Bu insan modellerini sevelim, koruyup kollayalım...Nesli tükenme tehlikesi altında...
Otobüste sizin yerinize kart basan koca yürekli insan
Hani sizin kartınızda yeteri kadar tl kalmamıştır.. Siz orada öyle durup şöförün gözüne masum masum bakarken "Ben basarım" diye halktan bir insan evladı yetişir ve sizi orda ip gibi kalmaktan kurtarır...
Korkmayalım diye önden giden düşünceli adamlar
Gecenin karanlığından korka korka ilerlerken sokakta, bir de ne göresin? Arkada takip eden "Birivar!" hissini yaratan ayak sesi! Ama ayak sesinin sahibi sen daha fazla korkma diye önden gider ve sen içinden "düşünen insanlar hala var!" diyerek yola devam edersin...
Halkına güvenen halktan biri; simitçi
Zaten kazandığı 3-5 kuruş olan adam tutup birde tezgahını böyle ortada bırakıp "güven önemli" mesajı vermesi çok takdir edilesi değil mi?
Son lokmayı senin yemeni bekleyen dost!
Tabakta son bir kurabiye kalmıştır mesela, gözünü diker ama senin yemeni ister, çünkü seni seviyordur ve sen yiyene kadar ellemez :)
Şu videoyu da şuraya bırakayım, yüreği güzel insanların hala aramızda olduğunu bilmek güzel :)
Nesli Tükenmekte Olan Güzel Yürekli İnsan Modelleri!
Benimde pek anlamayarak yaptığım şey;sokakta yürürken önümde ki bayanların arkasından yürümem, daima önlerine geçmeye çalışır öyle yürürüm, arkasından yürümek zorunda olduğum bayanların, arkalarında yürürken arkalarına endişeli bakışları benim sinirimi bozuyor olabilir. Toplumdaki bazı hasta insanların normal insanları etkilediği apaçık ortada, hala bu toplumu etkileyen sorunlar üzerinde duramıyoruz.
Olması gereken şeylerin adını iyilik koymuşlar. Herkes birbirine kötü olduktan sonra bu dünyada başkasına faydan dokunmaz. Sana zarar veren adama sen kalkıp iyilik etmezsin
Altan erkeklinin programını izlediğimde çok kötü oluyorum ben olsam bende aynısını yapardım diyorum İstanbul'da kartım yokken defalarca kart isteğimi reddetmeyip üstüne parasını istemeyen insanlara denk geldim gerçekten çok güzel bir şey
gönlü yüreği güzel insanlarla büyüdüm, az çok çektim onlara, bu dünyada en önemli şey başkalarının değil kendi gözünde iyi bir insan olduğunu bilmektir
Harbiden. Bunlar ufak ayrintilar ama hepsi de cok onemli aslinda. Yapanlar var. Memleketimin insanina hala guveniyorum ve iyi insanlar hala aramizda var.
Çok daha fazlasını yaptım ve denk geldim de. Bizde bunlar normal şeyler. Otobüste başkasının yerine kart basmak ne? İyilik bile demem. Halka güvenmek bunun dışında tabii. O iyilikle değil de biraz güvenle alakalı. Arkadaşlarla oturduğumuz zaman yemeğe aynı anda başlar aynı anda bitiririz.
Katılıyorum bence de bunlar normal şeyler, OLMASI GEREKEN... Ben şahsen bunları yapabilmenin normal olduğu bir ailede yetiştim. Ailem sağ olsun. Bilmiyorum bunlardan yoksun yetişen varsa, ne yazık.. Ne kötü bir durum.
videoya ağladım yaaa :( daha önce de başka bir kadın ceketi vs vermişti.. İyi insanların hala olduğunu bilmek görmek ne kadar güzel..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kart basmak ben en az 10 tl kala yüklüyorum herkes hesabını bilsin sorumsuz olmasın veya parasini ayarlasin öyle bastirsin kimse kimseye bedava basacak değil ha parası olmaz ne bileyim belki çocuktur falan zor durumdadır o ayrı
En İyi Cevaplar