Hayatından şikayetçi olan insanlar genellikle maddi ve manevi bir eksiklik hissettiğini dile getirir ya da bunları içlerinde yaşarlar. Eğer elinde 3 var ise 5 ister. 5'e ulaştığı zaman 8 ister. Hayatlarında hep bir monoton artar sistem olmasını dilerler. Bu durumun en kötü yanı ise o monoton artan durumu yakalayamayınca isyan ederler. Neydim ne oldum yerine, hep bir isyan ve hep bir depresif hal ve hareketleri içerisinde olurlar.

Şükür ediyor musun haline ?
Bu soru çok basit gibi geliyor insana fakat içerisinde çok büyük anlamlar, kırık dökük hayaller, milyonlarca ayrılık, milyonlarca ölüm, binlerce taciz, katliam gibi olarlar yatıyor. Fakat ruhumuz, gözümüz, düşüncelerimiz o kadar körermiş ki çevremizde yanıp tutuşan insanları umursamaz olmuşuz. Hani dedikleri gibi bir laf vardır; Dert insana kendi çükü gibi gelir, sanki en büyüğü ondaymış gibi.

Eğer biraz çevrenizde olup bitenden haberdar olursanız emin olun halinize her zaman şükür edeceksiniz.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar