Öncelikle vejetaryenlik nedir onunla başlayayım. Vejetaryenlik ya da etyemezlik, çeşitli nedenlerle kırmızı et, balık ve kümes hayvanlarının etini tüketmemeye denir. Lakto vejetaryen, ovo-lakto vejetaryen ve su vejetaryen olarak 3 çeşidi vardır. 
Ben lakto vejetaryenim yani her türlü et ve et ürünleri ile birlikte yumurtayı da tüketmeyip sadece süt ve süt ürünlerini tüketiyorum. 7-8 yaşından beri vejetaryenim. Canlı bir hayvanın hayatına son verip yenmesini doğru bulmadığım için vejetaryen olmayı seçtim. Neyse çok uzattım :) . Kurban bayramını sevmeme nedenlerim;
Kurbanlıkların gördükleri muamele

İnancımdan dolayı kurban bayramına karşı değilim ama kurbanlıklar kesilirken eziyet edilmemeli ve acı çektirmemeli. Yukarıdaki resmi gördükçe ağlayasım geliyor. Böyle görüntülerden dolayı kurban bayramını sevmiyorum. 4 gün boyunca haber izlemiyorum sırf hayvanlara yapılan eziyetleri görmemek için. Allah insanların içine merhamet versin.
Kavurma faslı

Ah o kavurmanın kokusu... Kusasım geliyor, nefes almak istemiyorum. Bizimkiler sabah kahvaltıda bile kavurma yiyor. Her evde de hemen etler kavurma yapıldığından dolayı bayramlaşmaya gitmeyi sevmem ama mecburen gidiyorum.
Not: Hayvan kesilir kesilmez etinden kavurma yapılmaz. Etin 1 gün dinlendirilmesi ve kanının süzdürülmesi gerekir bilginize :)
-Kavurma yer misin?
+Yok et yemiyorum ben.
-Aa neden?
+Vejetaryenim.
-Aman canım bayram şimdi ye sonra yemezsin yine.
Birde böyle diyaloglara maruz kalmak var. Karşımdakinin ne desem beni anlamayacağını bildiğimden çok muhatap olmadan ortamı terk ediyorum.
Kan gölü olan denizler

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Bayramları sevmiyorum" deyip de etleri löp löp mideye indirenleri de anlamıyorum ayrıca kıl kapıyorum. Hayvan kesiliyor diye bir bayramı sevmiyorsan o zaman hiçbir şekilde et yemeyeceksin vejetaryenler gibi.
Yolları kan gölüne çeviren, ölüm korkusuyla kaçan hayvancığa eziyet edilen bir bayram değilde her şey usulünce olan bir bayram görmek dileğiyle. İyi bayramlar. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar