Evlilik bir kadın için erkek kahrı değil de nedir?

Bul birini evlen. Onun için aileni bırak gerekirse şehrini bile değiştir. Birkaç ay eğlensin seninle bir taraflarını memnun etsin sonra çocuk istesin. Yap, dokuz ay karnında taşı, vücudun bozulsun. Sonra çocuk doğsun ömrünü ona ada. Özgürlüğünü, sosyal hayayını, işini unut, her şeyini ona göre ayarla. Sonra babası olacak şahıs gitsin bir kuyruk sallayanla aldatsın seni. Bu mudur yani? Hayatımız boyunca erkekçiğimizi (!) elimizde tutmaya çalışarak mı yaşayacağız? Onların böyle bir kaygısı yok ama. Kadını elde tutmaya çalışan vücudu bozulmasın diye çabalayan erkek yok.
Hemcinslerimi de anlamıyorum yani nedir bu evlenme merakı. Ayran gönüllü varlıklar için hayatınızı mahvediyorsunuz? Erkeklere nasıl bu kadar değer veriyorsunuz anlamış değilim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Özellikle kızlar?

Bu arada sorum biraz eleştiri içerebilir ama bir saldırganlık mevcut değildir. Kaldırmazsanız sevinirim.
Evlilik bir kadın için erkek kahrı değil de nedir?
Cevapla