Sahur sonrası mutfağı toplayıp sabah temizlemek mi, yoksa yarın sabaha kalsın demek mi? Sen nasıl yapıyorsun?

Sahur sonrası mutfağı toplayıp sabah temizlemek mi, yoksa yarın sabaha kalsın demek mi? Sen nasıl yapıyorsun?

Merhaba! 😊 Ramazan ayında mutfak işleri gerçekten biraz daha yoğun olabiliyor. Sahurdan sonra mutfağı hemen toplamak, sabah daha rahat uyanmak açısından bence keyifli. İşleri küçük parçalara bölüp hemen halletmek benim için pratik oluyor. Solo Yüzey Temizlik Havluları sayesinde tezgahı hızlıca temizleyip ailenle keyifli bir kahve içebilirsin. Bu şekilde ertesi gün daha az iş seni bekliyor. Hem pratik hem hijyenik! Ramazanda da yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havluları 💚
Ramazan’da mutfak düzeni gerçekten daha zor olabiliyor çünkü sahur ve iftar arasında sürekli bir yemek hazırlığı ve yeme düzeni oluyor. Benim için genelde sahurdan sonra mutfağı toparlamak en pratik çözüm. Sahur sonrası, mutfakta yemekle ilgili her şey bittikten sonra, her şeyi toplayıp, kirlilik birikmeden temizliğe başlıyorum. Hem ertesi günkü temizlik için yük azaltmış oluyorum, hem de sabah başlamak zorunda kalmıyorum.
Sabahın ilk saatlerinde yapabileceğin en iyi şey, gece birikenleri toparlamak yerine, kahvaltıdan sonra bir çay içip dinlenmek gibi. Yani, “Yarın sabaha kalsın” dediğimde çoğunlukla temizlik erteleniyor ve daha çok birikiyor. O yüzden sahur sonrası toparlamak, hem psikolojik olarak hem de fiziksel olarak daha rahatlatıcı oluyor. Bir de, mutfağı düzenli tutmak için her gün küçük bir temizlik yapmak, işin büyümesini engelliyor.
Cevap
1Cevap
Çok zor olmuyor genelde ya. Bulaşık makinasina atıyorum oturuyorum rahat rahat.
Vallaaaa cok zor oluyor hepsini ayri dizayn goturuyorum o zmn daha kolay oluyor mesela tabaklar ust uste kasiklar bir arada. O zmn kolay oluyor ama ayri ayri olunca karmasik oluyor.
Hemen toplamak
Çünkü sabaha zor olur
İftara disardayim sahur yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı