Dershaneye başladım utangaç olduğum arkadaşlık kurup ortama bir türlü katılamıyorum?

Arkadaşlar dershaneye başlayalı 2 gün oldu herkes birbiriyle çok iyi kaynaşıyo (Bu arada herkes birbirini İlk defa görüyo tanıyo) bir ben kaldım kaynaşmayan belki diceksiniz derslerine bak boşver arkadaş ortamını falan diye ama soru sorma ihtiyacı çok duyuyorum matematik dersi için özellikle sürekli hoca peşinde koşmak istemiyorum çok fazla sorum oluyo gerçekten ve yanlız kalınca gerçekten moralim çok bozuluyo napıcam ben ya😢
Dershaneye başladım utangaç olduğum arkadaşlık kurup ortama bir türlü katılamıyorum?
Cevapla