AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Milli olamamak mı zorluk? Ulan erreklerin zorluğuna bak be zorlukları bile lüks, uçkur düşkünlüğüyle ilgili. Kadınların zorlukları bile daha realist en azından
Tamam bir tane madde saçma olabilir ama sünnet olmak, askere gitmek, ağır işlere küçük yaşta maruz kalmak, toplum tarafından önyargıyla karşılanmak bunlar kolay şeyler değil. Sadece kadınlar mı zayıftır zayıf erkeklerde var başkalarının şamarlarında sinek gibi eziliyoruz çoğumuz.
@pit_bull Onlara laf ettik mi?
Ben galiba erkeklerden nefret etmeye başlamışım benceyi okuyunca farkettim galiba evde kalıcam dpgşdşvşflf
Çok Doğru Şeyler.. Bu Devirde Erkeksen ve Cebinde Paran Yoksa Koca Bir Hiçsin..
Bunlar turkiye ye ozgu seyler degil. Dunyanin %50 sinden fazlasi bu sekilde.
Sunnet askerlik sorun degilde digerleri maalesef zor
Bu ülkede yaşamak zor yaşamak. Hala ayaktayız hadi bakalım
Evet erkek olmam değince akla direkt bunlar geliyor ve işleri zor. Onları seviyorum.
- Tüm magandaların, tecavüzcülerin ve tacizcilerin yüzünden genelleme yapılarak suçlanılmak.
- Zamansız ereksiyon yaşamak.
Escort yeri hic olmamis
Nedemek ya?
Kadinlar kimseyle tecrube yapmasin ama erkekler gidip oruspularla yatmasi. Bu ne sacmalik bnce azgin ve manyak olan bir erkek oyle birsey yapar
Türk gelenekleri ve ataerkil toplumun erkeğe biçtiği rolları kavrayabildiğinde belki anlarsın...
kesinlikle. erkek dediğin karısını bekler.
Bence sen çok cahilsin, gözünü aç ve gerçekleri gör
Kadınların yaşadığı sorunların yanında tırt bu ülkede onları yapmadı diye bişey ilan etmezlerde yaptı diye kadını öldürürler güldürücü bir bence olmuş
Televizyon başında çekirdek eşliğinde izdivaç programı izleyip karşı komşusu Halime ile dedikodu yapmak dışında başka hiç vasfı olmayan hazırcı dominant ev kadınlarının işi, askerde teröristlerle çarpışıp, gazi olup, bacağını, kolunu, gözünü kaybedip, bir ömür sakat yaşayacak olan erkeklerden daha zor tabi sende haklısın. Erkeklerin yaşadıpı bütğn zorlukları görmezlikten gelip, yatıp kalkıp kadınların sorunlarıyla ilgili konuşmalıyız. Sende haklısın.
Güldürücü birşey varsa o da senin bu zihniyetin ! Kadınların yaşadığı birçok sorun erkeklerin yaşadığı bu sorunlara göre 100 bin kat daha çok tırttır !
Herkes kendi gördüğünü yazar sende annenden bu kadar şikayetçi olmasaydın keşke
Saçma olan sapla samanı ayırt edememen, zira askerde gazi şehit olanları kalkıp ev hanımları ile kıyaslamış kocası tarafından öldürülen elleri kolları kesilen özgecan kadıköy de tecavüze uğrayan şiddet gören barışması için öldürülen kadınlarla kıyaslama gereği duymamışsın. Ne acı
😃 benim annemi nerde gördün
Erkek olmaktan şikayetçi isen sana kadın olabilirsin 😂😂😂😂
Batının popüler kültürüyle veya Arabın yobaz kltürüyle yetişmemiş kadınlara ve erkeklere empati yapmasını bilen kadınlara saygım büyük :-D Her kız yarı yarıya annesidir, kızlar annelerini daha çok yansıtırlar :-D
Senin kadar döneğini görmedim 😂😂😂 kim ne gördü ise onu söyler sabahtan beri amma dırdır ettin daha adam akıllı münakaşa etmesini bilmiyorsun tek küfür etmediğim halde hakaret küfür diz boyu sağlam acıtmışım 😂😂😂
Hahahhahaha 😂😂 ne kadar da oturmuş
Tek bildiğin küfretmek hadi canım hadeee
Okumuyorum bil😂😂😂e
@Asdfgjsueu Beyfendi nasıl konuşuyorsunuz öyle... Ne çirkin kelimeler...
Gizli üye, sana lafları çok güzel oturtmuş :-D Senün canını çok fena acıtmış, senin ise kimsenin canını acıtamamışsın burada, 1 yaşındaki çocuk bile senin kimsenin canını acıtamadığını anlar :-D
@Asdfgjsueu Çocuk gibi neden konuşuyorsunuz? Polemiğe girme ihtiyacı hissetmedim o kadar. Birilerinin canını acıtmak gibi bir amacım yok. Sadece herkese seviyesine göre davranırım.
