AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
Hayir yaniliyorsun asil guzelsen hemcinslerinle ve karsicinsle dogruduzgun oturup anlasamiyorsun ve ya karsiliksiz bir yardim alamiyorsun
Resmen icimi dokmussun. Hele kilon da varsa bu tam bir iskenceye donusuyor. Tam bu konuyu dusunurken bu benceyle karsilasmam cok garipti.
kilom yok ancak çok feci takıntılıyım kiloma kilo almaktan ölesiye korkarım
Keske bende oyle olsaydim da zayif kalsaydim veremedikce daha buyuk bir cikmaza giriyorum
Eline emeğine sağlık kardeşim güzel bir yazı olmuş :)
bir erkek çirkinse bu açığını spor yaparak, kültürlü olarak ya da zengin olarak kapatabilir. Ama kadın çirkinligini asla gizleyemez. Çirkin kadın bir hiçtir maalesef
saçmalama lütfen
evet tam olarak sizin gibi insanlardan bahsediyodum :) ama açık olduğun için sağol senin yerinde başkası olsa böyle düşünmesine rağmen iç güzellik önemli derdi
Onemli olan ic guzellik tabi ki Bunun herkes er yads gec farkına varır ama hic kimse dışını beğenmediği birinin icini tanımak istemiyor sorun burada.
Bana sahip olduğum kadın dünyanın en güzelidir gözümde, çok fazla kurcalamam güzelliği çok yakışıklı olsamda😕
güzellik görecelidir, tipe bakılarak alınan karpuz ya karın ya baş ağrıtır, huyu güzel olmasını tercih ederim
Güzel olan tek sana değil herkese güzeldir. Senin güzelliğinde karşındakinin senden güzelini bulmasına kadardır. kısacası böyle tipler sonunda hüsran yicekler hayattan kasmaya gerek yok
Çok güzel yazmışsın katılıyorum erkekler icin en öncelik güzellik maalesef
Çok güzel yazmışsın hak vererek okudum diyebilirim.
Gerçekçi yazıları çok beğeniyorum emeğine sağlık.
şu en alttaki not bana çok saçma geldi. nocsd dislike this!
gidip dışarıda iç güzellik mi dış güzellikmi desen herkes sana iç güzellik der ancak bir süre sonra bir bakmışsın herkes dış görünüşe önem veriyor o en alttaki notda bunu açıklıyor
iç güzelik klişesi de sakız gibi bişey oldu ama ben ona direk karakter diyorum ve karakter fazlasıyla önemli benim için. söz boş kalıyo gerçi ama karakterinin iyi olduğunu düşünüp olduğum kişileri görseydin keşke
işte öyle bir insan yok...
Bence tüm insanlar cirkin bu konuyu tartışmaya buke gerek yok
Çirkinim kimse benle ilgilenmiyo hayat bana güzel.)
Ne kadar sevmem hoşlanmam dersen de gelir biri o siyah kalbini inci gibi parlatır.
Guzel bir fizigin cekici bir suratin yoksa kizlar icindr bisey ifade etmiyorsun demektir.
''bazı'' kızlar için
Bence yazdigin da bazi erkekler icin.
zaten 😊
Kim ne derse desin kadin guzelse erkek zenginse kazanir ask değil mutlulugu para getirir.. Aksini soleyen hayatinda hic paranin tadini almamistir
Doğru yazdıkların ama insanların bu düşüncesini biz değiştiremeyiz. Her birey elinden geldiği kadar bakması lazım kendine ☺
Önemli Olan Fikirler Ve Fikirlere Kurşun İşlemez :D
Mesele yok aslında hepsi organizma ve hepside aynı organlarla donatılmış böyle bakmak gerekir
Güzel paylaşım çoğunluğu doğru ama güzellik ve şans yanyana olmuyor
Her zaman söylemişimdir. Fiziksel özelliklerini değiştirebilirsin ama nihai zekanı asla.
Maalesef bu insanın doğasında var önce dış güzelliğe bakar öncelik görseldedir aah ah cok üzülüyorum.
KAFAYI BULDUMU BÜTÜN KIZLAR GÜZEL NeSEF ALSIN YETER
Ağır şeylet yaşadığını düşünüyorum yoksa bu yazıyı yazmadın
evet çok ağır şeyler
Çirkinim ama kafam güzel
Yakisikli degilsen cool gorunmuyorsan kizlar icin en fazla arkadas olabilirsin 😒😒
Biz cirkiniz ama kafamiz guzel be🔫
Çirkin kadın yoktur, az votka vardır
Kesinlikle katılıyorum..👏
aaaa profil fotoomm:))
bu zamanda herkes dış görünüşe bakıyo
işte tam olarak ilk paragraflarda bunu anlatıyordum
çirkin kadinlar ölse dünya güzelleşicek
alakası yok çirkinler kazanıyor bu dünyada
Bakımlı insanlar hayata 1-0 önde baslar
Güzel kızlara pozitif ayrımcılık uygulanır.
güzel kızlar daha çok kullanılıyor..
