isterlerse yasarlar. dogru mu yanlis mi diye soruyorsan bana gore yanlis. cunku biz boyle bir toplumda yasamiyoruz yarin cikar birileri laf eder bir tartisma olur sen evli degilsin sey degilsin benimle yasadin bilmem ne diye sorunlar olur yok arada birsey yasanir bir zarara ugrarsin seni kimse hakli bulmaz. takmam milleti desende bunlar yiprici seyler bu yuzden gerek yok bence. mutlu olmak icin biraz topluma da dikkat etmek gerekiyor.
Evet yaşar. Niye yaşamasın ki? Gördüğü her karşı cinse karşı içinde kıpırdanma olmamalı bir insanın, hayvandan farkınız olsun. Yaşadığınız şeyin içinde tutku ve duygu olsun. Direkt ateşle barut yan yana gelmez diye cinselliğe vurmayın bazı şeyleri. Bunun sadece cinsel bir yönü yok.
İki tarafında kişiliği ve karakteri çok sağlam olmalı ve nu durum özel hayatlarınıza etkileyecek erkek ve kız arkadaş durumlarından aile durumlarına kadar bütün hayatına etki edeceği için bilemiyorum karşılıklı bir beklenti olmadan bir erkek ve kadın çok sağlam nefis kontrolü yapmaları gerek
Niye bunu sordun? Normal şartlarda bir kadın ve erkek yalnız kalınca birbirini mi öldürüyor? En fazla sevişirler eğer bunu duymak istiyorsan dolaylı soru sormana gerek yoktu :D
Çok yüzeysel bir soru kalıbı kullanmışsın "yaşayabilir mi" istediğin yere çekilebilir yani o açıdan dedim :) başta survival şartları içerisinde düşünmüştüm soruyu.
Herkesin yaşayışı farklı herkesin kendi görüşü doğrusu yanlışı onlara kalmış ümü aynı evde bir erkek bir kadın yaşıyorsa ve aralarında birşey yoksa illaki birgün sevgiyi olurlar olmasalar bile adam kadınla yatmak ister (ilişki anlamında) çünkü her hallernii görcekleri için ateş ile barut yanyana durmaz
Kötü çocukla aynı evde kalıp onun tecavüzüne uğrasa ses çıkartmayacak olanlar efendi adam merhaba dese çek git sapık der efendi adam hiç konuşmasa ay gey bu herhalde der. Kadınların hpergami heryerde olduğu gibi orada da herşeyi rezil eder.
Arkadaşlık kardeşlik diye bir deyim vardır Tabii ki de yaşayabilir o karşıdaki insana bakış açın ile alakalı bir şey onu bir arkadaş gibi veya bir kardeş gibi bir dost gibi görüyorsan asla hiçbir şeyinden tahrik olmasın
Hormonlarımız gereği bunun pek mümkün olacağını düşünmüyorum. Yani elbette yaşayabilirler fakat birlikte yaşayan iki arkadaşın birlikte yaşamaya başladıktan sonra sadece arkadaş kalabileceklerine inanmıyorum.
Yaşanır yaşamışlığım var üniversitedeyken sınıftan bir kız arkadaşım ev arkadaşıyla kavga edip çantasını alıp çıkmıştı bende gel bende kal demiştim. Dönem sonuna kadar beraber yaşadık
Millet ne kadar da olumsuz yazmış ya. Ben yaşadım uIan kızla hiçbir şey yaşamadık düz dümdüz baya standart arkadaştık neden bu kadar büyütüldü ki. Asla olmaz ancak evli olunmalı kesin sevgili olurlar bıdıbıdı. O arkadaşımla halen konuşuyoruz ve halen arkadaşız
Ne gerek var yani. Neden bir erkek ve bir kadın hiç-bir sıfatla olmadan aynı evde kalma gereği duyuyor. Kültürümüz de bu şekilde şeyler normal karşılanmıyor bence de olmaması gerekir.
En İyi Cevaplar