Arkanızı toplayacak kimseniz yoktur.

Dışarı çıkarken "Aman ne de olsa annem toplar arkamı, ne uğraşacağım" düşüncesi ile hareket edemeyecek olmak zor bir durum olsa gerek.
Dışarıdan yenilen yemekler bir müddet sonrasında cebinizi yakmaya başlar.

Tamam yeri gelir dışarıdan da yemek yenir ancak bu durumun sürekliliği halinde hem cebiniz yanar, hem de zamanla ev yemeklerinin tadını özlemeye başlarsınız.
Adaptasyon süreci can sıkıcı bir hal almaya başlar.

Yeni ev, yeni düzen vs derken alışma süreci illa ki insanı zorlayacaktır.
Aile özlemi, duygusal anlar yaşamanıza sebep olur.

Ayrı eve çıkmak için gün sayarken hiç aklınıza gelir mi bir gün o sıcak aile ortamını özleyeceğiniz?
Maddi sıkıntılar tahmin ettiğinizden çok daha fazla problem yaşatır.

Faturalar, ödemeler, borçlar... Hele bir de işsizseniz vay halinize.
Hastalandığınızda başınızda sabahlayacak ve sıcak bir çorba yapacak kimseniz yoktur.

Hastalık durumunda en çok ihtiyaç duyulan şeylerin başında gelen bir sıcak çorba ve sevdiğimiz insanlardır öyle değil mi? Ee onlar olmadıktan sonra bu hastalıkla nasıl başa çıkar ki insan?
Zaman zaman gelecek kaygısına kapılırsınız.

Bu kadar problemin arasında gelecek kaygısına kapılıyor olmak çok da anormal bir durum olmasa gerek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar