak mı yaşayacağız? Onların böyle bir kaygısı yok ama. Kadını elde tutmaya çalışan vücudu bozulmasın diye çabalayan erkek yok.
Hemcinslerimi de anlamıyorum yani nedir bu evlenme merakı. Ayran gönüllü varlıklar için hayatınızı mahvediyorsunuz? Erkeklere nasıl bu kadar değer veriyorsunuz anlamış değilim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Özellikle kızlar?
Bu arada sorum biraz eleştiri içerebilir ama bir saldırganlık mevcut değildir. Kaldırmazsanız sevinirim.
Hemcinslerimi de anlamıyorum yani nedir bu evlenme merakı. Ayran gönüllü varlıklar için hayatınızı mahvediyorsunuz? Erkeklere nasıl bu kadar değer veriyorsunuz anlamış değilim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Özellikle kızlar?
Bu arada sorum biraz eleştiri içerebilir ama bir saldırganlık mevcut değildir. Kaldırmazsanız sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar