AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
En beteride o yasl adamlar zaten 😔 ben daha beterini yasadim kalabalikta otobuste arkamdan dayanmisti resmen ustume cikaramamistim o an sesimi cahildim inanmak istemiyodum yaptigina ben yanlis anliyorumdur diyodum ama yapti yani simdi anliyorum 😔
Keşke herkes bu tür durumlar karşısında sizin gibi davransa salak salak bakmakla cık cıklamkla kalmasa.
Hakikaten bu kadar kötü olduk mu biz... Adi şerefsiz ordakilerin onu linç etmesi gerekiyomuş aslında.
helal sana kardeşim.. herkes sen ben gibi olsa böyle şerefsizler rahat nefes alamaz.. bunları rencide ediceksinkii birde karakola getirip tescilliueceksin.. eşi dostu akrabası mahallelisi ne b*k olduğunu bilmeli böyle adilerin..
Çok haklısın bana da yıllar önce olmuştu çok küçüktüm böyle sanırsam 2. sınıftaydım. O olaydan sonra bütün psikolojim gitti. Erkeklere tüm güvenimi kaybettim. Ya küçücük bir kıza nasıl bunları yapabiliyorlar? Hiç anlamıyorum doğrusu...
insanlık ölmüş. vicdan ölmüş. ahlak çökmüş. bu tür çocuk istismarcılarını, tecavüzcüleri, çükünden asıp sallandıracaksın.
erkeklerden nefret ederdim artık hepsinden nefret etmiyorum senin gibi insanlarında olması çok güzel :'(
Soyleseydin ya cek su ayağını diye ulan dizini surterek nasıl zevk alır bir insan bu kadar asalık olamaz..
O kadar dakika cok uzuldugunu soyledigin ana dayanıyorsunda iki kelime laf mı diyemiyosun adama bırak ya hikaye yazmıssın resmen.
Yaşlı adamları sadece suçlamayın minübüsn içinde gözümün önünde 17-18 yaşlarında bir erkek müsvettesi kızın birine kendini sürtüyordu ve baris şaha kalkmıştı ibnenin ağzına sıçtığımn ki kendi başımada geldi
Okurken bende o anki öfkeni hissettim. O arkadaşın keşke tutmasaydı seni. Ya yazıcak bişey bulamıyorum. Ama helal olsun o olaya sessiz kalmadığın için.
en azından bana tek anlam katan minibüste ensesine vurduktan sonra adamın büzüşmesi ve kızın orada rahatlamasıydı
Aynen onu yapman çok iyi olmuş usta. İnşallah bundan sonra öyle bişeye kalkışmaz o o..
Bende tacize uğramış biri olarak bunun ne kadar kötü durumda olduğunu biliyorum ama beni koruyan hiç olmamıstı
lütfen bundan sonraki hayatında sana tek tavsiyem ve isteğim olabildiğince sert tepki göstererek bunu çevrendekilerine duyur. Emin ol oracıkta onlarca insan sana sahip çıkacaktır.
Teşekkürler aynen pişman oldum zaten sesimi duyurmadıgıma kendim kaçmaya halletmeye kacmaya çalıştım
Senin gibi erkekler iyi ki var. Keşke kızı tekrar bulabilsen. Aranızda çok büyük bir aşk başlayabilirdi. Duygulandim ya :'(
iğrençler bıktık artık ya hayattan soğutuyorlar insanı
Sen dövsen de belki sonra tekrar yapacaktı ama keşke senin gibi insanlar artsa gerçekten erkeklerden utandım küçücük kız ya ne hakkın var onun psıkolojısı ve bence bunu yazarak da bazı ınsanlara ornek oldun
Oha yazik kiza ya allahindan bulsub pislik adam yeter ya hep kadinlara siddet yazik kardesimize ya ne kadar iğrenc insanlar var
Demek hayatta hâla senin gibi güzel insanlar var. Ne kadar gururlandim. Sen ona yeterince ders vermissin merak etme
Aslında bende bazen biz diye birşey kalmadı diyorum ama hala sen ve senin gibiler varsa umut da var demektir yaşlı başlı fark etmez bence hepsini haklamak lazım güzel bir yazı olmuş
Allah razı olsun. Biz gibiler çok var emin olabilirsin, herşeyden önce " İnsan " olmak gerektiğine inanıyorum. insanlığı ve asıl yapmamız gerekenin farkında olmak gerekiyor. kendi kültürümüze ve kendi insanlarımıza ve mazlumlara sahip çıkmadıktan sonra hiçbir değerimiz kalmaz..
O yaşli pislik midemi bulandirdi ve keske senin gibi duyarli insanlarin nesli artsa
Allah senin gibi insanları eksik etmesin işte kardeşim.. Alkışlıyorum seni.
Helal olsun bir adilere ses cikarilmadikca cosuyorlar bir gun bir yerde denk gelicem biliyorum gldigimdede agiz yuz burjn kiricam komaya sokicam
Senin gibileride kalmis ne guzel her yer pislik kayniyor
O kizin yerinde bn olsaydimmmm
O serefsize yapmadigim sey kalmazdi
Keske herkez senin kadar duyarli olsa Allah senden razi olsun yoksa kizi alip duraktan nerelere goturur ne yapardi kim bilir.
Biz bile bu kadar etkilendiysek o kızın o an ne hissettiğini kimse anlayamaz. Çok kötü bir durum. Allah kimsenin başına bu tür pislikler getirmesin. Sizin gibi insanların artmasini dilerim.😊
bir bana denk gelmiyor tacizciler, denk gelse otobüsten inmesini bile bekleyemem.
benim dövmeye utanacağım adamlar pardon serefsizler çocuğu yazında kızları taciz etmeye çalışıyolarya en çok ona sinir oluyorum abi ya
Var işte malesef böyle kendini dünyanın kralı sanan şerefsizler, kutlarım sizi de
Aynen senin anlattigin gibi olay yasadim adami duzgun oturmasi icin uyardim ve uyarinca ayiplayanlari da gordum sanki boyun egmeliymisiz gibi
Daha bunlar kaf dağının görünen yüzü neler var neler
Helall olsun herkesin bacısı ablası var bugün başka bir kızın başına gelen şeyin kendi bacınıza annenize halanıza gelmeyeceği ne malum herkes senin gibi düşünebilse keşke
Adamsın. Sana yakışanı yapmışsın, bir dahakine kaçırayım deme. Hakettiği dersi ver.
Ben olsaydım onu orda linç ederdim ayıranlarıda döverdim o derece
Yapılması gereken.
Şeref ve karakter herkesde olmuyor malesef keşke senin gibi insanlar çoğalsa
Adamsııın adaaam canınııı yidiğiiiim 👏
Allah razı olsun kardeşim
Ne yazık ki böyle insanlar var hayatta ve her kızın bir taciz olayı var bilmiyorum nasıl bir beyin
kardeş sen naptîn yaa
şimdi çıkıp bütün emelki amcalarî kesesim geldi
işte bu gibi durumlarda bağıracaksın herkesin ortasında bağıracaksınki linç girişimi olsun tek sen döversen suçlu sen olusun
Helal olsun! Keşke herkes sizin gibi tepki verebilse.
Okurken ben fena halde sinir oldum adamin yaşına başına bakmazdim bir güzel utandirirdim herkesin içinde! Bunu görüpte susan çok onlarda o sapık kadar suçlu gözümde.
Niye taciz ettiriyor elektrosok cihazi denen bisey üretildi alsın kullansın.
Ulan şiddetle bir halt çözülmez. Tacizci tecavüzcü insanlara acilen yardımcı olması lazım devletin. Piskolojileri sağlam değil. Bu kesin
okumadımda kola içtiği için ah be içmesine şu sağlıksız her neyse nesin sen 70 yaşında ögütcü işsiz amca mı orayı gördüm okucağım varsada okumam artık
Ayıbını örtmek ne demek lan? Saçmalığa bak!
Ayıp kapısına geldiğinde her yere yayar bu pislikler.
