Sınıfta çok sessizim hiç arkadaşım yok yani kendimi dışlanmış hissediyorum ne yapmalıyım?

Burası için uygun muyum değil miyim bilmem ama sizden yardım istiyorum. Sınıfta 1 arkadaş dışında tanıdığım kimse yok o da zaten eskiden en yakın arkadaşımdı. ben yapı olarak çok sessiz ve sakin bir insanım aslında samimi olduklarımın yanında tam tersiyim o ayrı. Şu 4 gündür 4lü olarak takıldığımız bir grup arkadaşız tanıdığım arkadaş da var bu grupta diğerlerini tanımıyorum çabuk kaynaştık aslında hepsiyle. samimi biriyimdir ama onlar benim kafama uyuşmuyorlar bunu sonradan farkettim ve şu an eski arkadaşımı da ele geçirdiler gerçi ben böyle olacağını biliyodum yani ben daha olgun bir insanım çocukça hareketlerden de hiç hoşlanmam kısacası yine yalnız kaldım ve işin kötüsü bu sefer bir çıkış yolu göremiyorum
Sınıfta çok sessizim hiç arkadaşım yok yani kendimi dışlanmış hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla