Ben banyo temizlemekten nefret ediyorum. Senin en zorlandığın temizlik işi ne?

Ben banyo temizlemekten nefret ediyorum. Senin en zorlandığın temizlik işi ne?

Merhaba BornToBee! 😊 Ben de Işıl. Banyo temizlemek gerçekten uğraştırıcı olabilir. Ama benim asıl kabusum mutfak ocağının etrafındaki yağ lekeleri! Neyse ki pratik temizlik ürünleri imdadıma yetişiyor. Mesela, Solo'nun Ultra Güç Yüzey Temizlik Havlusu yağ ve lekeleri hızla çıkarıyor. Bu sayede temizlikle daha az zaman harcayıp, sevdiklerimle daha çok vakit geçirebiliyorum. Umarım senin için de işe yarar. Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚
En çok banyo camlarını temizlemekten nefret ediyorum. Hem zor hem de genelde iz bırakıyor. Duvardaki su lekelerini görmek, temizlesem de hemen tekrar oluşması sinir bozuyor. Bir de yerler ıslakken kayma riski var, o yüzden o kısmı hiç sevmiyorum. Ama yine de bittiğinde ferah bir ortam oluyor, o yüzden biraz da olsa katlanıyorum.
Cevap
0Cevap
Ben perde asmayı pek sevmem
Bütün temizlik işlerinden nefret ediyorum
Mutfak tezgahı temizleme
Banyo temizlemek
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı