AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Türkiye nin yarısı böyle geçinip çocuk okutuyor evet çok zor olmalı ama imkansız değil herbirimiz zorluklarla okumadık mi
Herkes gibi çal çırp en iyisi sensin... millet allah allah diye diye gemi filolari kuruyor hemde hiç yorulmadan
Dostum emeiğne sağlık 10 numara 5 yıldız bir paylaşım olmuş sepersin:))
350 lira kira mı? Daha neler.. bunlar en minimum tutarlar.. asgari ücret le geçinmek imkansız..
yok canıım ekonomi iyi. teğet dahi geçmedi. deldi geçti.
Elektrik 30 geliyor iki kişi. Telefon faturası iki kişinin 200 sadece tel faturası 200 sizin hesapta toplam fatura 180 tuhaf
köle olma haksızlıga sesiz kalma
bu maaşla sürünürsün sefil olursun
seçimler yaklaşıyor oyunu dikkatlice
kullan
paylaşım için emeğine saglık
Asgari ücretle çalışan aile bireyi sayısı birden fazla olursa geçinilebilir.
Ama 4 kişilik aileye tek asgari ücret yetmeyebilir.
Hahahaha gecinmek kelimesinin anlami bu kadar karmasik degil
@Osilius :D bırak ya cevap vermeye bile ne gerek var.
belli ki vatandaşın tuzu kuru.
İşçi sınıfı kendi parasıyla dolmuşa biner, memurların kartları vardır beleştir ki bu zatta öyle bir ailenin çocuğu.. Tuzu kuru yanee
Ve evdeki hesap hiçbir zaman çarsıya uymaz hele birde çocuk oldumu daha zor oluyor.
sen eve çık daha ne masraflar var yok lambalar bozulur yok buzdolabı arızalanır yok lavabo banyo tıkanır eve bir usta çağırmak 40 lira olmuş tamir ettirsen 100 200 lira gidiyor daha neler var neler
geçinemessin akpye oy vermeyin
Bu isin akpsi chpsi olmaz bence.
Eskilerde çok farklı değildi.
Sistem tamamen degismeli
chp degiştirmedi akp degiştirmedi o yüzden oy vermeye gerek yok. son zamanlarda artık saglık kontrollerini bile yaptıramıyoruz o kadar borç birikmiş
eskiler çok farklı değildi dediğin akp başa geçmeden önceki yıl maaşlara %100 zam geldiğini nasıl unutabildin acaba? akpnin savunulacak bir tarafı yok o yüzden bişeyi bilmeden yorum yapma lütfen bence diyen. gerçi tüm akepeliler bunu yapıyordu doğru
@Osilius bende akpliydim. şimdi degilim yani bütün akpliler demesen daha iyi :) devletin başında çok kaldılar cıvıttılar.
hocam baştaki isterse allah olsun. hiç kimse şu ana kadar bu kadar fazla ülkenin anasını s*kmedi. bir kişi bile çıkıp aksini söyleyemez. herifler bu ülkeyi satın alacak kadar para soktular ceplerine. onların da içinde olduğu ihalelerde , ticaret sözleşmelerinde bulunuyorum bu yüzden haberim var. gidip devletin herhangi bir kolunda çalışan biri bana karşı çıkmasın şimdi
bütün devletler soyguncudur bence bu akp si lsun abd si olsun başka biri olsun dünya şike hile dolmuş din kitaplarını yaka bilriz baştan çünkü dini halka karşı devmlı kullınılır ve bu yakma işine allah günah ettin ey evlat da demez bence :)
Bunun şaka amaçlı yapılmış olduğunu düşünüyorum gerçekten çok uzak
2 kisilik ailede evdeki kadın yatickl mi yap onu sen 2000
kxperto niye 2015 sorusunu güncelliyosun arkadaşım?
Çok çok düşürmssn fiyatları , bu şartlarda geçinen insanlar anca karnını doyuruyor birde fatura kira.