Soldaki sen değildin çirkinsin yanş :D
evet senin gibi insanlar için öyleyim :)
Ahaha şaka yapıyorum kalbin temizse en güzeli sensin hayatım :)
aslında ironi olan ne biiyomusun o soruyu herkesin dış görünüşe baktığını anlamak için sormuştum o yüzden en çirkin fotoğrafımı oraya koymuştum ve kuzenimle tanışmak isteyenler inan beni HİÇ ŞAŞIRTMADI :)
A. Dış görünüşe bakmam
B. Fotoyu görmedim
C. Dediğim gibi neye benzersen benze kalbin temizse en güzel sensin :)
fotoya bakmadınmı? hıı soldaki sen değildin felan diyince yani aklım karıştı
Mesela size geçen yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Arkadaşımla yolda yürüyorduk. İleride oturan adamlardan biri "soldaki benim" ve "niye hep soldakiler güzel oluyor l*n" gibi şeyler söyledi ve bingo! Soldaki ben değil arkadaşımdı.
Bu bencende yazdığın bir yazı ben bundan esinlenerek sana esprik yaptım fotoyu görmedim :*
aaa evet ya çok salağım pardon :D
Önemli değil :D
Salak değilsin de işte neyse... :P
:) :) :)
Bir gülücük koymak isterken ks nin 4 harf isteği dolayı birden fazla koyma zorunluluğu :D
ahahaha :D aynen
:D..
:)..
bakımsız olursan kezban olursun :D
Ne güzeller var bir kaza sonucu cenazeye dönen
Off siktired başkalarının ne düşündüğü nu
Peki sen çirkinmisin güzelmi?
insanın zevkine göre değişir
Ben senin ne düşündüğünü merak ettim
çirkin veya güzel bulsam ne fark edecekki? sonuçta diğer insanlara göre pek bir giderim yok
ve ben insanların düşüncelerini umursamıyorum ARTIK :)
Belki bazılarına göre giderin vardır 😉
bilmiyorum eskiden insanlara nasıl olduğumu sormaya korkardım insanın yanında kendinden bin kat daha güzel ve çekici biri olunca haliyle o durumdaydım ama artık takmıyorum. Umrumda bile değiller
Güzellik bakmakta değil görmektedir herkes bakar ama herkes göremez...
çevremdeki herkes kör olunca...
Çözüm belli o zaman çevreni değiştir 😊
o kadar kolay değil işte inan sana açıklayamam bunu şimdi ama insan alışınca vazgeçemiyor
Alışkanlıklardan vazgeçilebilir yeterki inan ve iste.
peki ya alışkanlıklarının dışındakilerde öyleyse?
Kesinlikle değiller insan herkesi kendi gibi sanarmış çık o ortamdan yeniden şans ver kendine ve herkese..
İşte ben tam olarak bunu yapamıyorum :)
Yani korkuyorsun
Evet.
Çirkin insanlar toplumumuzdan dışlanıyor malesef
Nasıl bakarsan öyle görürsün
Toplum nöyle yapacak bişey yok
cok dogru tatlimm
Düşüncelerinde yanlışlık var :) güzel olupta mutsuz olanlar da var. Ama çirkin die tabir ettiklerinin mutlusu daha çok. Önemli olan şans. Dogru insanı bulursan o sana güzel olsugunu hissettirir zatn. Sen gdp kendin gibi degl de senden daha yükseklere bakarsan hep üzülürsün çünkü onlar zatn kızlarn ilgisine alışık onun peşinden gelen güzel dedklern gibi kızlar vardır neden seni seçsin? Dogru insanı bul böyle tripli şeyler paylaşacagna.
doğru insan? peki ya ben öyle şeylere inanmıyorsam? ayrıca ben sadece düşüncemi paylaştım ben demiyorum ki güzel olup mutsuz olan yoktur diye ben sadece hayat güzel olana güzel dedim oda BENCE asıl sen burada bana büyüklük keseceğine adam akıllı oku
pardon yaa bende hata yorum yapiorum senin gibilere haddini bil kizimm
bakıslarla alakalı bence
Sonuna kadar haklisin yoruma ne hacet
...
Sorun bu değil. Güzel görmek isteyen, görür.
göremiyoruz maalesef ancak profil fotondaki gibi bir kadın ilgimi çekebilir.
@REDHOTLİNE0707 Sanırım o herkesin ilgisini çeker, benim de dahil.
aslında seksilik beyinde başlar ve görüntü bunun aynasıdır. kadında kalite her şeyden önemlidir benim için neyse sanırım bisekssin.
@REDHOTLİNE0707 Kalite ve zeka önemlidir.
ama güzellik ve seksilik de önemlidir benim için.
@REDHOTLİNE0707 Onlar, kalite ve zekanın getirisidir bana göre.
bence temelde bir şey yoksa olabilecek şeyler değil güzellik ve seksilik ne kadar kaliteli olursa olsun.
@REDHOTLİNE0707 ;)
özelden yazdım ama görmedin sanırım. buradan yazışırken soruyu soran bayana sürekli uyarı gidiyor iyi bir şey değil.
@REDHOTLİNE0707 Haklısın. Özele bakmıyorum bu arada.
nedne bakmıyorsun ki sürekli buradan konuşup soruyu sorana onlarca uyarı gitmesinden daha iyi değil mi özelden konuşmak ? korkma yemem seni.
@REDHOTLİNE0707 Gerek yok. Teşekkürler.
peki iyi günler.
Normal bir insanım
Kesinlikle...
Emegine saglik
Aynen öyle hak verdim
Eline sağlık
Eline sağlık :)
Aglattin be karşim