Temizlik yapınca kendimi çok pis hissediyorum, benim gibi olan var mı?

Sadece toz alsam bile böyle hissediyorum sizde de aynı mı?

Temizlik yapınca kendimi çok pis hissediyorum, benim gibi olan var mı?
Cevapla