O da aslında sıradan kasabalı bir hobbit idi

Şu kahrolası yüzüğü bulmasa geçinip gidecekti bu acıları çekmeden

Hırslarına yenik düştü hepimiz gibi

Artık yüzükle geziyor, yüzüğüyle selfie bile çekiliyordu

Yüzüğü kaptığı için manitalar peşinden koşuyordu

Ama o artık bir ünlüydü ve tüm sosyeteler gibi 'tükenmişlik sendromuna' yakalandı

İsmi AVM çocuk korku evlerinde iyice lekelendi
Artık dayanamadı. Yolun sonuna gelmişti, onu bu dünyada tutacak hiçbir şey yoktu. Ssk lı bir iş bulmasının da mümkünâtı yoktu çünkü onu okutmamışlardı. Gollum kardeşimiz de 'eğitimsizliğimden dolayı bu sisteme lânet olsun!' diye bağırıp yüzüğü ile birlikte attı kendini lavların içine.

Gollum bunları hak etmedi! Hayatımın ölen ilk idolüydü o benim! Eğitimini verseydik şimdi belki de işletme okuyup Rohan'da bir clup açardı ve Yüzüklerin Efendisi evrenine canlılık verirdi.
Eğitimin kökleri acı fakat meyveleri tatlıdır.
(Aristotales)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
sinema tarihinde en sevmedigim en sinir oldugum karakter gollum
küçükken nedense çok seviyodum :D
cok sevimsiz :D
tek bir hedefe odaklandığı için kararlılığını seviyorum reizin :))
valla ben cok sarumani seviyordum :)
Gollum u severim asdff eline sağlık