Acaba bunun kiz versiyonunuda yaptin mi hemcinsim
'Türk kızları Kezbansa Suç Türk Erkeklerinde' diye bir bence yapmıştım.
Orda Türk erkeklerine bayağı giydirmiştim.
www.kizlarsoruyor.com/.../a60901-kezbanlarin-varolus-sebebi-turk-erkekleri
Küfür eden kızlar küfür yakışmıyor size berr
Şimdi diceksiniz ki size yakışıyor mu? Bize de yakışmıyor ama sizde sizi kadın yapan özelliğiniz kibar ve naif olmaktır... Yani bir erkeğin kufur etmesi de kötü ama kızın etmesi bir İNFİAL bence ;))
toplum baskısı, töre, namus, anaya babaya hürmet, bekaret bunlarının yanında devede kulak tüyü
Anaya babaya hürmet zorluk mu? :D
zorluk değil ama bazen baskı ve ve bazı analar babalar bu hürmeti kötüye kullanıp hayatına mühadele edip senin istekleri hiçe sayarsa zorluk
Sen bide kadın olmanın zorluklarını gör, diyorum. Eminim yazan çoktur. Bunların arasında en zorunu ağır iş olarak görüyorum.
askere git bakim 1 ay sonra görürüm ben seni siz bide Türk erkeğini özgüvensizlikle suçlarsınız 4 yaşında elimizi kolumuzu tutup penisimizin ucunu kesiyolar nasıl bir travma olduğunu tahayyül et o yaşta bir çocuğa sadece kızlar zayıf değildir zayıf erkeklerde vardır ve erkekler daha duygusal sadece içine atarız çoğumuz herşeyi başkalarının şamarlarında eziliriz çoğumuz
@pit_bull dağda askerlik yapıp bir operasyon da 2 gün aç durduklarını ulan yılan yerler miş
Bazi seyleri bir an yasarsin, bazilarini bir omur. Kadiar bir omurluk kisimda.
Camiye giden erkekleri üzdünüz kızlarr
Gerçekten bir çok bahsettiğin olaylar yaşamıyor bu ülkede. Karşı tarafa göre erkek olmal özgürlük rahatlık ama öyle değil o pskolojik baskı deli ediyor.
erkekler daha çok şiddet görüyor
bunuda ekleseydin iyi olurdu
eline sağlık
Yersiz yersiz kızlardan trip yeme herşeyi erkek yapar ilişkide duşuncesi yuzunden bizden bir halt olmaz
Bunların karşısına dogum acısı ve aldatılmayı koyuyorum
Kiz hakli bayanlar tek kelime edemeyiz 😱😱
AA bizi anlayanlar var mış :)
Güzel paylasim olmus :)
Bizimde düşünen birinin olması iyiymiş. Sağol.
Asıl sorun Adam olamamak
Güzel olmuş kanka eline sağlık.
Haklısın ellerine sağlık 👏
Eline sağlık güzel yamışsın
kızlar üzülse nolcak demi.
Saçma sapan bir yazı
Askere gitmeyi zorluk olarak görmen üzücü.
Değil mi?
Gurur duymalilar bununla eziyet gibi gormemeliler
@Svly_123 tak sırtına çantayı al eline g3 u git hakkaride biraz gurur duy
@cksylr biz gideriz mersk etme.
Biz gidiyoruz vatan borcu zaten. biz gideriz diye ajitasyon yapma. askerde bazı şeyler çokta gurur vermiyo insana
@cksylr vatan eskiden vatanımış şehitler eskiden şehitlermiş
Eline sağlık 😊
#ErkekleriÜzmeyin
Abi efsane bi' bence bu ya
Çok şükür Erkeğim 😜😜😜
güzel bir yazı teşekkürler..
Allah razı olsun çok sağol :)
Mantıklı bir yaklaşım Tebrikler
Ne güzel yazmış
Aferin kiz
hislerime tercüman oldun
Sünnet olmak ve askere gitmek hariç belki olabilir
Süper olmuş emeğine sağlık
Wow müthiş olmuş 😊
Teşekkürler.
Güzel paylaşım olmuş. Teşekkürler.
Essahtan doğru bir paylaşım :)
yyok artık kadının yanında
En güzel bence bu olmuş.
sünnet olmak ve askere gitmek sorun muymuş?
Elinize saglik
Eline sağlık
aman cok zor mus...
Bunlar bence bir zorluk değil
Paramparça ettin reiz 😁 🙌🏼🙌🏼🙌🏼
Eline sağlık
Tabikide sünnet olcaklar buda lafmı
wow wow
Emeğine sağlık
Hatun haklı.
İlk iki konu hakkında yazdiklarin saçma
süper olmuş
Seni çok görüyorum😄
Eline saglık...