Sürekli el yıkamadan duramıyorum, annemle kavga sorunu oldu. Bir yere dokununca pis hissediyorum. Normal mi?

Az önce yine geldi sinirle sürekli el yıkıyorum bir yere dokununca pis hissediyorum sıkıntıdan olduğunu düşünüyorum bıktım artık mutsuzum
Sürekli el yıkamadan duramıyorum, annemle kavga sorunu oldu. Bir yere dokununca pis hissediyorum. Normal mi?
Cevapla