Hayal alemindemi yasiyorsun arkadasim ;)
Imkansiz
50 tl dogalgaz güldürdün beni :)))
ayrıca cocukların okul masfraflarıyla gider o 100 tlde
2 kişilik bir aile yazısını görmedin galiba :D
yazık ya bu ucrete calısmak ıcın ugrasanlarrla senın bu sekılde dalga gecmeye hakkın yok ayıp ya mıllet asgarı ucrete mecbur 10bin veriyılarda onlar mı çalışmıyolar hey allahım ya
Dalga gecmek mi? Sen bunu boyle mi algiliyosun ya l*n hic mi kafan basmiyo anlamiyorum ki sunlari yazdiklarini okurken ben utandim resmen senin yerime nasil bu kadar kapasitesiz olabiliyorsun
Sen çok yanlış geldin. bir 3-5 sefer oku anlarsın belki ironiyi diyecemde zor, anlayamaysınız.
imkansız gibi bişey ama 4 kişi 3 yıl geçindik asgari ucretle isteyen herşeyi yapar
askeri ücret düşükse neden askeri ücretin altında çalışmayı kabul eden işçiler var?
askeri :)
Trajikomik bir bence
Sanıyorum ki ti ye aldın.
Aşırı derecede trajikomik.. Bende ilk başta troll falan sandım da.. Troll katarak ciddi ciddi bunu paylaşmış " bence"..
Ciddi olması daha komik.. Demin ablamla konuşuyordum doğalgaz faturanız bu ay kaç geldi diye sordum sırf bu bence'yi gördüğüm için.. 270 geldi bu ay sadece dedi. Bide sadece salonda kullanıyorlarmış.
Bence'yi paylaşan ya toz pembe görüyor her şeyi.. Ya türkiye'de yaşamıyor.. Ya da troll.
Asgari ücretle hayat = bitkisel hayat
Allah bu millete sabır vermiş :D
birde çocuk var eğitim masrafını da kat
Cocuksuz bir aile bu. Çocuk olursa hepten zor.
100 lirayla bir ay geçmez halimiz içler acısı yaa
Malesef tek maasla gecim olmuyor
2 Bireyin de çalışması gerek işte. :)
Nerde öyle bende çalışıyım diyecek kadın ben göremiyorum hayat müşterek diyolar geçime gelince erkek deyilmisin geçin diyolar sanki erkeklere ayrıca cinsiyet maaşı veriyolar.
Elektrik faturasına kaçak bedeli dahil mi?
O maaş 3 kişilik aileye 2 hafta yeter
allah yardımcıları olsun
Aglicaktim nerdeyse :(
Asgari ücretle geçinmek zor iş
Giyim 50 tl :/ hemde iki kisi :/
gülüyorsunuz ama bunlar malesef gerçekler
İyi daşşak gecmişsin reyiz helal.:D
Paylaşım için teşekkürler, emeğine sağlık :)
hayat şartlarını daha çok araştırmanı öneririm
Asgari ücretle niye çalışıyorsun?
Napacak peki asgari ucrete calismayacakta
Devlet sıfır para ile doktorluga kadar yükseltiyor azıcık gayret
Nasil yapiyo o isi anlatsana?
Okuyarak. Okuma şansın kalmadı ise 150 dalda sertifika veriyor. Kendimizi gelistirmezsek 950 tl ile nasıl geçinir insan mAtematik yapar dururuz
Yaşamak bu değil
Kuru ekmege talim eder bu sartta
Ekmek yemeden doyariz zati
Aile desteği şart.
iyi bütçe yapmak gerek
bu arkadaş dalgamı geçiyor yoksa ciddmi:)
Hayat zor
Ahahaha güzelmiş =)
haahah :)) hoş olmuş
Teşekkürler emeğine sağlık
asgari ücretle insan her ay borçlanır.
fazla iyimser
Geçinilmez sürünürsün
Güzel bence olmuş :))
Doğalgaz 50tl mi?
Gecinemiyoz biz
çok güzel gecinilir
Güzel olmuş
Teşekkürler :((
güzel.