Türkiye de nelere göz yummuşum bu hiçbir şey bir kanun çıkarırsın kimse böyle bir şey düşünemez bile peki diğer hatalar ne olacak
O kıza o kadarı bile fazla belki ama daha fazlasını yaşayanlar da var mesela ben. Ufacıktım ve adamın teki beni okuldan eve gelirke. Sıkıştırıp aletini üzerime. sürüp beni elledi öptü
anlamadığım şey o yaşta engelli bir kız tek başına o minübüse neden biniyor? diyelim ki yalnız bindi sonra durum öyleyse kızla yer değiştirseydin adamın yanına sen otursaydın iyi olmaz mıydı?
minibüs kalabalıktı, detaylarını yazmadım. ki adam 45 50 yaşlarındaydı o koltuk boş olduğu anda adamla göz göze gelsek buyur amcacım otur derdim saygı gösterirdim
ayrıntıları bilemiyorum ama o adamı keşke minibüsten attırsaydın bari
Cok uzuldum kizda ki nasil travma yapmis ki adam yanina oturur oturmaz cama yaslanmis :( serefsiz pislik bizde amca deriz daha oylelerine
Hikaye gibi yazmışsın. Edebiyat olmuş. Eğer gerçekse yapmann gereken tutup 2 şahitle beraber polise vermen. Dövdüğün, an suçlunsayılırsın
diğer bencelerimi okursan bu tip yazım şeklini görürsün dostum. Edebiyatala ilgileniyorum fakat olayı berrak ve güzel bir şekilde yazdım. Okuyan anlasın olayın giriş gelişme ve sonucu iyi idrak etsin istedim.
evet şunu konud haklısın o adamı dövseydim şahitlerimde olsaydı benden şikayetçi olsaydı min 3 ay hapis ile yargılanırdım. Ama emin olabilirsinki o an bunların hiçbirini önemsemiyorsun.
Karşında ayaklarından engelli sekerek yürüyen küçük bir kız çocuğu var ve babası yaşında bir adamın zevklerini tatmak için o çocuğa yaşattığı taciz girişimi var. Benim ceza almammı önemli yoksa o kızın bir ömür boyu kendini savunamayacak, koruyamayacak şekilde çaresiz olması, hayata küsmesimi?
buna sen karar ver..
Cevap vericemde uzun cevap gelir diye korkuyorum :) dayak atarsan içeri giremez. Şikayet edersen tacizci sıfatını alır, ceza alır dövmenden beter olur. Biz meslekte neler görüyoruz herkesi dövseydik...
dostum yanlışma anlaşıldı yorumum anlamadım, tekrar açıklık getiriyorum :)
ben adamı döversem beni şikayet ederse benim ceza alma olasılığım çok yüksek.
o esnada insanlar şahitlik edip, kızda şikayetçi olursa oda ceza alır.
Mesleğindeki kasıt Dövüş sporları ise 8.5 sene muay thai yaptım, sorun yok.
Hayır mesleğimdeki kasıt kanunlar, adalet kardeş
Helal olsun sana bir solukta okudum çok etkileyici bir Bencde olmuş.
Teşekkür ederim.
😒 bende öyle şeyler çok gördüm insanlar çok tarzım değil pislik
Allahın belası pislik herif. Onun gibileri ortalık yerde rezil ediceksin aslında hayvan.
Boyle olaylara hic tepki vermeyen hatta izleyen insanlar gordum. Ne güzel insansın sen. dünya sen ve o kız gibi insanlar sebebiyle hala dönüyor.
Cok fazla kirlendik... Toplum olarak.
Eline sağlık senin gibi insanların artması dileğiyle..
Keşke Senin Gibi bir kocam olsaydı :(
Aşık olcam sanki
Pislik herif. Allahindan bulsun
aslında onun hakkı kötekdi aslında dolmuşta rezil edecektin bakalım yolcunun tepkisi ne olurdu susarmı yoksa savunurmuydu sen
sakin olmak gerek. uyarı yeterlidir. fazla bulaşma derim, bir gün ummadığın taş baş yarar. dönüşün olmaz.
Keşke kırsaydın sürüngenin boynunu.
vay bee demek böyle insanlar kalmış he.