Evi Terk Etmeyen Asosyal İnsanların Hayatları Nasıldır?

Selam KScanlar!

Günümüzde teknoloji insan hayatını esir aldı. Peki nedir asosyallik? Biz kısaca dış dünyadan kendini koparmış, kendi dünyasını yaratıp orada yaşayan insanlara asosyal diyoruz. Peki asosyal insanların hayatları nasıldır?

Birileri sizi dışarı çıkarmak için çok fazla uğraşıyorsa!

Evi Terk Etmeyen Asosyal İnsanların Hayatları Nasıldır?

Çevrenizdeki insanlar sizi dışarı çıkarmak için uğraşıyor ve siz “off, puff” diyorsanız. Tertemiz yalnızlığı tercih ediyorsunuz demektir.

İnsanlar sizi çok çabuk sıkar.

Evi Terk Etmeyen Asosyal İnsanların Hayatları Nasıldır?

Eğer evde veya dışarıda bir kalabalık ortama düştüyseniz bu sizi aşırı sıkar. Ortamdan kaçmak için çeşitli bahaneler uydurursunuz.

Sizden başka herkes farklıdır.

Evi Terk Etmeyen Asosyal İnsanların Hayatları Nasıldır?

“Herkes cahil ya“ bu sözü çok duymuşsunuzdur. Genelde asosyal insanlar tek doğruyu kendi sanır. Onun için gerisi yalan dolandır.

Aşk hayatı yoktur, varsa da genelde sanalda yaşar aşkını

Evi Terk Etmeyen Asosyal İnsanların Hayatları Nasıldır?

Asosyal insanlar genelde bir kızla yakınlaşmaya korkarlar. Onların tüm öz güveni sanal alemdedir.

Evde bütün gün ya film izlerler ya da oyun oynarlar.

Evi Terk Etmeyen Asosyal İnsanların Hayatları Nasıldır?

Başta da dediğim gibi teknolojinin esiri olmuştur. Onu tek mutlu eden şey internet alemidir. Genelde sezon bitireceğim diye dizi izlerler veya oyun başından kalkamazlar.

Sinema tiyatro gibi kültürel etkinliklerin hiç bir anlamı yoktur.

Evi Terk Etmeyen Asosyal İnsanların Hayatları Nasıldır?

“Abi n'apcam ya! Evde bütün gün zaten film izliyorum. İnternete düşer 2 haftaya o zaman izlerim.” Modunda takılırlar genelde

Düzenli beslenmeleri yoktur. Çok sık abur cubur tüketmeyi severler.

Evi Terk Etmeyen Asosyal İnsanların Hayatları Nasıldır?

Özellikle oyuncu arkadaşlar mutfağa gidip yemek hazırlamaya bile üşenirler. Onların öğünü genelde dışarıdan sipariş edilen aperitif yiyeceklerdir.

Ve artık sıkılmıştır.

Evi Terk Etmeyen Asosyal İnsanların Hayatları Nasıldır?

Yaşadığı hayat artık onu uzun bir süreden sonra sıkar artık hayata açılmak ister. Genelde “Yalnızım dostlarım, yalnızım yalnız” triplerine girmiştir.

Kendim de 20 yaşlarında gamer olarak, 3 yıl asosyal biri olarak yaşadım. Kendi deneyimlerimi sizinle paylaştım. Bir dahaki bencemde kurtulma yollarını sizlerle paylaşacağım. Umarım beğenirsiniz KScanlar..

TEŞEKKÜRLER

Evi Terk Etmeyen Asosyal İnsanların Hayatları Nasıldır?
Cevapla